Stránka 1 z 1

Napsal: pát 10.08.2012 20:10
od antone39
Dobry den mam takovy problem mam BMW e60 525d lehke pocukavani kolem 1500ot/min jak se to dostane na višši otačky vše v pořadku... na diagnostice to nic nepiše....

Napsal: úte 14.08.2012 23:29
od Patrik
vyšší otáčky...teda fuj chlape

při 1500 vypínaj korekce vstřiků mrkni na te diagnostice na korekce vstřikovačů jak ti jdou vstřiky (zvládne INPA)

Napsal: stř 15.08.2012 07:36
od starynovy
možno OT, cukat by to nemělo itak, ale je normální to trápit na 1500RPM? předchudce toho motoru má zdravé otáčky 2200+..

Napsal: stř 15.08.2012 10:30
od Patrik
starynovy píše:možno OT, cukat by to nemělo itak, ale je normální to trápit na 1500RPM? předchudce toho motoru má zdravé otáčky 2200+..
kdyz nejsou vstriky uplne OK ale spis uplne KO tak do 1500 vyrovnaj korekce rovnost motoru v 1500 vypnou korekce a muze to pocukavat pokud jezdi na 1500 otacek coz uz je veci jinou

Napsal: čtv 16.08.2012 12:37
od BMW_paja
Patrik : jaký hodnoty jsou ještě v normě a jký ne? Inpa mi sice ukáže hodnoty ale já jsem z toho prd moudrej :)

Napsal: čtv 16.08.2012 14:24
od Patrik
BMW_paja píše:Patrik : jaký hodnoty jsou ještě v normě a jký ne? Inpa mi sice ukáže hodnoty ale já jsem z toho prd moudrej :)
podle mych informaci pokud vstriky maj kolem 3,5 jsou pred vymenou pak je mozne ze to prave v 1500 otackach vypne ECU a nad 1500 uz nic nekoriguje a muze motor jit nepravidelne zkus i vypnout korekce na volnobeh a uvidis co to bude delat s motorem