Stránka 1 z 3
Napsal: ned 12.08.2012 15:57
od Raadii
Nestalo se vám někomu, že by vám auto cukalo když jedete konstantní rychlostí a mátě jen tak čtvrt plynu? Když přidám a začnu zrychlovat, tak je všechno v pořádku, když brzdim motorem, tak taky. Když mam neutrál, tak otáčky nekolísaj. Ale když to jen tak dokrmuju třeba při 120km/h tak to dost nepříjemně pocukává. Stalo se mi to dneska prvně (cestou z Bigu) a celkem mě to sere a bojim se co to může bejt.
Napsal: ned 12.08.2012 18:52
od cmelak
Nemůže to být palivovým filtrem?
Napsal: ned 12.08.2012 20:37
od PearlJam
Tak podobne me odesel automat.
Napsal: ned 12.08.2012 20:39
od Raadii
O automatech je tu toho spousta, ale já mam manuál. Snad by to prej měl bejt špatnej kontakt na čidle tlaku v railu, tak zítra se mrknu...
Napsal: úte 14.08.2012 12:56
od vti
Raadii píše:O automatech je tu toho spousta, ale já mam manuál. Snad by to prej měl bejt špatnej kontakt na čidle tlaku v railu, tak zítra se mrknu...
Přesně to samé dělá mně... Už sem se tu ptal a nic jsem nezjistil... Akorát já mám 525d E60 2004 manuál...
Napsal: úte 14.08.2012 13:36
od Kugelig
Možná to bude jen plácnutí, ale vzhledem absenci jiných poradců…
Tento popisovaný jev u dieslova motoru většinou způsoboval vyběhaný odstředivý regulátor otáček ve vysokotlakém vstřikovacím čerpadle. Moderní vysokotlaká čerpadla už neznám, ale soudím, že princip udržování konstantních otáček motoru bude stále stejný nebo dost podobný.
Napsal: úte 14.08.2012 13:45
od Raadii
A oprava je možná, nebo jen novej rail? Teď mi to zatim funguje jak má, ale jezdim jen krátký trasy, v pátek pojedu přes 200km v kuse, tak uvidim, jestli se to vrátí, pak bych zkusil ten kontakt na tom čidle a vidělo by se.
Napsal: úte 14.08.2012 17:28
od M3maniac
na 90% to bude ten špatnej kontakt jak píšeš, řešil jsem to před týdnem...koupil jsem novej konektor a piny za cca 120 kaček a zase si přede jak novej

Napsal: úte 14.08.2012 23:16
od bibikuba
že někdo napoví o jakém kontaktu se tu vede řeč

je to 27??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Napsal: úte 14.08.2012 23:54
od starML
Ne, ale jsi blízko. Je to konektor (24) na dílu (7), který je přes (24) zašroubovaný do railu. Ale to by blblo pořád, spíš to vidím na problém s dodávkou nafty nebo jejím tlakem na railu => protéká některý vstřik nebo VT čerpadlo a na railu už není tlak, který to čidlo hlídá.
Napsal: stř 15.08.2012 11:08
od M3maniac
no jestli je to to co popisuješ ,tak to stejné mi dělalo, hlavně u tempomatu to byl oser jak to cukalo, prvni jemně a pak víc a víc, někteří mi měnili pal.filtr a říkali ,že je to vstřik,druzí v bmw mi řekli ,že je to 100% senzor tlaku za 4k a třetí ( doktor tady z fora ) přišel,zahýbal drátama a řekl vyměnit konektor a piny

Napsal: stř 15.08.2012 17:47
od Raadii
Zatim mi to pořád funguje na krátkejch trasách, tak nevim. S ničim jsem ještě nehejbal...
Napsal: stř 15.08.2012 18:33
od K0BLICH
Také mi takhle cuká auto nicméně od cca 1600 do 2000 otáček a pouze na pětku! Mám automat...diagnostika čistá

(e39 530D)
Napsal: stř 15.08.2012 18:43
od Raadii
To bude spíš v tom automatu asi, protože mě to cuká na každej kvalt při konstantní rychlosti, když to jen tak dokrmuju... Ale za zkoušku toho kontaktu nic nedáš a za výměnu palivovýho filtru krom těch asi 300kč taky ne

Ten já mam ale nedávno měněnej, takže jsem ho zavrhl.
Napsal: stř 15.08.2012 20:54
od starML
Ahoj Raadii,
můj starší a funkční BOSCH sensor ( č.8 ) na railu mám v garáži. Dával jsem nový (made in Malaisia), když jsem měl problém se startováním teplého motoru - nakonec to bylo čidlo na vačce. Pokud chceš, zastav se u mne v Mariánkách a vyměníme Tvůj stávající sensor za můj, očistíme a přihneme kontakty a "hin sa hukáže". Ale musíš dojet zítra k večeru nebo až po 27.8. Když bude zájem => PM.
Napsal: stř 22.08.2012 12:08
od Filozof
jaké je tedy řešení tohoto problému ?
Všiml jsem si že je to častá závada u 5er většinou naftáci.
Proč k tomuto dochází u 5er nějaké logické vysvětlení? Je to součástka která podléhá opotřebení a časem to každého čeká ?
jsou to ty kontakty jak zde píše M3maniac a řeší starML nebo už dořešil či je to jiný problém ?

Napsal: sob 25.08.2012 11:35
od Raadii
No další poznatek je, že auto začne cukat až při ujetí delší vzdálenosti cca 100km+ takže těžko řešit, když jezdim do práce 10km tam a 10 zpět. Nicméně se mi to opět projevilo když jsem jel delší trasu, takže až se vrátim z dovolený, tak to oddekluju, podívám se na ten konektor, zkusim ho pročistit a prostříkat a až pojedu zase nějakou delší cestu, tak dám vědět.
Napsal: ned 26.08.2012 17:35
od Teddy
Ahoj, asi na tom budu podobně.
Při delší trase (80 a víc) motor při ustálený rychlosti lehce pocukává. Dále taky když z ustálený rychlosti přídávám plyn, tak motor nejdřív zaváhá (jakoby se zadusí) a pak vystřelí dopředu.
Diagnostika nic neukázala.
Dejte pak vědět jestli to bylo tim čidlem.
Napsal: ned 26.08.2012 20:07
od Filozof
http://www.youtube.com/watch?v=06660Svk ... re=related
JE TO TENTO PROBLEM O ČEM SE TU BAVIME DOUFAM ...
umí někdo německy jak to řeší kluci z DE ?

Napsal: ned 26.08.2012 20:24
od Raadii
Tak po dnešku další poznatek. Je to asi i trochu závislý na teplotě venku. Dneska bylo chladno a začalo mi to dělat až kousíček před barákem po cca 190km. Ale bylo to už takový nepříjemný, že kolísaly otáčky na semaforech.
Jinak pro Filozofa: je to asi něco podobnýho, ale cuká to o něco rychleji, že to na otáčkoměru nevidim. Ale je to u e39, tak jestli třeba nemá e60 nějakou rychlejší odezvu...