Stránka 1 z 1
Napsal: ned 12.08.2012 21:48
od vosak
Mám už pár let E34 525 tds.Už od začátku mi hulí z výfuku černý kouř(saze).Hlavně pokud plynovej pedál šolichám na vyšší rychlostní stupen začne to hulit jak fabrika.To samé pokud ho točím přes 3500 ot.Mám nějakou verzi ale chtěl jsem jen znát nějaký jiný názor.Budu rád za jaké koliv odpovědi.
Napsal: ned 12.08.2012 23:13
od Kugelig
no, a kolipak ti to papá oleje? Aby se ti brzy nestalo tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
Napsal: pon 13.08.2012 13:01
od bibikuba
podívej se na hadice od turba k chladiči intercoleru,měl jsem u tds ten samej problém,měněné vstřiky,filtry,čerpadlo atd..Auto v několika servisech a nakonec jsem našel prasklou hadici a přisávalo to vzduch..Když jsem na místě přidal plyn tak pod vejfukem byl černej koláč jako prase

po výměně hadice ani jedna sazička

Jinak hadice stála origo 1 600kč a měl jsem tam bratru cca 10cm žraloka

Nejlepší je tu hadici vyndat a okouknout-když je prasklá z boku nebo z vrchu tak to nenajdeš.. já měl prasklou had.číslo 2 ale prohlídni i ostatní.doufám že ti má rada pomůže,já byl taky hotovej
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Napsal: pon 13.08.2012 21:23
od Misanek
Když motor žere olej, tak nehulí černě ale šedě, což je ostatně na tom tebou přiloženém videu jasně vidět

Napsal: pon 13.08.2012 21:57
od bibikuba
to video je o něčem jiném,okoukni ten okruh intercoleru

Napsal: úte 14.08.2012 08:02
od ljakubicka
mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět

Napsal: úte 14.08.2012 14:54
od starynovy
tak to je nejaky pičip.. moc nafty, malo vzduchu.
Napsal: úte 14.08.2012 16:19
od vosak
O víkendu to zkouknu.já si myslel že je to tím turbem,žedo sání letí olej místo vzduchu.Interkoler jsem si už objednal .Okouknu ty hadice.Co to turbo.Na ní je taky nějaká hadička,pěkně jetá no uvidíme.moc díky za tipy.Dám vědět.
Napsal: úte 14.08.2012 23:05
od bibikuba
já měl čipované TDS,vyměněné vstřiky,repas čerpadla,zaslepený EGR a naopak -žádnej černej kouř,když sem mu nasypal tak samo to něco plivlo ale fakt kouřivost žádná

Ještě dodám že jsem vymlátil kat,myslím že když je už přicpanej tak se to tam zbytečně ucpává a pak to pokuřuje

tot má zkušenost s TDS....
Napsal: čtv 16.08.2012 19:08
od Misanek
ljakubicka píše:mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět

To, že máš vyřazený egr ventil naopak kouřivost dlé mého samozřejmě ještě zvyšuje, než aby ji snižovalo. Pokud ji teda vůbec dokáže nějakým způsobem ovlivnit, jelikož co vím, tak egr ventil se otevírá nejčastější pře běhu na volnoběh, v nižším spektru otáček a při částečném zatížení
Napsal: čtv 16.08.2012 23:33
od ThatsMe
Vyřazený EGR kouřivost teoreticky sníží, ale v praxi to víceméně nepoznáš...
Napsal: pát 17.08.2012 00:14
od bibikuba
Misanek píše:ljakubicka píše:mi třeba taky hulí černě ale začalo to až po tom jak jsem si to nechal čipnout, egr mam zablindovany a stejně hulí, za studena víc a pak jak se ohřeje a nedavam tomu tak to ani nejde poznat, ale když tomu šlápnu tak za mnou není vidět

To, že máš vyřazený egr ventil naopak kouřivost dlé mého samozřejmě ještě zvyšuje, než aby ji snižovalo. Pokud ji teda vůbec dokáže nějakým způsobem ovlivnit, jelikož co vím, tak egr ventil se otevírá nejčastější pře běhu na volnoběh, v nižším spektru otáček a při částečném zatížení
mám pocit že přesný opak je pravdou

sníží se kouřivost a otvírá až při zvětšených otáčkách-hádat se ale teda nechci

Napsal: pát 17.08.2012 07:27
od Kugelig
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
Zde je poměrně přesně popsán mechanismus procesu, který vnáší do spalování EGR. I se strojovým překladačem docela srozumitelné.
Malý výňatek: Diesel EGR také zvyšuje produkci sazí, i když to je maskováno v současnosti zavedením filtru pevných částic. - konec citace.
Suma sumárum, je celý ten cirkus EGR+DOF jen úlitba ekologickému bohovi a radost z toho mohou mít akorát servisy, že mají o kšeft víc.
Napsal: pát 17.08.2012 08:27
od starynovy
Amen, Kugelik. Nejlepší je kdýž se semnou někdo háda když doporučuji zaslepení, že to tam výrobce pro něco dal, a ví co dělá

Napsal: pát 17.08.2012 21:48
od Misanek
Tak v tom případě se hluboce omlouvám za mystifikaci

Napsal: čtv 06.09.2012 21:38
od vosak
Zdravím.Tak po výměně děravého interkoleru ok.