Stránka 1 z 1
Napsal: ned 19.08.2012 22:46
od badyx
Hello ,
neví někdo co by mohlo být příčinou , že když mám zaplou klimu tak mi fouká vzduch dle nastavené teploty,ale jen ze středních ofuků. Spodek na nohy topí jako čert ikdyž mám na klimě nastaveno 18,5 C a to stejný dělá i na ofuk okna. Zkoušel jsem i bez klimy a to stejný chladný vzduch letí ze středních ofuků a spodek i vrch topí.. Poradí někdo?
Díky

Napsal: úte 21.08.2012 11:14
od Sumik
Pokud o tom člověk přemýšlí, tak je regulace dělána různými klapkami, které jsou ovládány motorky, tak bych asi hledal tam. Prohlédnout pojistky, konektory na kabelech, jestli není nějaký kabel zkratován na karoserii, mechanické poškození vzduchovodů a td atd. Bohužel to většinou znamená hledat pod palubkou. Není to nic příjemného.

Napsal: ned 09.09.2012 13:53
od badyx
Čau,
parkrát jsem to zapnul vypnul klimu a uz to nedělá.
Uvidíme jak začné zima a topení. co to provede.
Budu pozorovat.

Napsal: ned 09.09.2012 15:19
od caknakis
Sumik píše:Pokud o tom člověk přemýšlí, tak je regulace dělána různými klapkami, které jsou ovládány motorky, tak bych asi hledal tam. Prohlédnout pojistky, konektory na kabelech, jestli není nějaký kabel zkratován na karoserii, mechanické poškození vzduchovodů a td atd. Bohužel to většinou znamená hledat pod palubkou. Není to nic příjemného.

Ale ne, tohle dělají ventily topení. Zaseknou se v otevřené poloze a pořád jen topí. Na středový výdech nemají vliv, proto tam si reguluješ teplotu kolečkem (u E39 trapně lankem

)
Napsal: pon 10.09.2012 07:45
od Raadii
Taky jsem je měl dlouhou dobu zaseklý, tak jsem je lehce oba poklepal kladívkem a už fungujou jak maj. Sám jsem tomu nevěřil, ale někdo to tady na klubu radil, tak jsem to zkusil a funguje to.
Napsal: čtv 11.10.2012 10:36
od magyar
caknakis píše:Ale ne, tohle dělají ventily topení. Zaseknou se v otevřené poloze a pořád jen topí. Na středový výdech nemají vliv, proto tam si reguluješ teplotu kolečkem (u E39 trapně lankem

)
Môžem sa spýtať kde sa to nachádza? Včera som si celú dobu topil na nohu ako kretén, celých 840km

Napsal: čtv 11.10.2012 19:42
od Raadii
Když otevřeš kapotu a stojíš čelem k autu, tak jsou vedle pravýho blatníku dva takový stříbrný válečky do kterejch vedou slabší černý hadice s vodou. Každej je jedna zóna asi. Tak je poklepat kladívkem a možná se to spraví.
Napsal: čtv 11.10.2012 21:12
od Lucifer
JJ jak píšete každej ventil je na jednotlivou zónu. Stačí poklepat a měl by fungovat pokud ne tak jsou KO a nový
Ale né že do nich budeš řezat jak hluchej na vrata

Jsou tam jen nasazený v plastovym držáčku, kterej by si mohl docela snadno urvat. Tak si je přidržet a zkusit pobouchat

Napsal: pát 12.10.2012 08:59
od renton
připojím i svůj dotaz. Mám E39 523i r.v.96 a mě nefunguje klima/topení vůbec. Na středovém displeji vše funguje, ale nic nefouká. Vše normálně šlo, pak jsem do auta sednul asi za 3 hodiny a kulový. Nevíte někdo čím to může být? Pojistky v kastlíku jsem kontroloval, jsou i někde jinde?
Napsal: pát 12.10.2012 09:12
od Couloo
To stejné mi E39 taky dělala ale nikdy jsem to neřešil. Teď mám E60 a ta to stejné začala dělat taky. I teplota si dělá co chce. Nastavím 22 a jde vlažný vzduch téměř studený. Dám 23 a to jde zase vařící vzduch. Když dám teplotu na max, tak sice jde teplý ale vařící jak u nastavení na 23 nejde. Už mě to pěkně sere !!!
Napsal: pát 12.10.2012 10:55
od Raadii
renton píše:připojím i svůj dotaz. Mám E39 523i r.v.96 a mě nefunguje klima/topení vůbec. Na středovém displeji vše funguje, ale nic nefouká. Vše normálně šlo, pak jsem do auta sednul asi za 3 hodiny a kulový. Nevíte někdo čím to může být? Pojistky v kastlíku jsem kontroloval, jsou i někde jinde?
Tak tohle asi ježek už bude si myslim.
Napsal: pát 12.10.2012 15:16
od renton
no to by možný bylo, poslední dobou hučel. Kde ho sehnat, novej nebo z vrakáče?
Napsal: pát 12.10.2012 15:40
od Raadii
Osobně jsem zatim neměl tu čest ho měnit, ale až se mi vysere, tak bych rozhodně radši koupil novej, než shazovat celou palubku dvakrát.
Napsal: pát 12.10.2012 16:32
od cmelak
Ježek se dá i opravit, už ale nevim kdo to tady z Prahy dělal. Každopádně bych ale koupil novej ať je pokoj na nějakou dobu, použitej za pětikilo se ti může vysrat za tejden a takhle to můžeš vyměnit i 3x a už sis zaplatil novej.
Novej ježek lze koupit zde:
http://www.voton.cz/cz/e-shop/860785/c4 ... hr-29.html
Napsal: sob 13.10.2012 13:14
od renton
zvláštní ale je, že když jsem dneska auto chcíp tak ježek ještě dlouho potom hučel, což mi dělá už rok, kdyby byl KO tak by nehučel né?
Napsal: sob 13.10.2012 18:16
od milo
Raadii píše:Osobně jsem zatim neměl tu čest ho měnit, ale až se mi vysere, tak bych rozhodně radši koupil novej, než shazovat celou palubku dvakrát.
na vymenu jezka neni treba sundavat palubku. je u noh spolujezdce. jinak me se po 2 letech vy**al i novy :-/ chvili po konci zaruky. dalsi kus uz slouzi OK
Napsal: sob 13.10.2012 18:49
od Raadii
milo píše:Raadii píše:Osobně jsem zatim neměl tu čest ho měnit, ale až se mi vysere, tak bych rozhodně radši koupil novej, než shazovat celou palubku dvakrát.
na vymenu jezka neni treba sundavat palubku. je u noh spolujezdce. jinak me se po 2 letech vy**al i novy :-/ chvili po konci zaruky. dalsi kus uz slouzi OK
Jo máš pravdu, palubka dolu při výměně větráku, sorry
