Stránka 1 z 1
Napsal: pát 21.09.2012 20:21
od satvik
Čeká mě to kvůli (zatím) nepatrnému prolínání nafty a nepříjemného zápachu který de do ineriéru, zajímaly by mě nejaký tipy a návody jak to udělat sám v garáži a kde koupit přetěsnovací sadu atd .
Napsal: sob 22.09.2012 20:33
od beny-maser
v garáži to udělat jde, pokud jsi nikdy nerozebíral čerpadlo tak to nedělej a dej to někomu udělat. Těsnění koupíš třeba v Kelly.
Napsal: pon 24.09.2012 22:05
od matej525
cau, ve Slivenci u cerpadlare (bosch autorizovanej) jsem si koupil tesneni, pak normalne otevrel vicko na hlave cerpadla a vymenil tesneni, pak jsem sundal celou hlavu (servo) cerpadla a vymenil tesneni i pod nim. akorat je potreba si to poradne ocistit a oznacit si hodne tenkou lihovkou jak presne bylo nasazeny, protoze s tim jde hejbat.
treba me se to nepodarilo nasadit uplne presne protoze jsem si to oznacil jen tlustsi fixou, takze mi ted pomalejc klesaj otacky a pri cca 1,1 tis. otacek kdyz dojizdim mi to zacne samo trosku chvilema pridavat, nez tomu klesnou. budu to muset jeste povolit a posunout.
po domacku se to da udelat docela snadno, jen je docela laborovani s tim vyslednym serizenim do puvodniho stavu, proto to mozna nikdo z nechce delat. je to neco mezi praci automechanika a hodinare. jeste pri nasazovani ty hlavy musi zapadnout ta rucicka s kulickou do toho kolecka s dirkama
pokud chces usetrit penize ale hlavne cas a mit auto pojizdny, protoze pokud si ho chces nechat pretesnit, musis si cerpadlo nechat vymontovat a dat jim ho. nenasel jsem nikoho kdo by mi takhle oservisoval cerpadlo primo na aute. a bacha, je tam jeden takovej debilni sroub na kterej jsem si musel vybastlit z imbusu bmw/bosch special tool

uvidis nez tu hlavu sundas. na nekterejch cerpadlech je normalni (mozna na repasovanejch)
Napsal: úte 25.09.2012 20:34
od satvik
dík za info a rady ,jak to budu resit napisu výsledek, jedine z ceho mam obavy jak pises z hodinkarske prace
Napsal: úte 25.09.2012 20:58
od beny-maser
na dávku to chce jít hodně opatrně,1mm je hodně ,ušetříš si práci,když si to označíš,aby jsi věděl kam zhruba to nastavit
Napsal: úte 25.09.2012 22:10
od matej525
nebo si to nechat pretesnit na aute od nekoho kdo s tim ma uz zkusenost, jenze ja nenasel zadnejj takovej servis, chteli to cerpadlo vyndat coz je daleko vetsi porod nez to pretesnit primo na tom, takze jsem se rozhodl to udelat sam....
Napsal: čtv 27.09.2012 11:32
od starynovy
ak si to mal niekedy rozobrate tak pochopis preco to na aute nikto robit nechce, navyse tak nedokazes vymenit jedno tesnenie krytu pistiku ktore je zo strany bloku, a zpravidla byva zdrojom probemov.. vybrat to nieje ziadny porod.
Napsal: čtv 27.09.2012 14:37
od kizby
no taky zalezi odkud to tece, pokud tece pod elektronickou hlavou tak to udelas, ale pokud dole musí ven čerpadlo a nechat ho radeji nekde přetěsnit. Jinak z mých zkuseností, otázka měsice, po výměně horního těsnění, kdy začne tect spodek. tri tds a mi to už udělaly. No ale třeba budeš mít stesti. A s dávkou opatrně, je to otazka desetin mm
Napsal: čtv 27.09.2012 19:04
od matej525
jj je to tak, pocitam v navodu s vymenou tesneni pod elektronickou hlavou a nebo pod krytkou hlavy.
Napsal: sob 29.09.2012 20:05
od sklenus
ja keby som si pretesnoval cerpadlo, tak uz ho vyberiem cele a vymenim aj predne gufero a vsetky tesnenia, nastavenie rozvodov je s naradim praca na hodinu a diagnostika na live data zasa nastavi spravnu polohu el. hlavy cerpadla a spravnu davku paliva a je to, prijemne stravene sobotne doobedie
Napsal: pát 12.10.2012 19:22
od edob
Mám podobný problém. Slzí mi nafta spod krytu káblov na čerpadle. Nechcem kvôli tomu vyberať čerpadlo. Krytka je prichytená 4-mi skrutkami, ktoré mi išlo pritiahnuť asi o 1/4 otáčky, ale nepomohlo to. Neviem ako sú tie drôty pripojené (je tam nejaký konektor?) a preto by som si rád nechal poradiť.