Stránka 1 z 1
Napsal: ned 23.09.2012 17:58
od 01mira01
je mi to už blbé. I když hledám tak vyhledávání je dosti divné a našel jsem téma pouze k tds. Pokud zaslepím EGR musím také nějak obejít elektroniku nebo stačí zaslepení? Díky
Napsal: pon 24.09.2012 20:59
od 01mira01
Nikdo nezaslepoval?
Napsal: čtv 09.05.2013 17:51
od Teddy
Jak a čím jste kdo zaslepil EGR?
Zkouším tu vyhledávat, ale je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Díky za každý návod.
Napsal: čtv 09.05.2013 22:46
od all
Zaslepit ho můžeš prostým odpojením hadičky která vede od podtlakového ventilu do egr ventilu na sání.
Nebo zavařením trubky co vede do ventilu na sání. Nerezová ucpávka a ovařit. pořádně!
Počítej s tím že to ale hlásí na budíkách chybu motoru....
Napsal: čtv 09.05.2013 23:17
od Velvetek
Někteří to řešili tak, že do té záslepky udělali díru 4mm, právě kvůli té chybě. Údajně to stačí k obelhání jednotky...
Napsal: ned 12.05.2013 19:36
od Teddy
Hadičku jsme se snejkem odpojovali, ale házelo to chyby.
Myslel jsem, že se to dá udělat tak, aby to neházelo chyby.

Napsal: pon 13.05.2013 08:50
od Velvetek
Ano, dá se to tak udělat i u EU4, jak jsem Ti psal výše. Zkus kouknout sem:
http://www.e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=17&t=2154&start=400
Napsal: pon 13.05.2013 13:45
od mari
Dá se buď odkódovat Abgassüberwachung pokuď zaslepíte hadičku, jenom vědět jak a nebo jednoduše vytřihnout z plechu kruh o potřebném průměru a zaslepit přechod spalin do EGRu. Aby nesvítila kontrolka motoru, vyvrtá se do středu zaslepení otvor o průměru min. 13mm (pro jistotu 15mm), aby tam přece jenom nějaký omezený množství spalin šlo. Jakmile je díra menší, např. 10mm tak kontrolka motoru stejně svítí. Celkovej průměr je nějakejch plácnu cc 35 -40mm takže tam těch sraček nalíta přeci jen o dost méně a je to minimální zásah do motoru. Platí pro 525d a 530d.