Stránka 1 z 2
Napsal: stř 03.10.2012 07:12
od Ler0
Ahoj všem, mám možnost koupit za dobré peníze 530D e60 z roku 2004 a má najeto cca 150000 poctivých km. Podle majitele je auto pravidelně servisované, ale zatím měnil jen oleje, filtry a přední brzdy. Tím vzniká otázka kdy cca se bude muset dělat větší servis. Nerad bych auto koupil a pak nasypal dalších X desítek tisíc do oprav. Za odpověď předem všem díky.
Napsal: stř 03.10.2012 07:18
od rooc
Tezko rict jak s tim kdo jezdil. Muze to byt za mesic, nebo za 50k km...to ti nikdo poradne nerekne..
Napsal: stř 03.10.2012 07:22
od Ler0
Majitel říká, že s autem jezdil jen dálky do zahraničí. Jde mě spíš o nějaký soupis co se mění po 150000km. Je jasné, že tam bude turbo, střiky, ramena atd. Ale rád bych věděl zhruba kdy se to tak mění a cca ceny.
Napsal: stř 03.10.2012 08:10
od hansm5
Ler0 píše:Majitel říká, že s autem jezdil jen dálky do zahraničí. Jde mě spíš o nějaký soupis co se mění po 150000km. Je jasné, že tam bude turbo, střiky, ramena atd. Ale rád bych věděl zhruba kdy se to tak mění a cca ceny.
to se meni,az kdyz to odejde
Napsal: stř 03.10.2012 09:16
od prase007
Podvozek vydrží fakt dlouho, ramena jsou stejný jak na sedmu, na to se vyprdni. Co se týče motoru, tak nevim, měl jsem benzín a nic jsem neřešil. Jestli máš automat, tak bych vyměnil olej v převodovce, v BMW ho automaticky nemění, ale ta převodovka tě za to bude mít víc a hlavně dýl ráda.
Napsal: stř 03.10.2012 09:21
od Ler0
je to automat.
Napsal: stř 03.10.2012 10:58
od Whizour
Pokud to má servisku a nalítáno 150 000, což nevěřím když říkáš že jezdí dálky, tak je to super a jdi do toho. Prdni to na diagnostiku a uvidíš. Auto s tímhle nájezdem(poctivým) kilometrů už stejně neseženeš.
Napsal: stř 03.10.2012 11:04
od matiz
Ja tem 150 tisicum verim ze jsou poctive. Najel je posledni majital za ty dva roky co to mel -))
Napsal: stř 03.10.2012 12:30
od prase007
Zas je to auto z roku 2004, to vychází na 18000 ročně - to dáš 2-3 dálky ročně a nějaký popojíždění. Takže přichází v úvahu varianta, že to nebyly dálky, nebo že předpředchozí majitel s tim skoro nejezdil .. nebo že je v tom něco jinýho

ale určitě je důležitější aktuální stav auta.
Napsal: stř 03.10.2012 20:15
od Teddy
Pokaždý mě zas a zas udivuje najivita některých českých kupců.
Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Můj otec prakticky nejezdí a i tak najezdí kolem 20k ročně. Už vůbec si nedokážu představit, že by si na tohle koupil bavo.
Průměrný bavo najezdí za první 3 roky 150k. Pak už to kupujou paběrkovatelé a najezdí 30 - 40k ročně. No a tako to dál klesá.
Jak může ale někdo věřit, že 8 let starý auto má najeto 150k? Navíc když majitel říká, že jezdil jen dálky do zahraničí?
Napsal: stř 03.10.2012 22:25
od JH76
Teddy píše:Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Tak můj případ to není. Před týdnem nákup 530xdT/E61. Je z roku 2006, nájezd 226 tis. km, ale poctivých, auto znám, je se serviskou, vše jen autorizák, naposledy servis před 4 tis. km. Vstřiky, turbo, čerpadlo stále původní. Ale radši tohle, než deklarovaných 150 tis. u neznámého auta bez servisky. Taky tomu údaji nevěřím, zvlášť u 2004ky.
Napsal: stř 03.10.2012 22:34
od lingam2
me zkusenosti cca pul roku zpetne, 530d 2004 se serviskou najeto 185tis km koupeno v CR, zavolal jsem si do Bychla a ten mi rekl, ze auto tam opravdu jezdilo, ale naposled tam bylo v roce 2009 a melo najeto 274 tis km:)), auto bylo opravdu krasne interier netknuty, ale v tu dobu mohlo mit tak 400 tis... druhy pripad 535D v podstate to stejne, jen melo v roce 2010 najeto 314 tis a chlapik ho prodaval a melo natoceno 205 tis:). Takze moc neverim nikomu a radeji si overim v servisu a pokud je vozidlo z nemecka staci zavolat tam a odkontrolovat km a datum servisu.
Napsal: stř 03.10.2012 22:55
od m.deejay
Teddy píše:Pokaždý mě zas a zas udivuje najivita některých českých kupců.
Kdysi mi jeden dovozce aut říkal, že lidi u nás si raději připlatí za stočený tachometr než za pravou servisku.
Můj otec prakticky nejezdí a i tak najezdí kolem 20k ročně. Už vůbec si nedokážu představit, že by si na tohle koupil bavo.
Průměrný bavo najezdí za první 3 roky 150k. Pak už to kupujou paběrkovatelé a najezdí 30 - 40k ročně. No a tako to dál klesá.
Jak může ale někdo věřit, že 8 let starý auto má najeto 150k? Navíc když majitel říká, že jezdil jen dálky do zahraničí?
...když ono se tak "hezky" kouká na ten svítící tachometr s málo kilometrama...
...jinak s tím nájezdem km ročně...já např. koupil auto s 240tis km najeto a vše ověřeno v čr-tyhle km najezdil pán za 5,5 roku...ale já mám třeba "tragickej" nájezd km ročně a to kolem 10tis km, takže např. 5let mýho vlastnictví auta bude znamenat nájezd cca 50tis km...

Napsal: stř 03.10.2012 23:14
od MateX3
Zalezi na cene+rezerva aspon 80000kc na pripadne opravy.
Napsal: stř 03.10.2012 23:29
od JH76
Ler0: Co znamená "za dobré peníze"? Jaká je na tom autě cenovka?
Napsal: čtv 04.10.2012 11:06
od Couloo
Tak já koupil před rokem E60 2004 po prvním majiteli se serviskou co mělo 200 000km a pak to přišlo. Po 14 dnech turbo v hajzlu,všechny tlumiče,všechny ramena na přední nápravě,praskly svody výfuku,zadní brzdy atd. Po dotazu na prvního majitele co vše na autě dělal tak řekl že auto bylo celou dobu ok takže jen základní věci jako jsou brzdy,oleje + filtry. Takže na mě zůstalo snad vše drahé. Naštěstí automat je stále v poho. S autem jsem jinak spokojen ale kdybych kupoval dnes, tak si raději koupím 3.0 benzín + LPG. Držím palce abys koupil dobrej kus kterých je fakt málo.
Napsal: čtv 04.10.2012 17:23
od m.deejay
Couloo píše:Tak já koupil před rokem E60 2004 po prvním majiteli se serviskou co mělo 200 000km a pak to přišlo. Po 14 dnech turbo v hajzlu,všechny tlumiče,všechny ramena na přední nápravě,praskly svody výfuku,zadní brzdy atd. Po dotazu na prvního majitele co vše na autě dělal tak řekl že auto bylo celou dobu ok takže jen základní věci jako jsou brzdy,oleje + filtry. Takže na mě zůstalo snad vše drahé. Naštěstí automat je stále v poho. S autem jsem jinak spokojen ale kdybych kupoval dnes, tak si raději koupím 3.0 benzín + LPG. Držím palce abys koupil dobrej kus kterých je fakt málo.
...jak jsem psal já kupoval taky loni a auto mělo 240tis...ale před koupí jsem si ověřoval osobně servis v Auto Base Praha-byla tam dělána repase turba,komplet přední podvozek,svody,výměna dpf,egr + další drobnosti...vše bylo děláno přibližně kolem 200tis najeto, takže to sedí vzhledem k tvému nájezdu km...z toho vyplývá, že je nutné před koupí přesně ověřit co bylo na autě děláno a vyměněno, protože když toto vědět nebudeš a auto bude mít najeto cca 180-220tis km, tak tě může čekat spousta servisu...já radši koupil auto co mělo najeto 240tis a ne 150tis, ale byl na něm udělán servis, který nebudu muser platit...
Napsal: čtv 04.10.2012 18:18
od Matthes
...já koupil E60 530i 6q s nájezdem 300tis. mám ji od dubna, zatím měněno filtry a náplně. Teď se chystám na tyčky stabilizatoru, svíčky a zap. cívky.

Takže pro mě koupě benzínu jasná volba.
Napsal: pon 08.10.2012 16:38
od Ler0
JH76 píše:Ler0: Co znamená "za dobré peníze"? Jaká je na tom autě cenovka?
Ahoj, po slevě 230k
Napsal: pon 08.10.2012 16:41
od Ler0
Je tady někdo kdo může ověřit VIN kód u BMW. Nebo mě to řeknou, když tam jen zavolám? (třeba do Renocaru)