Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.10.2012 19:53
od antone39
Zadní měchy BMW e39 Touring chtel sem se zeptat zda to někdo neřešil zda se to de předělat na pružiny pač je to opravdu tvrdy a unika to tak sem si řikal že bych to demontoval a nebo je lepši koupit novy měchy děkuji
Napsal: pát 19.10.2012 20:16
od Meda
Do kombiku nedelam, ale slysel jsem, ze se delaly na prani i verze s pruzinama, takze by mozna stacilo v BMW zjistit cisla dilu a misto mechu dat pruzinu.. Mozna.. Mozna to ale tak jednoduchy nebude, urcite poradi nekdo, kdo to uz resil..

Napsal: pát 19.10.2012 20:56
od Soptiiik
Už jsem to dělal stačí vymontovat měch a místo něj dát pružinu.Ale nedoporučuju je to tvrdé jako prase.
Napsal: pát 19.10.2012 22:38
od Honzek525
Není lepší koupit za cca 9k oba měchy, přehodit je během půl hoďky, a mít na dlouho klid?
Napsal: pát 19.10.2012 23:21
od StepanMatl
Mně teda přišly pružiny daleko houpavější a měkčí než měchy. Tlak měchů se ale dá nastavovat přes diag.
Napsal: sob 20.10.2012 09:58
od antone39
JA bych teda řekl že mechy sou opravdu tvrdči než pružiny musim se podivat jak vyrobyt tu spodni misku na drženi pružiny
Napsal: sob 20.10.2012 10:25
od Andre2
No tak v první řadě si myslím, že jestli je auto "měkké" nebo "tvrdé" ovlivní daleko víc tlumiče (pokud se bavíme o seriových pružinách), to jen aby jsi to nepřeházel na pružiny a nedivil se, že je to úplně stejné, nebo možná ještě horší.
Logicky tlak měchu bez změny světlosti auta půjde asi těžko měnit.
Za sebe bych určitě měchy za pružiny neměnil, protože se mi líbí, jak má naložené i prázdné auto téměř stejné jízdní vlastnosti, což se u naloženého kombíka s keclou zádí říct opravdu nedá. A to je asi hlavní důvod, proč se to nivo montovalo.
Napsal: sob 20.10.2012 19:13
od Daudgen
Je to jako s postelí, spal bys radši na pružinách nebo na vzduchovým polštáři?
Na jakých discích jezdíš?
Pokud ti nivo funguje, tak ho nevyndavej. Je to super věc.
Napsal: pon 22.10.2012 22:42
od stallker
Měchy jsou tvrdší bez debat, vyměnit za pružiny jdou jednoduše. Stačí koupit pružiny, třeba i v druhovýrobě a k tomu v bmw gumový podložky, myslím že to jsou díly 12,13,14
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ing_strut/ (cca 200/ks), nic ví nepotřebuješ. Výměna zabere cca hoďku
Jak píšou ostatní, nivo je však výborná věc. Naložíš kufr cihlama a auto je furt stejně rovný

. Taky mi jednou praskl měch, koupil jsem starší (nezpuchřelé) oba dva za 1000,- a myslím, že jezdí do dneška.