Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.10.2012 18:09
od Berserg
Zdravím-velký problém...auto mi vypovědělo službu, tak, že se přehřálo. Dnes po cestě z práce mi teplota během asi 5km vylezla skoro k červenému poli. Zastavil jsem,auto odstavil...! Při trochu zkoumání:voda úplně studená,hadice studený, natlakovaný...když jsem odšrouboval tlak povolil a studená voda trochu vytekla z nádobky. JInak se po zastavení z motoru i trochu kouřilo. Doufám, že mi řeknete, že je to termostat a né vodní pumpa...prosím nějaké rady,připomínky,zkušenosti...!
Pomozte(radou) auto potřebuji k životu!!!!
Napsal: stř 24.10.2012 20:44
od Dan td
Nejspíš je to termostat. Nicméně, až ho budeš měnit, vyměň i vodní pumpu, pokud jsi to ještě nedělal. Stejně budeš mít systém vypuštěný a sundat potom pumpu jsou 4 šrouby. Tím, že vyměníš obojí máš 99% šanci, že když to potom dobře odvzdušníš, bude to OK.A vyhneš se tomu, dělat pumpu třeba za pár týdnů

Napsal: stř 24.10.2012 21:27
od Berserg
"Nepotěšil jste mě... a ani já vás nepotěším"! Tak to je v prdeli,hlavně když mi auto stojí uprostřed ničeho( na nějaký benzině)-mezi prací a domovem...a servismana mám kurevsky daleko...se poseru!
Napsal: čtv 25.10.2012 09:31
od Kugelig
No, ani já Vás nepotěším. Na 99 % pumpa. Nestává se že by termostat neotvíral. Spíše zůstane trvale otevřený. Na jaře jsem měl stejný problém vylepšený o prasklý chladič který se parádně natlakoval a rupnul.
Napsal: sob 27.10.2012 23:29
od MARTY-TDS
Přesně jak řiká kugelig, termostat to rozhodně nezpůsobil, ale až zjistíš čím to je a bude to vodní pumpa, termostat si si vytáhni taky. Jestli si měl ručičku na červený a rozpálenej motor, tak termostat bude zkroucenej jako paragraf

Napsal: ned 28.10.2012 00:05
od Kugelig
MARTY-TDS píše:Přesně jak řiká kugelig, termostat to rozhodně nezpůsobil, ale až zjistíš čím to je a bude to vodní pumpa, termostat si si vytáhni taky. Jestli si měl ručičku na červený a rozpálenej motor, tak termostat bude zkroucenej jako paragraf

Čoveče, taky jsem to měl v červeným až to ŘJ zastavila a termostat jsem měl venku, v hrnci na vařiči a byl dobrej. Ale jak říkáš, je volovina ho tam vracet když už se dělá pumpa a chladič.
Napsal: pon 29.10.2012 16:37
od beny-maser
termostat se umí kousnout i v zavřené poloze,vlastní zkušenost, takže není nutné hned měnit pumpu, rozhodně bych jí ,ale vyndal a kouknul se v jakém je stavu, když už to bude vypuštěné a odstrojené.
Napsal: pon 29.10.2012 18:25
od Berserg
Tak já vám řeknu jen to,že termostat i pumpa v naprostém pořádku-zmizela voda...chčije z auta....takže stále nevím co to je...!
Napsal: pon 29.10.2012 18:27
od Dan td
Začal bych tím, že se podíváš, odkud vlastně chčije

Napsal: pon 29.10.2012 19:25
od beny-maser
tak tím bych po téhle zkutečnosti začal asi taky,nečekáš doufám že ti napíšem kde to chčije

Napsal: pon 29.10.2012 20:32
od Berserg
beny-maser píše:tak tím bych po téhle zkutečnosti začal asi taky,nečekáš doufám že ti napíšem kde to chčije

Na něco takového jsem se ptal? Proboha jsem asi vůl,že se budu takto ptát,že ano pane?
Jinak je mi jasné, že musím zjistit mezeru...díky za rady a nápady...
Napsal: úte 30.10.2012 17:31
od LukyMaster
Minulej rok na mý 528i mi to taky chcalo a byl prasklej kus tý plastový trubice u termostatu , nakonec byl i termostat KO.
Napsal: úte 30.10.2012 18:42
od xdreamerx
LukyMaster píše:Minulej rok na mý 528i mi to taky chcalo a byl prasklej kus tý plastový trubice u termostatu , nakonec byl i termostat KO.
JJ neco podobnyho sem mel taky, sice na e46 ale termostat je tam stejnej. Voda vytejkala primo termostatem-okolo tesneni to bylo nalomeny.... Mno a kdyz se vyndal, tak i pumpa byla na vymenu, ne ze by odesla,ale taky napraskla.
Napsal: úte 30.10.2012 23:41
od jurasis
Plastový výstup termostatu (ta trubka z něj a odvzdušňovák) velmi rád praská (většinou ve švu), nejlépe vyměnit s termostatem... Někde jsem kdysi slyšel, že se dá jako náhrada použít díl z nějaké třícy (stejný díl, ale z hliníku), bohužel jsem pátrání už nedotáhl do konce. Taky proto, že předmětná trubka nestála moc a měl jsem pocit, že by se vyplatilo měnit i preventivně...
Kouslý termostat v zavřené poloze taky potvrzuji z vlastní zkušenosti. Stejně jako automaticky jeho výměnu (plus klec, tedy ten plastový výstup z něj) při přehřátí... Jejich poškození je pravděpodobné...
Napsal: stř 31.10.2012 00:00
od Jendix
taky mi to tam u e61 prasklo (525D) a to byl termostat ca. rok a půl starej.. předpokládám že se to víceméně bude týkat druhovýrobovejch termostatů..
mě to naštěstí auto zahlásilo, že je málo vody.. jednou jsem tam malinko dolil, podruhý jsem si všiml čůrku zepředu na motoru..
Napsal: pon 12.11.2012 22:10
od Berserg
Jak se na 2,8i pozná fouknutá hlava?
Napsal: ned 25.11.2012 17:11
od Berserg
Takže k závěru přehřívání 528i...! Problémem byla vodní pumpa. Termostat je v pořádku navíc sme ho tam dávali asi před rokem,což sem zapoměl a nikde nebyl obvod neutěsněný. Trochu jsem se i bál,že by mohla být fouknutá hlava,ale s motorem je zacházeno víc jak slušně.
Napsal: stř 28.11.2012 07:52
od Dandy33
Tak to ti přeju,někdy je mít potřeba i trochu štěstí.
