Stránka 1 z 1
Napsal: pát 28.12.2012 15:46
od butthead740
Servo mi jde, oleje je tam dost, nikde zadny pazvuky, ale volant jde i za jizdy docela ztuha.. Cim to muze byt? Diky za rady..
Napsal: pát 28.12.2012 18:25
od Honzek525
Nemáš náhodou servotronic? Že by zůstal zaseklý ventil.
Napsal: pát 28.12.2012 18:52
od soukupadam
Honzek525 píše:Nemáš náhodou servotronic? Že by zůstal zaseklý ventil.
já už dlouho schánim nějaký info o tom ventilu? kde ho najdu a jak ho vyčistim?
Díky
Napsal: pát 28.12.2012 19:47
od butthead740
presne jak pise soukupadam.. Kudy kam na nej

Napsal: pát 28.12.2012 20:13
od Honzek525
Ještě jsem to sice nerozdělával, ale typl bych, že to bude toto:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Pozice: 1
Napsal: pát 28.12.2012 20:25
od soukupadam
jo to by mohlo, a já to hledal pořád někde u pumpy
Napsal: pát 28.12.2012 20:33
od butthead740
Napsal: pát 28.12.2012 23:53
od starML
Ten dvojpólový konektor je hodně špatně chráněný, takže je možná oxidace kontaktů a nebo ty dva dráty SWWS a SWRT občas kompletně uhnijou. Protože vedou přímo na řídící jednotku motoru, tak pozor při pájení a nepoužívat trafopájku, ale mikropájku s nulovým potenciálem na hrotu. A doufám, že Ti nesvítí ABS/ASC. To by si auto myslelo, že jsi ve smyku a potom jde volant ztuha správně, to je vlastnost.
Napsal: sob 29.12.2012 00:24
od Andre2
Mám před FL model, na tomto autě šlo řízení nejvíc ztěžka snad co jsem kdy měl (a že těch aut už bylo požehnaně), a to i s origo kormidlem (čtyřramínkem). Neznám přesnou funkci toho ventilu na řízení, ale měl jsem pocit, že když jsem dal volič převodovky na "S", tak to těžké řízení ztuhlo ještě víc.
Nicméně jsem vyměnil řízení z FL verze (nemá tam ten ventil), mám teď i o chlup menší tříramínko a účinek serva je už naprosto OK.
Napsal: ned 30.12.2012 20:17
od butthead740
starML píše:
Ten dvojpólový konektor je hodně špatně chráněný, takže je možná oxidace kontaktů a nebo ty dva dráty SWWS a SWRT občas kompletně uhnijou. Protože vedou přímo na řídící jednotku motoru, tak pozor při pájení a nepoužívat trafopájku, ale mikropájku s nulovým potenciálem na hrotu. A doufám, že Ti nesvítí ABS/ASC. To by si auto myslelo, že jsi ve smyku a potom jde volant ztuha správně, to je vlastnost.
ABS/ASC nesviti, zitra rano jdem delat beznou udrzbu tak se nato s Michalem u nej kouknem.. Michal je ten s cernou 530d,ja jsem ten jak ti psal o ty hlasce na ridici jednotce.. Auto uz je doma.. Kdybys mel zitra chvilku time stav se za nama na kavu.. My tam budem od 9.00 min tak do 11.00 urcite..
Napsal: pon 31.12.2012 15:11
od butthead740
Tak servotronik nemam a ani nic takoveho tam neni, tak netusim kde je problem

Napsal: úte 15.01.2013 21:34
od e155
Někde jsem tady četl, źe když je v síti nižší napětí, tak servo ztuhne. Platí to pouze pro servotronic, nebo i pro vozy bez? Dnes jsem totiž koupil novou baterii, měl jsem tam ještě originál BMW. Řízení bylo vždy po nastartování docela tuhé, po pár km se to zlepšilo, nebo jsem si prostě zvykl. Když jsem dnes baterii vyměnil, tak jde krásné zlehka. Může to néjak souviset, nebo je to jen souhra náhod?
Napsal: pát 18.01.2013 15:44
od butthead740
Tak ja taky vymenil baterku a pride mi ze je to taky o chlup lepsi.. ale 5ky to rizeni maj asi vseobecne tuhy.. nebo delam blbe ze porovnavam se 7er tam sem mohl parkovat jednim prstem..

Napsal: sob 26.01.2013 23:24
od godzi
zdar, mě to včera taky začalo blbnout, najednou mě volant při zatáčení začal jít tak jako sekaně a po chvíli začal jít ztuha, přišlo mě to, že přestal jít posilovač, ale kdyby nešel posilovač tak na místě asi kola neutočim jen tak, viděsil jsem se a dneska ráno to už zase šlo normálně, tak nevim čím to může bejt.
Napsal: ned 27.01.2013 13:17
od JaraX
u auta bez servotronicu nemuže mít baterka na nic vliv, je to čistě mechanická zaležitost.
Napsal: ned 27.01.2013 13:42
od godzi
dneska když jsem nastartoval, tak to šlo chvíli normálně lehce a po chvíli to zase začalo tuhnout. Když jsem odpojil kabel servotronicu, tak to bylo tuhý ihned od nastartování. Tak to bude asi dole v tom ventilu ne?
Napsal: čtv 14.02.2013 20:36
od Smasher
Chlapy, zeptám se asi jako pitomec, ale... mám e46 02/2002 (VIN:...PF08321). Mám tam taky ten ventil? Co jsem se koukal do ETK tak jsem ho tam nenašel
Bylo mi vyměněno čerpadlo, ale problém přetrvává tak nevím čeho se chytit...
Ještě jeden dotaz... Co je to servotronic? mám ho?

Napsal: pát 15.02.2013 01:21
od butthead740
Servotronic je priplatkovy posilovac, neco jako inteligentni posilovac, ktery ve vetsich rychlostech tuhle a treba pri parkovani zase de zatacet prstem...
Napsal: pát 15.02.2013 21:23
od bibikuba
info pro všechny-zrovna jsem to ted řešil...Pokud odejde LZ čidlo ABS-teda že svítí při jízdě kontrolky a systém je nefunkční tak na modelu co má Servotronic servo nefunguje

To LZ čidlo dává impuls mimi jiné i do tachometru a pokud teda nejde tachometr tak nejde servo-samo pouze kdo má Servotronic...