Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.02.2013 19:20
od COM17
Zdravím má někdo zkušenosti se snížením E34, popřípadě o kolik snížit? Jaké pružiny koupit? Přemyšlím o snížení P55mm/r35mm.

Napsal: pát 15.02.2013 21:14
od Rendis
Přední náprava trpí u e34 u každého snížení.Je to prostě stará koncepce.Já mám tlumiče Bilstein B8 a pružiny Weitec -35/-35. Záleží kolik do toho chceš investovat. Při snížení -55mm zapomeň na nějakou slušnou jízdu po městě...všude samá díra,retardér :( A samozřejmě každý rok výměna čepů a ramen atd.

Napsal: pát 15.02.2013 21:39
od ARMAN
už se to tu probiralo vickrat zkus prohledat tuto sekci, zaklad je tady http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm

pokud to chceš mit nizky tak nejnižši staticke sniženi cca -60/-40 ti daji pružiny vogtland jsou to kvalitni myslim že německe pružiny, osobně k nim nedoporučuji davat bilsteiny b8 protože předky maji doraz uvnitř tlumiče takže neda se zkratit jinde než ve fabrice a pokud nedavaš bacha tak properuje to až na doraz a celkem rado, s vogtlandy se doporučuji tlumiče koni, s "vyššimi" pružinami H&R, eibach apod bilsteiny b8 fungujou pry dobře EDIT: je to možne zkratit i samodoma jak jsem psal niže v topiku

takhle vypada vogtland + b8 po pulroce, podložky pod pružinami ve předu jsou 3mm misto klasickych 9mm
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned 29.12.2013 10:53
od RISAK
trochu to tu oživím, mám už dlouho problém vepředu s tlumičema, dal jsem kratší pružiny a vždy mi to vymlátilo tlumiče, protože chodily asi až nadoraz, známý to má stejně a nikdy se mu to nestalo, napadlo mě už jen jestli je nedá pár centimetrů nahnat v horním uložení? žě by to tu pístnici pustilo blíž ke kapotě(PROŠLA BY VÝŠ ULOŽENÍM) není třeba víc druhů horního uložení? jinak kratší tlumiče jsou právě ty b8?

Napsal: ned 29.12.2013 11:46
od Rendis
Já mám horní uložení pro M-technik podvozek.Což by mělo být tvrdší. B8 jsou kratší nebo spíš tužší.

Napsal: ned 29.12.2013 12:05
od Totic
Kluci dávali na E34 tlumení B8 + Eibach springs.

Napsal: ned 29.12.2013 17:16
od ARMAN
B8 s eibachy je popularni kombinace v zahranici, jinak k tomu prorazeni az na doraz pri velkym snizeni cim trpi me auto nevim jak je to u jinych tlumicu ale u b8 je reseni, tlumic se da rozebrat a ufiknout doraz o pulku http://www.brazeauracing.com/bumpstops.htm nemuzu se dockat kdy si to necham udelat na sve e34 to bouchani do kastle je srdcervouci :cry:

Napsal: ned 29.12.2013 17:21
od Rendis
ARMAN píše:B8 s eibachy je popularni kombinace v zahranici, jinak k tomu prorazeni az na doraz pri velkym snizeni cim trpi me auto nevim jak je to u jinych tlumicu ale u b8 je reseni, tlumic se da rozebrat a ufiknout doraz o pulku http://www.brazeauracing.com/bumpstops.htm nemuzu se dockat kdy si to necham udelat na sve e34 to bouchani do kastle je srdcervouci :cry:


Aha. Tak to asi taky udělám.