Stránka 1 z 1

Napsal: stř 20.02.2013 16:48
od miresekstary
zdar chlapi ... pročetl jsem toho tady mraky .... už si fakt nevím rady ...

od 1500 do 2200 otáček .... škube !!

z pojízdného auta se vyměnilo :

El. hlava čerpadla
váha vzduchu
čidlo kliky
snímač tlaku sacího potrubí
palivový filtr nový

zkusil jsem i odpojit přívod paliva a dát to solo do petky ...
taky to samé ...


jen je mi divné že když tu váhu odpojím ... tak to prostě neškube !!!

už jsem zkoušel tři !!!
z jiných pojízdných aut ... proměřili jsme kabely k jednotce ... OK ...
napájení váhy OK ...


nějaké rady díky moc !!!

Napsal: čtv 21.02.2013 17:31
od k5ynd1
a s tou jinou vahou to take skube?

Napsal: čtv 21.02.2013 19:50
od miresekstary
jo !!!

včera jsem zkoušel ještě odpojit vstřik řídící ... bezy výkonu , ale taky to škubalo ...

vstřik bude asi buď funkční nebo nefunkční ...
něco mezi asi neexistuje ...

tak už fakt nevím ... málo nafty asi taky ne , protože od 2200 to jede
jak z praku ...

Napsal: pát 22.02.2013 11:06
od k5ynd1
s tim ridicim vstrikem jak pises. vetsinou se meni, protoze prolina nafta. nema auto nejaky "podezrely" chip? a s tou odpojenou vahou, jede to hure?

Napsal: pát 22.02.2013 18:55
od beny-maser
taky bych to viděl na podezřelej chip,špatně přidanou dávku atd.

Napsal: pát 22.02.2013 23:10
od oldaf
Nejspíš to bude v nízkých otáčkách moc bohatý, takhle se mi chová tds na mechanice když mu dám maximum na čerpadle. To mi to taky mezi 1500-2000ot jakoby cuká, jak to překročí 2100 tak to zmizne. Nejspíš tam bude nějakej čip.