Myslím, že už jsme si o tom jednou psali. Pokud chceš eliminovat vybití baterie v případě, že "ježek" žije svým vlastním životem, tj. když Ti ventilátor topení fouká, i když by neměl, vyndej po vypnutí auta pojistku F76 (40A)
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 058002.png . Pokud jsi podle fotky poznal, že je to rozebraná schránka před spolujezdcem, tak se Ti to nebude chtít dělat každý den a story bude pokračovat. A pokud tu pojistku před jízdou nevrátíš, tak nepůjde větrák vůbec a skvěle se zamlžujou okna.
Přes nic jiného, než přes toho ježka se proud na ventilátor nedostane. Celý problém je v tom, že ježek má regulovat otáčky větráku pouze v případě, když dostává signál od klima. Jenže u dříve dodávaných regulátorů (=ježků) se díky nevhodně zvoleným polovodičům spouští proud do větráku samovolně, tj. bez signálu od klima. Takže větrák si fouká, energie z baterie se ztrácí a Ty druhý nebo další den už nenatočíš.
U nových ježků už k tomuto nedochází, takže stačí ježka vyměnit. Ale zažil jsem jeden případ, kdy i s novým ježkem větrák neustále točil. Jenže to bylo způsobeno zuhelnatělým konektorem, který proud převáděl, ale ježek v tomto případě v tom byl nevině. Na vině byl "umělec", který ježka vyměnil a na konektor se (asi) nepodíval. Dokonce jeden člen z klubu ty ježky s doživotní zárukou opravuje, jen už nevím, kdo to je - ale to už jsem taky psal.
Teď jsem se díval do ceníku, nový ježek (64116923204) stojí 65 a jeho výměna 20 Euro, za 20 minut odjíždíš -
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=40&hl=7 . Pokud máš dojem, že se Ti neuspí celé auto, tak se dostav do Mariánek a proměříme to. Ale počítej s cca 2 hodinami práce, protože auto usne až po 15-17 minutách, měření 2x zopakovat. A potom vytahovat pojistky a hledat - např. nedojetý šíbr, utajený mobil, BT, nezhasínající žárovku v kufru atp.
Tady bydlí ježek:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 325106.png
a jeho konektor
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 50001B.png