Stránka 1 z 1

Napsal: úte 19.03.2013 13:31
od Krasavec
Lidi, další problém :D

Když v těchto zimních ránech nastartuji a ujedu 2 km tak se auto přepne na plyn. Prvních 500 metrů jízdy na plyn dobrý ale poté okamžitě klesne výkon a nejede to, a podřazuji a zpomaluji. Takže se pak rozjedu na 100 na benzín a pak zapnu znovu plyn škube to, klesá výkon ale pak už to jede zase normálně. Nemluvě o tom že při tom škubání, cukání a td pak v autě smrdí plyn.

Neví někdo co by to mohlo být ? Určitě je mi jasná diagnostika tam jsem byl, jenže ta ukázala jednou to a podruhé to ... Proto se ptám...

Napsal: úte 19.03.2013 19:37
od texxx
řekl bych že ti zamrzá směšovač lpg...

Napsal: úte 19.03.2013 20:52
od Filozof
zkus si nechat nastavit přepínání LPG při 45C nebo výše....máš problém protože je zmrzlej směšovač.....proto až se to zahřeje za 15minut už jedeš v pohodě.

Mě to přepíná po cca 4-6km ... cítím že to jede dobře až po pár km na LPG....to je normální jedině že by ti to přepínalo později při vyšší teplotě....

Napsal: úte 19.03.2013 21:26
od jimmyhendrix
No myslim zepricin muze byt vice.
Dela mi to to same a zalezi i na kvalite plynu.

Kazopadne si uplne nemyslim ze je to jen zmrlzym smesovacem.

Napsal: úte 19.03.2013 21:47
od Filozof
jo jednou mi cukalo šíleně auto ...zastavil jsem na benzince ...vytáhl váhu vzduchu profoukl ji kompresorem opatrně a auto jelo jako víno...

Mrkni na váhu vzduchu...zda není špinavá...ale opatrně. Na benzín to jelo dobře ale LPG cukalo dost...

Napsal: stř 20.03.2013 11:10
od Krasavec
Chlapy podle budíku se to přepíná někdy kolem 10 - 15 stupňů, asi máte i pravdu. A není možnost toho že by byl jeden vstřik zacpanej ? A normál se teplota zvyšuje na diagnostice ?