Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.04.2013 23:19
od fatal
Nenašel jsem tu podobné téma...
Zjistil jsem, že mám kolem vstřiků loužičky nafty a navíc ty loužičky za běhu motoru bublají.

Loužičky jsou způsobené starýma hadičkama přepadu, to vyměnit není problém, ale vypadá to jako kdyby tam byl tlak a navíc to prosakuje i po vypnutí motoru. Má tam být nějaký tlak, i po vypnutí motoru, nebo je někde v přepadu problém?

Bublání se projevuje jen při běhu motoru, vypadá to jako kdyby fučely plyny mezi hlavou a vstřikem, mezi závity. Nesyčí to, není to dramatické, ale bublá to. Co s tím? Mám zkusit vstřiky dotáhnout, nebo naopak vytáhnout, vyměnit těsnění a namontovat zpět?

A ještě doplňující otázka, v chytré knize jsem se dočetl, že špatný vstřik může způsobit detonace a tím poškodit motor, jak ty detonace poznám?

Napsal: pát 05.04.2013 08:32
od Batler
Mě před zimou to dělal třetí tedy myslím řídící vstřik bublinky, maličko skoro vůbec ale nafta cítit byla nepatrně.
Tak jsem nakoupil těsnění během týdne a když jsem na to po týdnu koukal jak moc to teče tak tam bylo sucho :evil: do teď to je v pohodě tak to neřešim :D

Napsal: pát 05.04.2013 09:19
od beny-maser
přepadovky vyměnit,
špatnej vstřik jako běžnej uživatel nepoznáš,
doporučuju pokud chceš mít klid tak vyndat,nechat přezkoušet,tyhle vstřiky vyzkoušet spojí pár korun,pokud se dohodneš přímo s tím, co to bude dělat tak ti to za cigára udělá, je to práce na 10min (všechny),když nebude muset nic seřizovat či měnit samozřejmě,
pod vstřikama je měděná podložka, tak ty vyměnit a prostor vyčistit,víc není co řešit

Napsal: pát 19.04.2013 22:28
od fatal
Dík. A kde bych ty měděné podložky sehnal? Jsou to nějaké speciální nebo stačí jakékoliv ve stejném rozměru?
Nemá někdo tip kde by mi na Ostravsku ty vstřiky uměli přezkoušet?

Napsal: pát 19.04.2013 22:54
od starML
Ty měděné podložky stačí vyžíhat nad plynovým sporákem a ihned hodit do vody. Měď krásně změkne a zase budou těsnit :D

Napsal: pát 19.04.2013 22:57
od starynovy
je to obyc med, a dotahuje sa to na 65Nm, no stejne to niekedy bublinkuje, ale to si clovek nevsimne pokial nieje prasiak, a nechava tam zpuchratele hadicky, a kupe sa to v nafte.. inak ta nafta zateka tym zavitom dnu, a cele to zasiera, na spicke vstreku karbonuje..

Napsal: úte 23.04.2013 23:32
od fatal
Hadičky jsou dočasně vyřešeny zkrácením než seženu nové, mají jiný rozměr než jsem předpokládal.

starML píše:Ty měděné podložky stačí vyžíhat nad plynovým sporákem a ihned hodit do vody. Měď krásně změkne a zase budou těsnit :D

Tak mi kámoš "připravil" těsnění pod výpustný šroub olejové vany. Ale že by změkčená měď udržela takové tlaky, jaké jsou při plném výkonu ve válcích? Můžu to zkusit, ale nerad bych to po pěti kilometrech zase rozebíral.

Napsal: úte 23.04.2013 23:54
od starML
Hadičky na přepady o správném průměru a určení na palivo si kup v autodílech, mají to v metráži a o 50% lacinější, než hadičky s BMW číslem na povrchu. Stejně jsou vyrobeny v některé rozvojové zemi. A tím vyžíháním měděných podložek to myslím vážně. Dodnes jezdí stovky tankových, tatrováckých, vejtřaskových a podobných motorů s vyžíhanými podložkami "made from me". Pokud není prasklá, tak jde jen o peníze a o pocity.

Napsal: čtv 25.04.2013 00:29
od fatal
Ok, zkusím to vyžíhání. Hadičky obvykle kupuju na metráž, ale zrovna jsem měl jen jiný rozměr...

Ještě dotaz, můžou se vstřikovací trubky od čerpadla trochu odehnout nebo fakt musím kvůli demotáže vstřiků shodit komplet sání a trubky odmontovat i na čerpadle abych je dostal od vstřiků?

Napsal: čtv 25.04.2013 19:35
od beny-maser
to dáš na stranu,chce to trochu přiměřeného násilí