Stránka 1 z 2
Napsal: ned 07.04.2013 15:03
od Marda
Poradí mně někdo kdo ví, co znamená chybový kód: 5F78 ?
Je to něco s DSC
Upřesňuji: dělá to po výměně baterky. Tu jsem nyní zaregistroval, smazal chyby, ale to DSC se objevuje pořád. Ještě to házelo chybu tempomatu. Když se objeví uvedená chyba DSC, tak se jakoby pořád dokola restartují budíky. Auto jinak normálně jede.
Předem děkuji
Napsal: pon 08.04.2013 17:25
od Marda
Fakt nikdo neví?
Tak alespoň poraďte, kde se dá najít seznam chyb...
Napsal: sob 13.04.2013 13:56
od JaraX
chce to pořadnou diagnostikou, inpa je na todle dost nahovno.
jo a zaregistroval jsi tu baterku po vyměně?
Napsal: sob 13.04.2013 14:07
od Marda
JaraX: dík za odpověď, alespoň někdo má snahu poradit.
Baterku jsem zaregistroval až po nějaké době, až to začalo blbnout
Asi to budu muset fakt hodit do servisu.
Nemůže to být IBS modulem?
Napsal: sob 13.04.2013 15:59
od JaraX
muže to byt IBS, ale bez diag se dal nepohneš, odkud jsi?
Napsal: ned 14.04.2013 18:50
od Marda
Jsem z okr. Blansko, pohybuji se převážně v Brně... Ty jsi trochu z ruky

Napsal: pon 15.04.2013 08:56
od mari
5F78 Engine management: interface
Napsal: pon 15.04.2013 11:37
od Marda
Díky....ale moc mně to nepomohlo

Napsal: úte 16.04.2013 20:41
od Marda
INPA mně hází chybu:
Nr: 52648
CDA8 telegram monitoring (status instrument combination, 1B4)
Neví někdo o co jde?
Tuším, že to souvisí s IBS modulem... ale nevím, co dál

Napsal: stř 17.04.2013 16:57
od airbone
Marda píše:INPA mně hází chybu:
Nr: 52648
CDA8 telegram monitoring (status instrument combination, 1B4)
Neví někdo o co jde?
Tuším, že to souvisí s IBS modulem... ale nevím, co dál

Ako hovori kolega, musis zajst na diagnostiku a potom sa uvidi kde je problem. INPA nie je diagnosticky program a vypis tychto kusych chyb nic neriesi, navyse ta chyba hore s ibs isto nesuvisi a ani nevieme z akej jednotky si ju vycital. Status IBS monitoruje rj motora. Tvoja chyba hovori nieco o stave budikov.
Napsal: čtv 18.04.2013 14:30
od HonzaX
5F78: DSC motorsteuerung: schnittstelle což je komunikace mezi jednotkou DSC a jednotkou DME po PT-CANu. Zkus přes Tool32 u obou jednotek udělat soft reset. Tahle chyba se může stát když odpojuješ nebo připojuješ baterku s klíčkem ve slotu nebo dokonce se zapnutým klíčkem. Jinak IBS občas tyto problémy může způsobovat také. Když bude v háji tak občas zkratuje svorku 15WUP z jednotky CAS a ostatní jednotky se neprobudí. A nebo naopak za jízdy dojde k pokusu o uspání a odpojení komunikace. Což muže vést k této chybě.
Napsal: pát 19.04.2013 08:53
od Marda
HonzaX:
Děkuji Honzo, tomu říkám odborná rada, klobouk dolů
Sem tam se na fóru objeví někdo, kdo nemá problém poradit a hlavně něco ví.
Ono totiž rady typu: zajeď na diagnostiku jsou rady na ho*no...
Napsal: pát 19.04.2013 09:30
od HonzaX
Není za co. Hlavně když to nějak pomůže.
Zkus ještě pojedzit s odpojeným IBS. Sice dobíjení nebude nic moc, ale poznáš alespoň jestli je to tím.
Napsal: sob 20.04.2013 12:59
od Marda
OK, vyzkouším.
A nutno odpojit z mínusového pólu oba dva konektory, nebo jen jeden z nich? Jeden je jednovodičový, druhý dvouvodičový...
Napsal: sob 20.04.2013 14:31
od matiz
Ja ti to reknu na plnou hubu, moje diagnostika pozna ktera jednotka nebo co ten pad komunikace zpusobuje, navic si to umi i otestovat. Takze ti muzu poradit jak to udelat, ale to ti bude uplne nanic, protoze nemas cim. To co pouzivas ty lidi kteri to mysli vazne pouzivaji sice taky, ale k uplne jinym ucelum nez je diagnostika. A lidi kteri to mysli vazne s tim meli tak trochu investice, mnozi v radu stovek tisic, takze se nediv jejich vstricnosti. Napsal ti to Jarax, napsal ti to Airbone a ja to dorazim, protoze takhle naprimo si to nikdo napsat nedovolil.
Neber to nijak osobne, nic proti tobe nemam. Ale napsat ze rady "zajed si na diagnostiku" jsou na hovno, tak si s odpuustenim porad sam.
Napsal: sob 20.04.2013 14:43
od Vlasta
No, ve stovkách tisíc tak možná před 5 rokama
Napsal: sob 20.04.2013 15:08
od matiz
Myslis ??? A delat to budes pred panelakem nebo na parkovisti ?? Minulym rokem 250 a letos mne dalsi stovecka nemine, protoze to stale neni dodelane a v podstate se za to stydim jak to tam vypada. Neni to jen pc a kabel. Nebrecim. Konstatuju.
Napsal: sob 20.04.2013 16:16
od Vlasta
Já mluvím pořizovačce diagnostiky. To byla jen ilustrace, jak se ceny a dostupnost pohnuly
Napsal: ned 21.04.2013 00:32
od HonzaX
Marda píše:OK, vyzkouším.
A nutno odpojit z mínusového pólu oba dva konektory, nebo jen jeden z nich? Jeden je jednovodičový, druhý dvouvodičový...
Ten se dvěma piny, myslím že má modrou barvu.
Napsal: ned 21.04.2013 08:22
od Marda
Matiz: já jsem po tobě nechtěl, aby jsi vzal tu svoji drahou diagnostiku a přijel mně zdarma opravit auto, tak o co ti jde? Jestli nechceš, nebo neumíš poradit, tak nepřispívej a jestli ti nejde kšeft, tak si dej raklamu na net, nebo tady do sekce "Nabídka oprav na BMW". Toto fórum je přece o tom, aby jsme si radili. Taky jsem už párkrát poradil a nenechal si to pro sebe. Pravděpodobně jsi zakomplexovanej nebo máš nějakej oobní problém, protože jak sis všiml, jsou zde i takoví, co nejenže o problému něco ví, ale klidně poradí. Já vím že to sám neopravím a stejně skončím u někoho podobného jako ty a vše zaplatím, ale snad o tom to tady je, že si navzájem poradíme a s případnou každou volovinou nejezdíme do BMW.
Takže prosím, nic proti tobě nemám, ale pokud neumíš nebo nechceš poradit k danému problému, založ si své vlákno a tam se můžeš vykecat
PS: před pár lety jsem si kompletně předělal interiér Passatu 3C na nový model a to jen díky tomu, že kluci na VW-klubu jsou úplně jinak ochotní a když jsem nevěděl jak kterou jednotku nakódovat, tak poslali přesnej kód, nebo koukli do logu a vše vyřešili a to zdarma, protože k tomuto účelu tyto fóra jsou. Zde na BMW fóru to bohužel někteří nepochopili a snaží se jen vydělat...