Stránka 1 z 1
Napsal: sob 27.04.2013 21:52
od ZetTheDirectDeath
Zdravím
Mám následující problém.
M62 b44 nevanos. Steptronic
Při studeném startu je slyšet souvislé pískání od motoru. Když se ohřeje přestane.
A druhý problém je vždy na volnoběh motor vibruje. Jak lehce šlápnu na pedál ihned přestane a i v celém spektru jede ok. Jen na volnoběh vibruje tak že se třese i auto.
Napsal: ned 28.04.2013 12:59
od ZetTheDirectDeath
Pískání jde jakoby od řemenice... Alespoň mi to tak přijde. Ale řemen neprokluzuje?
Spíš bych chtěl vyřešit ty vibrace. Že by za to mohl volnoběžej ventil? Včera mi vyskočila chyba na asc. Tak že by klapka??
Neřešil tu někdo něco takovýho??
Díky za nápady.
Napsal: ned 28.04.2013 14:54
od Bmw540
A kolik otacek mas volnobeh
Napsal: pon 29.04.2013 01:34
od ZetTheDirectDeath
Za studena +- 1000 za tepla cca 500. To si myslím že je dobře. Ručička ot nehapruje motor nevynechává ale vibruje
Napsal: pon 29.04.2013 01:47
od ZetTheDirectDeath
Narzil jsem ještě na jeden poznatek když stojim na světlech na zařazenym D a na brzdě tak to asi zmizí nebo to není tak znát ale přhodim na N nebo P a pak se rozvibruje. Při jízdě nikterak nehází. A jede asi ok. Nikoho nenapadá co by to mohlo dělat, váha? Lambda? Klapka? Volnoběžnej Ventil? Svíčky? ....
Napsal: pon 29.04.2013 04:36
od Jindriseek1
Vibrace neporadím,ale to pískání-zkus při nastartovaným motoru namydlit,nebo jen namočit-polít vodou řemen a když to zmizí tak dej novej řemen. To je klasika projev,že to za studena píská,když už je starej.
Napsal: pon 29.04.2013 08:55
od Sonny
Me to taky trochu vibruje, ale presne naopak. Pri zarazenym N/P je to ok, ale kdyz je motor v zaberu na D, tak to po kratkych vlnach lehce vibruje. Rikal jsem si, ze je to treba ulozeni motoru/prevodovky. Pokud se zvysi otacky treba uz na 700ot/min. tak je to ok.
Napsal: pon 29.04.2013 09:04
od ViktorDDD
môže to byť aj to uloženie, pri zaradení D sa motor trochu "zaprie" a prestane vibrovať, alebo práve naopak začne
voľnobeh na budíkoch je fakt len informatívny, ono to bude pribité na 500 aj keď bude húpať +-50ot., trebalo by to odsledovať v skrytom menu alebo cez diagnostiku, malo by sa to držať stabilne, resp. pohybovať sa v rozmedzí +-20ot., keď húpe viac tak cievky už budú horšie
Napsal: pon 29.04.2013 10:13
od ZetTheDirectDeath
Zatím moc děkuju za nápady ve volnu to poskoušim a dám vědět. Co se jak mělo

Napsal: úte 30.04.2013 09:38
od Birkoff
Zažil jsem jednou, to pískání, taky jsem myslel že je to řemen. Auto jsme zvedli a bylo to z měniče převodovky. Nakonec tam chyběly 4 litry oleje (ve steptroniku).