Stránka 1 z 1
Napsal: pon 29.04.2013 08:41
od cmelak
Má s touto lešťenkou na skla někdo zkušenosti? Mám ještě původní čelní sklo z 1999 a je tam bambilion malých škrábanců od stěračů, tak jestli to už někdo dělal a opravdu to zmizelo na pořád nebo se to musí dělat pravidelně.
http://www.carsshop.cz/nahradni-dily/so ... skla-profi
Napsal: pon 29.04.2013 15:33
od WizarDEAD
bude to proste brusna pasta ktera to sklo zarovna, takze predpokladam, ze to bude reseni zase na 10let nez si vyskrabes svoje vlastni skrabance..
Mam tez puvodni sklo z roku 98, takze o tom premyslim taky.
Napsal: pon 29.04.2013 15:47
od cmelak
Rád bych sehnal v Praze někoho kdo to už dělal, sám jsem si leštil podobným způsobem jen kryty světlometů ale sklo bych si asi nelajzl.
Napsal: pon 29.04.2013 15:52
od beny-maser
ono to hlavně bude chtít vercajk,podle mě to bude chtít dělat pneumatickou bruskou,aby to mělo točky až to budeš leštit jinak na tom necháš ruce a sklo bude matný
Napsal: pon 29.04.2013 15:53
od WizarDEAD
tak on kryt svetla je plast, kdezto sklo je sklo. Je tvrdy a tlusty a homogeni, takze podle me nemas co zkazit..
Napsal: pon 29.04.2013 15:55
od WizarDEAD
myslim ze nemas pravdu -> on to sklo nebude brousit a potom lestit, ale jen lestit. Tzn kdyz bude lestit spatne, nebo malo, tak jen nezahladi vsechny skrabance, ale matne sklo tim neudela.
Ale rozhodne souhlasim s tim, ze to bude chtit nejakou pomerne vykonnou lesticku, jinak to nema smysl.
Napsal: pon 29.04.2013 16:37
od paveld
Napsal: pon 29.04.2013 16:48
od cmelak
O tom oxidu ceria jsem už taky slyšel, ale od planetpolish bych asi neměl důvěru

Napsal: pon 29.04.2013 19:23
od Hansen
Leštění skla oxidem ceričitým funguje. Dá to ale dost práce a auto je od bílé suspenze pěkně zasviněný. Úplně všechny dolíky od kamínků se mně nepodařilo odstranit, ale přes vyleštěné sklo bylo vidět o hodně lépe. Práškový oxid ceričitý jsem koupil v jakési prodejně s brusivem.
Napsal: pon 29.04.2013 19:50
od Oldman