Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 13.06.2013 15:59
od sedmicee
Mám asi velký problém, 4měs. po repasi měniče a výměny oleje mě večer při vyjíždění z křižovatky vyletěly otáčky, pak to škublo a jelo to, nelze se z autem rozjet (jakoby prokluzuje a pak se chytne (škubnutím se rozjede) obávám se problému, a chci se zeptat, jak to řešit

děkuji vám předem za pomoc
Napsal: čtv 13.06.2013 20:33
od Sweden
kontrola hladiny oleje ve skříni a potom případná reklamace u firmy která ti dělala repas měniče,možná jsou v háji lamely apod.
Napsal: pát 14.06.2013 06:17
od M3maniac
řekl bych ,že pořadí je opačné....okamžitá reklamace u firmy která dělala repas... kde jsi to nechal dělat?
Napsal: pát 14.06.2013 07:33
od sedmicee
Ahojte, moc děkuji za odpověď ,byl v KAPS Automatic v Kojetíně, doposud nebyl s převodovkou absolutně žádný problém, teda jen že to po nějaké době začalo trošku kopat při podřazení no a pak mě na křižovatce při rozjezdu vyletěly otáčky koplo/prokluz a jelo 2,3,4,5 to tam naházelo v pohodě
Napsal: pát 14.06.2013 10:07
od nuny
M3maniac píše:řekl bych ,že pořadí je opačné....okamžitá reklamace u firmy která dělala repas... kde jsi to nechal dělat?
Souhlas, rozhodně na nic nesahej a nezkoušej, byl by problém s reklamací

Napsal: pát 14.06.2013 12:00
od Birkoff
Málo oleje ve škříni, měl jsem to stejný Renocar měnil olej a chybělo ve finále asi 4 litry. Okamžitě reklamovat.
Napsal: pát 14.06.2013 12:20
od sedmicee
vřelé díky za info, pánové z kaps.cz se začínají cukat, žeprý to není tím ale prej praskl nějaký buben na prvním rychlostním stupni, a že to bude stát kolem 30000 až 35000 bez dph

Napsal: pát 14.06.2013 13:47
od Sweden
proto jsem psal že bych si zkontroloval hladinu oleje pro jistotu před návštěvou a případnou reklamací přímo v KAPS.Vyvaruji se toho že mě posadí do gauče v čekací místnosti a za pět min.přiběhnou a budou mi tvrdit že oleje je tam dost a že problém je tam a tam a že to bude stát tolik a tolik.Žijem tam kde žijem,jedinou vidinou pro zdejší zmrdy jsou lehce vydělané peníze.Nech si to někde zvednout,povol napouštecí šroub a uvidíš jak na tom jsi.Při případné reklamaci to nikdo nepozná že jsi se tam díval

Napsal: pon 17.06.2013 01:23
od sedmicee
rozhodně, to zkontroluju, určitě tam pečeť nebude

chlapi díky za tipy
Napsal: ned 23.06.2013 19:04
od sedmicee
dnes jsem se dal do té kontoly, jen se chci zeptat a ujistit, tak by mělo být nastartováno- je to tak??
Napsal: pon 24.06.2013 07:52
od Birkoff
Nastartováno, otáčky 650-950 a teplota oleje do 35°C. Odpuštění nadbytečného oleje se provádí při teplotě 40°C+-10°C ne více než 50°C (převodový olej samozřejmě). Tolik říká manuál k 5HP24 od ZF.
Napsal: úte 25.06.2013 07:24
od sedmicee
děkuji

Napsal: pát 19.07.2013 07:46
od sedmicee
Tak oleje nakonec bylo dost, zavezl jsem jim to tam a samozřejmě, dnes mi došla cenová kalkulace...viz pdf soubor
dva měsíce zpět jsem to měl na reppasi měniče a výměně oleje...já je fakt nechápu - to si ničeho nevšimli??
Napsal: pát 19.07.2013 08:31
od Vesa88
To se snad vyplati poschanet manual, nebo jinou funkcni prevodovku

Napsal: pát 19.07.2013 09:55
od Filozof
Nech si udělat znalecký posudek. V případě jejich viny vše platí oni. Pokud by se soudili budeš mít na 99procent vyhráno pokud budeš správně postupovat.
Jak přesně to má jít za sebou netuším nejsem právník ...porad se někde.
přece si nenecháš opravovat převodovku 2x u stejné firmy za cenu auta ... pomalu ...

Napsal: ned 21.07.2013 00:51
od tanner540i
Znalecky posudek? Snad nemuze byt nekdo tak mimo a myslet si, ze se to vyplati resit u 10ti tisicovych polozek, jako je oprava automatu...
Znalecky posudek = demontaz prevodovky, rozdelani, + samotny posudek tak min. 20tis a jako bonus pri soudnim sporu si muze soud vyzadat posudek od nezavisleho znalce. Takze se ta prevodovka nesmi opravit az do vyreseni..... Doporucuju sundat ruzovy bryle..
Tak oleje nakonec bylo dost, zavezl jsem jim to tam a samozřejmě, dnes mi došla cenová kalkulace...viz pdf soubor
dva měsíce zpět jsem to měl na reppasi měniče a výměně oleje...já je fakt nechápu - to si ničeho nevšimli??
Velka chyba byla hned na zacatku, kdy si dal udelat prevodovku do KAPSu. Tam uz sice nemivaji tolik problemu s reklamacemi, jako drive, porad je to ale nejdrazssi servis automatu v CR. Videl sem od nich faktury na repas prevodovky, kde byl menic, lamely, filtr, olej a vycisteni olejoveho chladice+diag = 53tis. A to byla stara A8, takze taky 5HP-24. Nutno rict, ze v realu je v tom material tak za 20tis, zbytek je jejich vydelek...
Takze ver tomu, ze pokud si u nich delal pouze menic a olej, tak prevodovka vubec rozdelana nebyla.
Btw, standartni repase menice je kolem 6tis, olej 2 tis + prace. Takze by me zajimalo, kolik te to stalo?
Napsal: ned 21.07.2013 15:33
od sedmicee
repase měniče mě stála 25 tisíc

Napsal: ned 21.07.2013 21:35
od thundercat
tanner540i píše:Btw, standartni repase menice je kolem 6tis, olej 2 tis + prace. Takze by me zajimalo, kolik te to stalo?
čao,
můžeš dát prosím nějaké reference?
neříkám, že se mě to aktuálně týká, ale pro info do budoucna
já byl po doporučení na výměnu oleje zde:
http://www.prevodovky-brno.cz/
když jsem tam přijel, tak jsem se trochu vyděsil - tři propojené garáže v řadovce
ale borci tam asi ví co dělají, vyměněno, řadí to, spokojenost
Napsal: pon 22.07.2013 12:32
od tanner540i
Kdyby si po me chtel nejake zkusenosti s opravari automatu v CR, tak mam jen spatne
Po vice spatnych zkusenostech jak v KAPSu (odtud prevodovka sice funguje, ale za absurdni cenu a nektere veci si bylo treba dodelat doma - treba tekouci olej ze spatne namontovane hadice..), tak treba na Slovensku u znameho uzivatele ze slovenskeho BMWklubu LuboMT, sem se nakonec rozhodl se do prevodovky pustit sam. Koupil sem jednu jetou, vymenil za mou vadnou, aby bylo auto pojizdne, a pokusil se ji opravit. Sice sem mel trochu problem se shanenim dilu, ale nakonec se povedlo a prevodovka uz je zpet v aute. Funguje jako nova, tak snad to vydrzi. Menil sem pouze veci, ktere byli treba, takze se nejedna o komplet repas. Pozdeji dam do poradku i tu druhou a bude na prodej (taky 5HP-24 z vanosove 540i)
Co se tyka menice, nejjednodussi cesta je nechat si v "normalnim" servisu sundat prevodovku a poslat menic na repas, klidne i do toho KAPSu (sami to ale nekam posilaji). To je nejlevnejsi cesta a i sp raci v servisu by se nemela cena dostat pres 15tis. Zas je ale treba myslet na to, ze prevodovka se rozdelavat nebude, takze muze klidne nasledovat dalsi problem. Ale uz sem to tak 2x delal na prani majitele a zatim vse funguje (jedna prevodovka od te doby najela pres 40k, druha nevim). Cena za repas menice, olej filtr a moje prace byla vzdy do 13tis. Menic konkretne me stal neco kolem 6ti, i kdyz sami rikali, ze muze stat i vic v pripade extremniho poskozeni. Jeste je nejaka firma v ostrave, kde uvadi jednotnou cenu za repas menice, nejakych 5tis, ale namam vyzkouseno. Oficialne vymennym zpusobem pres Sachs je to kolem 13tis.
Jinak pokud chce nekdo komplet repas prevodovky, tak podle mych informaci to dela i zde dobre znami Snejk, a to za slusnou cenu. I kdyz nemam s jeho opravou osobni zkusenosti, tak bych doporucil jeho, protoze s nim obecne nebyvaji problemy. Jen jeho casova vytizenost

Napsal: pon 22.07.2013 15:31
od sedmicee
Tak pánové držte se, po dnešním telefonátu zjistili, že by mohli 10000 jít dole

si dělají prdel né? a to jsem zatím jen řekl, že ta cena je extrém