Zrovna dneska jsme o tom s kolegou v práci mluvili.
Pro ty, kdo přechází z evropských aut je BMW dost dobrá volba. Pro ty, jako já, kdo na BMW přechází z japonců je to utrpení.
To auto se v porovnání s japoncema děsně sere. V BMW mi řekli, že je to auto postavený max na 200 tis.
Takže když BMW, tak jedině nový a počítat s tim, že to jako ojetý nebude mít žádnou cenu. Nikdo soudnej si to ojetý nekoupí, resp. za mezkej peníz.
ale radost z řízení je nesrovnatelně lepší oproti všemu, co jsem doposud řídil (pochcávky, pašíci, audi, japonci atd.)!!
Po přechodu z pažouta budeš spokojenej. Zjistíš, že auto může bejt i říditelný.
Pokud Ti tohle opravdu řekli v BMW, tak věř tomu, že třeba bazárník by Ti řekl, že je lepší koupit BMW ojetý, protože už má vychytaný mouchy a podobný bláboly = oba potřebují prodat a ani jednomu z těch názorů sami nevěřěj
Jinak s těma 200tis km to je tak, že 8 z 10 lidí jak už tady, tak všude jinde si to auto ( jedno jestli e34,e39,e60... všechny maji v bazarech podobně najeto

) koupili v nějakym českym bazáči s kilometrama pod 200tis (protože u aut s víc km už platí tahle fáma) na tacho a v realitě ty auta maji něco přes 300tis najeto A TAK když pak dosáhnou oněch magických 200tis.km začne se už něco holt srát. Jelikož tou dobou už ty auta mají stav km uplně jinde... Takže s tou dobou, kdy se auto začne opravdu srát bych počkal až tak někam k 400tis. km

Nemám tim namysli věci jako ramena,tlumiče nebo vrozené vady E60 jako jsou kabely v kufru, řemenice kliky, termostaty a tak podobně. To někomu odejde ve 250tis, ale i v 150tis.
Mám dost lidí okolo sebe, kteří to co píšu potvrzují svým autem, ale když to vezmu za sebe a mojí E61, tak jsem dloouho hledal v DE a nešel jsem po co nejnižším stavu km, ale po skutečnym stavu a pokud možno po autě od co nejnormálnějšího člověka. Takže jsem koupil auto bez M-packetu na 16" kolech - preferoval jsem dobrý stav podvozku.S dost zajímavou výbavou a byl jsem si jistej, že to nekoupil jako nový někdo mladej (neříkám, že já nejsem) nebo nějakej kolotočář, kterej byl z Mnichova v Berlíně za hodinu

K obrazu svýmu už si auto přizpůsobim sám.. Kupoval jsem s 230tis. km. Teď už má auto víc a co se týče těch dražších oprav, tak zatim nic a dlouho vim, že ještě nic nehrozí. Turbo: malinko pouští olej, jako každé turbo, jinak výkon 100%, funkce 100%, tlak dle diag 100%. Vstřiky: bezproblémů, korekce dle diag. absolutně OK, žádný kolísání,nic.., vysokotl.čerpadlo: uplně OK, automat: fungoval 100%, po výměně oleje funguje na 105%, DPF: uplně bezproblémů. Vše původní. Kompresor zadní nápravy: byl měněn před koupí vozidla v servise BMW. Tankuju Maxxmotion a liju BMW.
Záleží prostě jak kdo koupí.
Funguje to tak, že nejlepší je koupit takový auto po člověku kterej: Má v hlavě mozek + tankuje kvalitní naftu + lije kvalitní předepsaný olej + se servisem nečeká na rozčílený kontrolky na budíkách
Líp to popsat nedokážu
