Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 01.08.2013 10:25
od ferguson
Ahoj všem,na mojem TDSu nastal takový problém,po bezproblémovém nastartování občas kolísají otačky,někdy se stane že i chcípne,ale když stojím na semaforech a zapnu klimu zakolísají a chcipne.Někdo mi říkal že problém bude v hlavě čerpadla.Napadá vás ještě něco co by to mohlo být ?
Napsal: čtv 01.08.2013 11:29
od wartzz
Tohle bude na 99,9% hlava čerpadla. Dělalo mě to uplně to stejný

Napsal: čtv 01.08.2013 14:28
od ferguson
Myslíš že na výměnu ? Mam ještě jedno čerpadlo prý je funkční.Nebo stačí ji jen povolit a pohýbat sní ?

Napsal: čtv 01.08.2013 14:29
od beny-maser
tak si trochu přidej dávku a uvidíš jestli to pomůže
Napsal: čtv 01.08.2013 19:13
od ferguson
Dobra vyzkouším a dam vedet.Zatim diky

)
Napsal: sob 03.08.2013 15:18
od vosak
čerpadlobohužel
Napsal: úte 06.08.2013 23:21
od ferguson
A jesze me napadlo nemuzou to byt vstriky v riti ? :/
Napsal: úte 06.08.2013 23:22
od ferguson
A jesze me napadlo nemuzou to byt vstriky v riti ? :/
Napsal: stř 07.08.2013 00:39
od blinker
Můžou a s tim to může být i všechno ostatní. Osobní zkušenost mi ukazuje, že pokud se o ten motor majitel dobře stará, jede kráásně, ale pokud ne, tak začnou kapat vstřiky - propálený písty, rozvody maj vůli, čerpadlo odchází. Já ladil asi měsíc čerpadlo, až jsem nakonec zjistil že vstřiky na tom nejsou nejlíp a potom co jsem je dal na repas praskla ojnice a prorazila vanu a sháněl jsem novej motor. Všechno souvisí se všim...
Napsal: stř 07.08.2013 08:55
od ferguson
No,ono to auto je teď u známého na dílně a ten říkal,že jsou buď v řiti vstřiky nebo čerpadlo,že ten motor se hádá jakoby vynechávaly 2 válce a vzápětí hned znova najedou.No tak jsem zvědavý co z toho vyleze :/
Napsal: stř 07.08.2013 09:02
od beny-maser
tak ty vstřiky se daj snadno vyzkoušet,stojí cca 100kč zkouška/kus
Napsal: stř 07.08.2013 12:10
od blinker
kdybys pak sháněl nějaký vstřiky tu mám a čerpadlo 0460406995

Napsal: stř 07.08.2013 16:33
od ferguson
Takže na 99% je to elektronická hlava čerpadla,zítra mi řeknou cenu opravy popřípadně jestli to druhé čerpadlo co mám je OK,pokud nebude dobré tak asi přejdu na mechaniku.Myslíte že je to řešení a je ta přestavba náročná,vím že příjdu o tempomat,ale to mě nějak netrápí.Díky za názory

Napsal: stř 07.08.2013 18:34
od blinker
ten mi pak prodáš

Napsal: čtv 08.08.2013 18:01
od ferguson
Takže jsem dopadl celkem spatne, cerpadlo neide ani diagnostikovat je mrtve a problem stale trva a mimochodem cerpadlar mi rikal ze tam je cerpadlo z 525 TD.Takze bych vyl rad jak bych se mel podle Vas zachovat ? Prekopat na mechaniku nebo zkusit dat to druhe cerpadlo? Ktere by melo byt z TDS ale ten typek rikal ze kdyz to tam bude davat tak to nejdriv otestuje ze vstriky ven a chce za to 3500 :O jen za zkousku...takze jak by jste to resily vy ? Diky za rady

Napsal: čtv 08.08.2013 19:10
od beny-maser
čerpadla z td a tds jsou stejný,stačí přehodit pouze el. hlava a nemusí se přehazovat celý čerpadlo, záleží ale na verzi té hlavy jsou dva typy čerpadel,pokud chceš mechaniku napiš členovi oldaf
Napsal: čtv 08.08.2013 22:01
od ferguson
Nemusi se nahodou ta druha hlava prepinovat nebo predelat neco s elektronikou ? Aby ta hlava komunikovala ?