Stránka 1 z 1
Napsal: sob 10.08.2013 23:29
od Donkey
Ahoj.Mam takove vetsi problem.Nechal jsem si udelat novou komplet celou predni napravu znacky meyle hd +repas hrebenu + kotouce,desticky.Potom na Geometrii.Kola jsou vyvazene do nuly.Myslel jsem ze kdyz tohle vsechno udelam budu mit uz konecne od toho trepani klid..Ten klid byl chvili nez si to asi vsechno sedlo a ted ? mezi 100 az 130 mi haze volant (docela dost)a pri 140 to vybruje celym autem...jak prejdu hranici 140 tak uz je to cajk a nejde nic poznat...........
Uz me to fakt stve protoze jsem se tesil na luxusni pojezdenicko a ono furt takove dojeby....
Nake rady co bych se mel na co podivat kde by mohla byt chyba ? mam kople jedno zadne leve kolo ostatni jsou cajk....a i kdyz je kople tak je prevazene do nuly .
Diky za kazdou radu
Napsal: ned 11.08.2013 10:21
od Ji-rka
vyvážit kola

BMW jsou na to citlivé a to,že po vyvážení v jednom servisu jsou na stroji 0-0 neznamená,že to tak je.(řešeno jak na e34,tak e39-vše komplet nové,taky jsme měli nervy)
Zajel jsem pak do jiného servisu,zaplatil sice víc peněz,ale vše v pořádku.
Bohužel už jsem i zažil,že v servisu zapoměnli utáhnout čep na ramenu.
Napsal: ned 11.08.2013 10:52
od Jergus
Jo, typicky nevyvážený a nebo křivý přední kola (koplý disk, boule na gumě). Zkontrolovat, vyvážit...

Napsal: pon 12.08.2013 02:28
od Donkey
Ji-rka píše:vyvážit kola

BMW jsou na to citlivé a to,že po vyvážení v jednom servisu jsou na stroji 0-0 neznamená,že to tak je.(řešeno jak na e34,tak e39-vše komplet nové,taky jsme měli nervy)
Zajel jsem pak do jiného servisu,zaplatil sice víc peněz,ale vše v pořádku.
Bohužel už jsem i zažil,že v servisu zapoměnli utáhnout čep na ramenu.
mno a na co ti prisli v tom druhem servise ?
Napsal: pon 12.08.2013 07:02
od Ji-rka
Vždyť to píšu,špatně vyváženo.Pokud je bavorácká náprava top,tak by se podle ní mohla dělat kalibrace na vyvažovačky
Chce to servis s moderníma mašinama a né strejce na 30let starý vyvažovačce kde 10let neni kalibrace.Jakékoliv jiné auto s jednoduchou nápravou by bylo cajk,ale BMW vyžaduje aby to bylo precizní.Nevim co víc k tomu napsat.
Napsal: pon 12.08.2013 08:05
od Sovaja
Ahoj,
naprosto stejnej problém jsem měl když jsem kdysi měl Citroena C5. Opět auto, kde kola nedokáže vyvážit každej. Ještě nikdy se mě nestalo, abych nenechal v pneuservisu vyvážit kola, nejel pak obratem do jiného a ten druhý mechanik by neřekl " Kterej debil to vyvažoval, proč to udělal tak a tak.....". Takže poslední a jediná možnost, jak vyhodit variantu blbého vyvážení, bylo nechat kola vyvážit přímo na autě. Nedělá to moc firem, ale v praze byla jedna v Rudné a i jinde určitě najdeš. Nebo si pujč od někoho kola.....tak jsem k tomu dospěl.
Jednou to byla vyboulená pneu a jednou disky.....
Napsal: pon 12.08.2013 09:29
od PPetr
Měl jsem to samé cca mezi 90-110 a s novými pneu bylo po problémech. Taky jsem porad vyvazoval a nic.
Napsal: stř 14.08.2013 10:28
od Donkey
po vice casu badani cim to muze byt jsem si vzpomel ze jsem menil lozisko od meyle........Takze naboj od loziska bylo mensi nez naboj co v tom aute mel a to kolo na te stredici dire letalo a nebylo presne dane na stred ...takze jsem si vyrobil plastovou vlozku ktera mi vymezila vuli utahlo se kolo slo se to proletet a ?

luxuuus........
jen nechapu jak je mozne ze ten naboj je mensi nez original ?vzdyt to musi kazdy vyrabet na stejny rozmer ne ?
