Stránka 1 z 1

Napsal: pon 26.08.2013 19:56
od kumi
ahoj všem, potřebuju poradit, vybila se mi baterka nastartoval jsem přes kabely a najednou se mi rozsvítila kontrolka dobijeni,tak jsem změril kolik dava baterka a zjistil ze 11.8 voltu tak jsem dal jinej alternator a pořád nedobiji.kolik má davat buzeni na alternatoru mě dava jen 8 voltu,nevite kde mam hledat chybu?

Napsal: pon 26.08.2013 20:52
od Cossie
Přidám se s dotazem - mám také E39 528i. Min týden mi při nastartování začla svítit kontrolka dobíjení, změřil jsem dobíjení na baterce a nešlo tam nic. Vyndal jsem altík, odvezl do servisu - tam vyměnili regulátor. Namontoval jsem altík, ale stejně nic :-(

Nějaký tip po čem jít ?

Děkuju

Napsal: úte 27.08.2013 14:14
od kumi
Nikdo nic? :(

Napsal: úte 27.08.2013 21:57
od sklenus
chcelo by to vo WDS pozrieť signál aký tam má ísť, kedže by sa mal s rpm meniť, treba pozrieť kam vedie budenie do konektoru RJ motora a premerať či je tento dobrý, prípadne by som odsledoval kábel vizuálne, či ho niekde neprepálilo a teda nedáva potrebné udaje

Napsal: úte 27.08.2013 22:26
od Berserg
Taky mě 528i jednou pozlobila na dobíjení.... jediné co sem udělal tak vyndal altík,dal staříkovi cco je dělá,nevím co s tím udělal(asi uhlíky nebo jak to řkal) a jezdíme spokojene víc jak rok bez problému...!

Napsal: stř 28.08.2013 15:46
od sklenus
Berserg píše:Taky mě 528i jednou pozlobila na dobíjení.... jediné co sem udělal tak vyndal altík,dal staříkovi cco je dělá,nevím co s tím udělal(asi uhlíky nebo jak to řkal) a jezdíme spokojene víc jak rok bez problému...!


tak rozhodne, altík musí byť ok, ale premerať ten prívodný kábel je menej roboty a zadarmo, niekedy nestači vymeniť len regulátor, prípadne samotné uhlíky, akurát sme sa o tom bavili s kamošom, v altíku sú malé vôle, a ak hádže ložisko aj jemne, tak sa môže stať, že si rotor škrtne, a už je to, polia sú nerovnomerné a altík už ide ako chce ale jednoznačne do hája

ja by som pomeral tie káble do RJ motoru, budiace, a potom by som investoval do altíku

Napsal: pát 30.08.2013 07:53
od kumi
Tak nakonec to byla praskla pojistka.auto zacalo dobijet,ale prestala mi uplne svitit kontrolka dobijeni.tak uz nevim.

Napsal: čtv 16.01.2014 05:47
od Koldas
Mám dotaz, taky mně buzení na alternátor dává 8V, na palubovce svítí pořád dobíjení, dal jsem tedy alternátor na repas, ale prý už po repasu je a měl by být funkční, zkusil jsem ještě vyměnit baterii, ale stále stejný problém, po delší době se za jízdy baterie vybije. Kde mám hledat problém? Díky

Napsal: čtv 16.01.2014 17:05
od Koldas
.. tak jsem pořádně zkontroloval pojistky a pojistka č.15 je přepálená, po otočení klíčku, nemusím ani startovat se přepálí zase, kde může být problém? Díky

Napsal: čtv 16.01.2014 18:08
od Koldas
tak to byl vadný snímač hladiny oleje, po odpojení a vyměnění pojistky je vše OK