Stránka 1 z 2
Napsal: sob 14.09.2013 10:28
od mikmen95
Zdravim chlapi. tak jsem se zapsal do seznamu s prosbou o radu s koupí tohodle auta. e61 535d. jde mi přesně o tohle auto v inzerátu.. teď otázky..
1. je cena adekvátní?
2. tenhle facelift už by měl být drobet vychytaný.. (5té dveře, atd.) Je to pravda?
3. chci přesně tenhle typ motoru 535d který je lepší? 200kw nebo 210kw ?
Díky za rady a pomoci.. Mám e39 530D 135kw, tak chci přesednout do něčeho mladšího a vybavenějšího... Na nájezd kilomertů se mě neptejte.. jsem srdcem i duší ROPÁK!!

benzín je fajn, ale mě nevyhovuje.. a navíc.. jsem řidič náklaďáku.. takže o benzínu nebude řeč
http://auto.bazos.cz/inzerat/27163235/5 ... mpomat.php
Napsal: sob 14.09.2013 14:32
od VRsix
Ta vybava je neskutecna

cena je podle me lehce vyssi, proto by bylo dobry to dukladne proklepnout. Pokud to bude 100%, pak cena adekvatni asi je

Napsal: sob 14.09.2013 14:48
od Jendix
mě ten inzerát přijde takovej divnej.. toho důležitýho tam moc nenapsal.. vyplivlnul tam celou výbavu a k tomu německy pár zbytečnejch informací.. ale podstatný info vůbec.. bude to ale někdo kdo s bmw obchoduje.. v dalším inzerátu je M5, pokud doloží km a cena je pro tebe ok, proč ne.. bál bych se ale asi km, přecijen je to obchodník..
Napsal: sob 14.09.2013 15:20
od mikmen95
s tim že je ten inzerát trošku divnej máš pravdu.. spoustu blábolů a přitom nic.. uvidim.. pojedu se asi kouknout se známym, co je tady v jižních čechách mistr na BMW. Diagnostiku s sebou a uvidíme.. to že je to obchodník je mi jasný.. Ale právě se mi nezdá ta cena.. určitě to vyšmelil za půlku a na netu to střílí za takovouhle raketu.. ale co vám mám povídat...

neskutečně mě láká.. ta výbava a vůbec.. je to pecka.. možná bych zkusil jestli nesleví..

ale jinak nějaký postřehy? jít do tohodle motoru nebo ne? Dík moc

Napsal: sob 14.09.2013 16:51
od hubajzed
asi takhle, je to biturbo
jedno turbo = zdroj problemu,
dve turba = zdroj problemu * 2
Napsal: sob 14.09.2013 18:22
od kornout
Si to nech proklepnout v BMW, to není problém přeci. Tohle auto asi po garážích nejezdilo. Ještě M paket a byla by to hustá petelice.
té dveře vychytaný nejsou, bohu žel, to až snad F11, mám taky facelift a už jsem to řešil
535D je super.
Napsal: sob 14.09.2013 19:14
od Vlasta
hubajzed píše:asi takhle, je to biturbo
jedno turbo = zdroj problemu,
dve turba = zdroj problemu * 2
Není to biturbo, ale twinturbo. Turba nemají variabilní lopatky, takže menší zdroj problému jak u 1 turba s VTG
Napsal: sob 14.09.2013 20:19
od Jendix
Vlasta píše:hubajzed píše:asi takhle, je to biturbo
jedno turbo = zdroj problemu,
dve turba = zdroj problemu * 2
Není to biturbo, ale twinturbo. Turba nemají variabilní lopatky, takže menší zdroj problému jak u 1 turba s VTG
to je pravda.. ale jestli je to jako u benzinu.. jsou tam jeste navic ventily, ktery mezi turby prepinaji..
i tak ty turba budou asi větši držáci.. pokud s tim člověk nejezdí jak magor..
osobě bych koukal spíš na stav auta, než na výbavu.. konkrétně třeba dinamic drive a panorama dach je občas zdrojem problémů.. co tam třeba nevidim je headup display kterej mi zase špatnej nepřijde..
Napsal: sob 14.09.2013 20:31
od kornout
Jendix píše:Vlasta píše:hubajzed píše:asi takhle, je to biturbo
jedno turbo = zdroj problemu,
dve turba = zdroj problemu * 2
Není to biturbo, ale twinturbo. Turba nemají variabilní lopatky, takže menší zdroj problému jak u 1 turba s VTG
to je pravda.. ale jestli je to jako u benzinu.. jsou tam jeste navic ventily, ktery mezi turby prepinaji..
i tak ty turba budou asi větši držáci.. pokud s tim člověk nejezdí jak magor..
osobě bych koukal spíš na stav auta, než na výbavu.. konkrétně třeba dinamic drive a panorama dach je občas zdrojem problémů.. co tam třeba nevidim je headup display kterej mi zase špatnej nepřijde..
Ono jde taky o to, že jedno turbo je dimnezované na celé spektrum otáček, tudíž větší kompromis. U twina je lepší spodek (malé turbo)a hlavně nahoře to velký turbo je daleko více efektivnější, jak jedno v 530d.
Napsal: sob 14.09.2013 20:58
od PPetr
Stejné ale v M packetu jsem koupil před cca 3 měsíci a dlouho jsem hledal. Našel jsem ho u dealera v DE rok 08 najeto 138tis km. U nich koupene, servisovane a nakonec dane jako protiučet a cena odpovídala tomuto, takže s hláškou že to koupil někde za půlku opravdu nesouhlasim. Hledal jsem dost dlouho a vím co a za kolik se asi prodavá. Jakmile chceš 535 tak je fakt omezený výběr. Výbavu neřeš, stejně vždy najdeš něco co ti tam bude chybět a naopak něco co tě tam bude srát, jako mě např. u starší 530d e61 byla panorama. Ted jsem max spokojenej, jen se těším až dojedu runflaty a dám tam normal pneu. Jel bych se určitě podívat a ověřil si servisku. Držím palce.
Napsal: sob 14.09.2013 21:04
od mocuryamater
nájezdu kilometrů se neboj koupil sem si 2007 a mělo 250000 a netknutý auto nevrazil sem do toho po půl roce ani korunu.
Napsal: ned 15.09.2013 00:46
od mikmen95
PPetr: můžeš sem pro ukázku nahodit foto s tou tvojí 5kou? sem zvědavej...

jinak do toho asi pudu... zas tak daleko to nemám abych se bál ject domu s prázdnou... a ta panorama zlobí hodně? nikdy sem jí neměl.. tak nevim...
Napsal: ned 15.09.2013 07:22
od PPetr
Nemůžu sem vkládat fotky. Ale když mi das email tak nejaké pošlu.
Me jenom chrastila, ale kamarad ma třetí x5 a v jedne přestala po otevření fungovat. Chrastili mu všechny tak ji ted radši vůbec nepoužívá.
Napsal: ned 15.09.2013 09:54
od kornout
Kámošovi u e91 to za jízdy dělá poměrně velkej aerodynamickej hluk
BMW e61 facelift anjsou ani v německu levný, já to kupoval v březnu a taky jsme dlouho hledal. Pokud to má být trošku solidní auto, tak se pod 11 000eur bez DPH nedostaneš (530d), pak výbava, km a M paket, to je zas další ranec navíc.
To PPetr: prosímtě, jak jsou na tom tvoje zadní gumy uvnitř, jak se ti sjíždí?
Napsal: ned 15.09.2013 10:13
od Jendix
kornout píše:Kámošovi u e91 to za jízdy dělá poměrně velkej aerodynamickej hluk
BMW e61 facelift anjsou ani v německu levný, já to kupoval v březnu a taky jsme dlouho hledal. Pokud to má být trošku solidní auto, tak se pod 11 000eur bez DPH nedostaneš (530d), pak výbava, km a M paket, to je zas další ranec navíc.
To PPetr: prosímtě, jak jsou na tom tvoje zadní gumy uvnitř, jak se ti sjíždí?
ty sjíždějící gumy na zadní nápravě jsou právě ty silentbloky zadní nápravy.. dělal jsem je z jara.. je tady k tomu diskuze..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 03#1244103
jinak já nevim jestli to byl jenom pocit.. kupovali jsme pro manželku jedničku na jaře.. a přišli mi v tom období nejlevnější.. když bych dneska chtěl najít tu samou se stejny nájezdem, tak je všechno min o 1500€ vejš.. možná je to způsobený tim, že na jaře hodně lidí mění auto a ceny jdou malinko dolu.. je jen otázka jestli je to tak u pětek, který jsou prakticky z 95% služebáky..
Napsal: ned 15.09.2013 10:21
od PPetr
U stary e61 sem během par měsíců měl zadní vnitřky až na dráty. Přijel jsem na geometrii a frajer mi od stolu aniž by to videl řekl " to je e60/61 ze jo??? Pak z nej vypadlo ze to je nemoc tohohle auta a ze k nemu někdy jezdí i 2x ročně. Udělal jsem geo a od té doby byl klid. Zimaky 16 byly po 2 zimach úplne stejny.
Napsal: ned 15.09.2013 13:06
od PPetr
Tak ještě jedna čerstvá zkušenost z dneska. Pokud ho koupíš tak opravdu ZÁVIDÍM ze to není M packet. Teď jsem malem podruhé utrhnul naraznik o nízký obrubnik u Makra. Před měsícem to dopadlo hůř to mi visela půlka narazniku z auta a já byl 60km od domova. Kdo tohle vymyslel tomu uriznout.... Ještě sem se Koukal, bylo to o.k. Tak sem tam zajel a zachytili se to o rantl kterej není vidět. Pak už jen rachot. Kur.va
Napsal: ned 15.09.2013 13:41
od Vlasta
Na ty nárazníky je potřeba dávat bacha. Já už jsem na to zvyklej z dob Mondea s ST paketem, tam to bylo ještě horší a ten plast nešel ani svařovat. Loni v zimě jsem jel za sypačem, ten nemohl projet mezi obrubníkem a parkujícíma autama, tak zvednul radlici. Já musel zastavit, jít ten sníh s ledem rozšlapat. Ti za mnou celkem čuměli.
Napsal: ned 15.09.2013 14:11
od Filozof
ověřil bych kilometry a stav auta přímo telefonem do BMW odkud má servisku, Musí to mít vedené i co na autě dělali opravy atd.
Výbava vypadá suprově. Asi mít ty prachy a chtít toto auto šel bych do toho.
Ikdyž 5kilo je hodně nové jistě stálo dost přes 2mega.
Otcová 530xda tour je taky nabitá výbavou má 300tis najeto origo a auto je v pěkném stavu a defakto řešil jen tlumiče a nějaké čepy na podvozku a elektřina v zadních dveřích je klasika na všech E61 a není to nic drahého oprava je za pakatel.
Jinak PANORAMA je skvělá věc a vubec se to nesere tedy u nás co máme stím nikdy problém nebyl. V létě je to úžasná vychytávka asi bych si rychle zvykl. Navíc to má i Dynamic Drive což je u 5er hodně vzácné a bude to super stím jezdit.
Byl bych raději bez Mpacketu protože na to kažej nadává ..je to fajn když někdo jezdí hodně závodně a po pěkných silnicích ale v ČR je to akorát na nasrá.ní.
Napsal: ned 15.09.2013 19:58
od kornout
Ten Mpaket u tý pětky je OK, ten nárazník není zas tak nízko. To jste hoši asi nikdy nejezdily s OI RS, to je daleko horší.
Já M paket chtěl, protože ta e61ka bez toho vypadá hnusně a vůbec se mi nalíbí, uplně jiné auto.