Stránka 1 z 2

Napsal: pon 21.10.2013 11:51
od mira0001
Zdar lidi, chtel bych si namontovat elektrickou klapku vyfuku. Mate s tim nekdo zkusenosti u dieseloveho Bawka?

https://www.youtube.com/watch?v=Hza-mxs ... ata_player

Obrázek

Napsal: úte 22.10.2013 12:53
od sedyvlk6
No vypadá to docela slušně ale u své 530d s DPFkem bych to musel dát až před zadní tlumič což si myslím by už moc rozdílu nepřineslo.

Napsal: úte 22.10.2013 18:55
od Jendix
některý auta jí maji standartně montovanou kvůli hlučnosti ve městě.. jestli se nepletu, klapka se otevírá od určité rychlosti..

vyhoď dpf a zvuk bude určitě hlubší.. ale jen samotná klapka asi moc nepřinese..

Napsal: úte 22.10.2013 19:14
od mira0001
Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.

Napsal: úte 22.10.2013 20:33
od lukeE91
Do 1500? Kde si ji nasel? Obednal bych ji taky :)

Napsal: úte 22.10.2013 20:40
od sedyvlk6
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


No pokud bych už se rozhodl bastlit výfukový systém tak bych tam určitě necpal klapku za 1500,- ale už určitě něco kvalitnějšího abych za půl roku neřešil to že se to podělalo.

Napsal: úte 22.10.2013 20:57
od mira0001
Napriklad zde http://m.aliexpress.com/item/1276233678.html

dej vedet jak to maka

Napsal: úte 22.10.2013 21:14
od Jendix
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Napsal: úte 22.10.2013 21:15
od Jendix
...

Napsal: úte 22.10.2013 21:31
od kornout
Jendix píše:
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.

Napsal: úte 22.10.2013 21:34
od mira0001
Tohle je co? Fake?

http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk

chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.

Napsal: úte 22.10.2013 22:11
od kornout
Tak v první řadě je strašně slyšet turbo, ten druhý zvuk stačí vykuchnout dpf a máš to hned, jinak u TD to není fakt nikdy žádnej zázrak.
Co mám za sebou je spíš opak, jak to utlumit tak, aby to nebránilo průchodu plynů a v autě z toho nebolela hlava.

Napsal: úte 22.10.2013 22:48
od Jendix
kornout píše:
Jendix píše:
mira0001 píše:Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.


né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..

u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..

a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..

Napsal: úte 22.10.2013 22:52
od sedyvlk6
mira0001 píše:Tohle je co? Fake?

http://www.youtube.com/watch?v=SK9wBiybLxk

chtel bych, aby byl slyset ten V6, ale podle potreby.


No fake to není ale není to ani pouze klapka ale zřejmě celý výfukový systém.

Napsal: úte 22.10.2013 22:55
od mira0001
Je mi jasne ze to neni klapka ;) jen bych se chtel dostat na podobny výsledek. Jen nechci investovat moc, jelikoz cpu prachy jeste do moto.
jestli mate nekdo tip jak se přiblížít ke zvuku z YouTube budu velmi rád

Napsal: stř 23.10.2013 19:22
od kornout
dej tamjen trubku a rezonátor, ale uvnitř to je slyšet taky hodně.

Napsal: stř 23.10.2013 19:23
od kornout
Jendix píše:
kornout píše:
Jendix píše:[quote="mira0001"]Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.


né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..

u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..

a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..[/quote]
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.

Napsal: stř 23.10.2013 20:58
od lukeE91
Me by teda ten zvuk taky zajimal..vite nekdo? :) nebo mate zkusenost?

Napsal: stř 23.10.2013 21:56
od Jendix
kornout píše:
Jendix píše:
kornout píše:[quote="Jendix"][quote="mira0001"]Chtel bych to proto, protoze zalezi na me, kdy klapku otevřu nebo zavru. Pri dlouhe trase bych mel klapku zavrenou a nekdy ve meste otevřenou. Objednal bych si ji ze zahranici kde je cena max do 1500 kc. Snazim se tim to obejít úpravu vyfuku.


ale úpravu výfuku budeš muset tak i tak udělat.. navíc to že někam nalepíš klapku výsledný zvuk ještě dál utlumí..

u M modelů je to např. řešený tak, že klapkou obcházíš poslední tlumič.. tzn. ve městě to jede přes tlumič a neřve to.. při vyšší rychlosti naopak.. něco podobnýho nabízí např. akrapovič k jeho výfukům.. v tom případě to právě ovládáš sám jak chceš..

Se to otvírá podle zatížení, jak mu naložíš, tak se to otevře. R32 Golf to má taky.
U nafty je to blbost, ta nikdy nebude mít zvuk jak benzín, navíc turbo to všechno jen změní, by si muel začít právě tam.


né vždycky, f10 m5 to má řízený podtlakem a je to tam řízeně otevíraný, tj. pomocí ventilu.. u novějších aut už je normálně el. servomotor.. je to kvůli homologaci..

u nafty se to používá taky.. např. nejsilnější nafta 50D to má..

a i turbomotory maji pěknej zvuk.. třeba N54 nezní nejhůř.. samo turbo to roseká, musí se to dohnat jinde..[/quote]
právě že turbo všechno změní, proto výrobci používají trik s reproduktory, aby to mělo zvuk.[/quote]

s turbem je vždycky horší.. ale i tak se to nechá do uričtý míry dohnat..

jinak ASD repro jsou u bmw jen uvnitř..

Napsal: čtv 24.10.2013 21:19
od kornout
Jsem psal výrobci, né BMW :idea: