Stránka 1 z 1

Napsal: ned 01.12.2013 10:40
od Hydrant
Ahoj,


jedna se o 535D E60 200KW (272PS) a chci se zeptat zda tento motor ma jeste porad virivé klapky a pripadne zda to jiz nekdy menil?

Diky moc za rady :)

Napsal: ned 01.12.2013 13:35
od butthead740

Napsal: ned 01.12.2013 13:55
od Hydrant
Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?

Napsal: ned 01.12.2013 23:12
od hansm5
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:

Napsal: pon 02.12.2013 11:20
od Hydrant
Diky :) Nam zatim volnobeh nekolisa, ale chtel jsem tomu predejit ;-)

Napsal: pon 02.12.2013 21:06
od kornout
hansm5 píše:
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:
E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.

Napsal: pon 02.12.2013 22:03
od hansm5
kornout píše:
hansm5 píše:
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:
E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.
tak u lci uz to vylepsili :wink:

Napsal: pon 02.12.2013 22:24
od Vlasta
Vylepšili to už někdy v druhé půlce r. 2005

Napsal: úte 03.12.2013 10:29
od Hydrant
Diky moc vsem za info ;-)

Napsal: úte 03.12.2013 10:30
od Hydrant
kornout píše:
hansm5 píše:
Hydrant píše:Chapu dobre, ze u 535D probelmy nebyvaji?
nepadaji do motoru,ale casem zacnou propoustet olej.ja je kvuli tomu vyndal na 330d-e91 :wink:
E61 530d LCI, najeto 280tkm a je to tam suchý, měl jsem to venku kvůli hžavičům.
Honziku nemas fotku toho jak se vyndava to sani? Ja nemohl najit srouby dole, kde to je uchyceny ;-)

Diky

Napsal: úte 03.12.2013 21:39
od kornout
to nevím, někde bylo video, jak na výměnu klapek, tak je to tam vidět. Já to nedělal, dělal mi to známej, tenkrát se toho dělalo víc, spojka, dpf atd.

Napsal: úte 03.12.2013 21:49
od kadli
Dole žádný šrouby nejsou. šrouby jsou nahoře na sání a ještě mezi jednotlivýma sacíma traktama. pak je třeba ze zadu odpojit podtlak a povolit šroub, co drží měrku oleje. Sundat hadici z klapky, odpojit podtlak a klapku a ještě je tam vlastně čidlo vzadu na sání. Sání jde ven hůř, ale jde to.