Napsal: úte 30.04.2002 19:41
tak uz se lepsim, tuhle zalezitost jsem zvladl v rekordnim case 30min (vcetne opravy mlhovky
)
nuze poporade
odesla mi zarovicka podsvetleni ovladacu topeni a vetrani, no proste jedna z veci, ktera kdyz nesviti je to akoze napicu
no tak prvnim krokem bylo pohodovy sundani trech otocnejch ovladacu, a pod nima jsou dva sroubky, pak se ten kryt zespoda trosku podebere a vycvakne - proste pohoda
no a pak uz muzete jenom hledat toho kretena, kterej to vymyslel tak vyborne, ze kvuli vymene zarovky musite rozdelat pulku palubky! no proste zmrd, rozkopat mu xicht
pod krytem je proste jednolita bila plocha se trema trnama, jednou zarovickou (dle vybavy) atd.
no par hodin pred tim jsem na vrakaci koupil komplet ovladani za 500, takze jsem vedel predem co kde a jak je a co nejde (nevedet to tak se s tim seru daleko dyl)
k zarovce je pristup jak jinak zezadu, pod krytem, kterej je tam zacvaklej a prekrytej tahlem vetraku a dalsim bordelem, ke kterymu se samozrejme zepredu NEDA dostat...
protahnout to ven z palubky nejde, protoze to je vetsi nez ramecek... co vcil? takze :
vyndal jsem computer, tu spodni vanicku se zapalovacem a topeni protahl dolu (slo to ztuha, ale slo)
po odendani kabelu a bovdenu jsem usoudil, ze to vymenim cely, protoze oddelat dva bovdeny je jednodussi nez rozdelavat cely ovladani a menit jednu zarovicku....
takze finis je :
tri sroubky na bovdenu vetraku
jeden bovden na smer vzduchu
konektror na elektriku
vymenit a pak zase vsechno dat zpet na puvodni misto....
no proste DES
inzenyr co to navrhnul byl jeden z tech vetsich dementu co bmw kdy zamestnalo
:ucta:

nuze poporade
odesla mi zarovicka podsvetleni ovladacu topeni a vetrani, no proste jedna z veci, ktera kdyz nesviti je to akoze napicu

no tak prvnim krokem bylo pohodovy sundani trech otocnejch ovladacu, a pod nima jsou dva sroubky, pak se ten kryt zespoda trosku podebere a vycvakne - proste pohoda
no a pak uz muzete jenom hledat toho kretena, kterej to vymyslel tak vyborne, ze kvuli vymene zarovky musite rozdelat pulku palubky! no proste zmrd, rozkopat mu xicht
pod krytem je proste jednolita bila plocha se trema trnama, jednou zarovickou (dle vybavy) atd.
no par hodin pred tim jsem na vrakaci koupil komplet ovladani za 500, takze jsem vedel predem co kde a jak je a co nejde (nevedet to tak se s tim seru daleko dyl)
k zarovce je pristup jak jinak zezadu, pod krytem, kterej je tam zacvaklej a prekrytej tahlem vetraku a dalsim bordelem, ke kterymu se samozrejme zepredu NEDA dostat...
protahnout to ven z palubky nejde, protoze to je vetsi nez ramecek... co vcil? takze :
vyndal jsem computer, tu spodni vanicku se zapalovacem a topeni protahl dolu (slo to ztuha, ale slo)
po odendani kabelu a bovdenu jsem usoudil, ze to vymenim cely, protoze oddelat dva bovdeny je jednodussi nez rozdelavat cely ovladani a menit jednu zarovicku....
takze finis je :
tri sroubky na bovdenu vetraku
jeden bovden na smer vzduchu
konektror na elektriku
vymenit a pak zase vsechno dat zpet na puvodni misto....
no proste DES
inzenyr co to navrhnul byl jeden z tech vetsich dementu co bmw kdy zamestnalo

:ucta: