Stránka 1 z 2

Napsal: pát 28.06.2002 23:36
od MIG 36
Při brzdění mi začne vibrovat volant. Ještě nedávno to vůbec nedělalo, teď se to projevuje čím dál víc. Mám obavu, abych neoddělal čepy. Někdo říká silentbloky. Nevím!!! Kola jsou vyvážený dobře, zkoušel jsem prohodit předek-zadek a je to stejný. Kotouče by měli být taky v pohodě, jsou jako nový. Jsem z toho :mad:
Poraďte jestli s tím máte někdo zkušenost :ucta:

Napsal: sob 29.06.2002 00:50
od Kriznik
spatne vyvazeny kola by ti hazely i pri normalni jizde, sice min, ale poznal bys to

jinak nekolik moznosti :

1. cepy
2. zkrouceny kotouce (napr. pri silnym brzdeni a nahlym ochlazeni (voda))
3. nerovnomerne sjety desticky (ale to by spis tahalo volant na jednu stranu)

a to by myslim melo byt vse z moznych pricin :)
jestli se pletu tak me nekdo doplnte...

Napsal: sob 29.06.2002 10:39
od Danny
ja sazim na kotouce- kdyz to dela pri brzdeni:cool:

Napsal: sob 29.06.2002 12:16
od MIG 36
Kotouče mě napadly nejdřív ze všeho, ale hned jsem tu možnost vyloučil, protože jsem si nedovedl vysvětlit jak by se zkroutili zničeho nic. Zkusím na to mrknout, ale pochybuju, že to pouhým okem poznám stoprocentně.
Brácha má E30 a dělalo mu to taky. Tvrdil, že po výměně silentbloků na předku to přestalo. Ta možnost, že se zkroutí rychlým ochlazením, to mi nepříjde, ale možný je všechno. To spíš mrknu na ty čepy, nerad bych si někde rozbil "ústa".

Napsal: sob 29.06.2002 13:07
od Petr_1
Nejspíš to budou kotouče,stačí když se přehřejou.

Napsal: sob 29.06.2002 15:57
od LOPOLO
muj tip sou cepy a silenbloky :-)

Napsal: sob 29.06.2002 16:05
od Bureš
já bych taky vsadil na ty čepy a silentbloky

měto dělaly silentbloky na stabilizátoru

Napsal: sob 29.06.2002 18:27
od MIG 36
Díky za rady, každopádně na to vlítnu hned jakmile se dostanu do garáže.

Napsal: pon 01.07.2002 08:21
od Klakson
co takhle geometrie, pokud ti neklepe při brždění pedál do nohy tak by to kotouče neměli bejt, tak že si zajeď na geometrii.

Napsal: pon 01.07.2002 08:23
od Kriznik
geometrie by neklepala, to by spis tahlo na jednu nebo druhou stranu ne?

Napsal: pon 01.07.2002 08:52
od Klakson
to podle toho jak ji máš rozhozenou, mělo by to klepat jenom při určítejch rychlostech, ale stím mohou souviset i silentbloky , to je fakt.

Napsal: pon 01.07.2002 08:54
od Kriznik
jestli je to geometrie tak se to da myslim bezpecne poznat kdyz ve 150 pustis volant...
jestli se ani nehne a auto jede rovne geometrie je v ouklendu :)

ja mam asi tri mesice komplet novej podvozek a pohodicka :) preventivni vymena cepu, spojovacky, tlumicu...

Napsal: pon 01.07.2002 08:56
od Klakson
no mě to teď dělalo tak jsem byl na geometrii a je klid, silentbloky byly v poho.

Napsal: pon 01.07.2002 09:05
od Kriznik
jo jeste by to mohla vlastne delat spojovacka rizeni
pokud ma vuli... :)

kdyz o tom tak mluvime :)

Napsal: pon 01.07.2002 09:47
od Shrek
Ad téma:
- nejpravděpodobnější budou spojovací tyčky stabilizátoru přední nápravy - taková tak 7 cm tyčka se silenblokem a kulovým čepem, co spojuje stabilizátor a rameno (z vlastní zkušenosti doporučuju koupit jen u BMW).
- potom klasicky čepy na řízení, případně kloubky na tyčkách (pod prachovkama)
- až pak by se teoreticky, v krajním případě mohlo jednat o silenbloky na ramenech, spodní čep na ramenu (ten velkej) nebo čep uchycení ramena na nápravnici (menší) - ale to by byly takový rány, že nechápu, že bys s tím mohl ještě jezdit. :D
Každopádně vem pajcr, zdvihni auto a pořádně s tím zahejbej - poznáš to hned.

Napsal: pon 01.07.2002 13:58
od Klakson
no a pak na geošku :D , lepší než aby se ti pak sjely blbě gumy:D

Napsal: pon 01.07.2002 19:05
od Petr_1
Čepy na ramenech mě bouchali,ale s řízením to nedělalo nic,po výměně je ticho.

Napsal: pon 08.07.2002 17:00
od ebalaz
Originál zaslal MIG 36
[B]Při brzdění mi začne vibrovat volant. Ještě nedávno to vůbec nedělalo, teď se to projevuje čím dál víc. Mám obavu, abych neoddělal čepy. Někdo říká silentbloky. Nevím!!! Kola jsou vyvážený dobře, zkoušel jsem prohodit předek-zadek a je to stejný. Kotouče by měli být taky v pohodě, jsou jako nový. Jsem z toho :mad:
Poraďte jestli s tím máte někdo zkušenost :ucta:



KAMARAT budes sa DIVIT ale su to TLMICE!!!!! mne to robilo to iste samozrejme ze som myslel ze to nie su tlmice ale som bol na testery a tam som zistil ze su totalne v .... takze som ich musel menit tak ci tak a AHA prestalo to. skus ist na test tlmicov capy to niesu na 100 percent aj keby boli uplne hotove tak ked mas vyvazene nemoze triast.

este na NEXII mi toto iste robilo ale bola skoro nova tekze tlmice nie a predstav si nebudses verit robila to zad. struna bola nalomena lepsie povedane bolo z nej odlomene ked som ju vymenil vsetko OK. ale tu to uz aj zle sedelo v zakrute aj kyvalo kus auto.

takze skus dat čeknu? tlmice a struny- porovnaj lavu pravu... CAFFF

Napsal: čtv 11.07.2002 22:13
od amex
Já bych vsadil také na kotouče. Dělalo mi to na dvou autech a vždy to byly kotouče. Čím intenzivnější brždění tím větší vybrace. A stačilo aby to byl jen jeden z nich.

Napsal: pát 12.07.2002 22:24
od Sobeslav
Kotouče to nejsou.Dělalo mě to taky,tak jsem dal nový kotouče a destičky a ono je to stejný.tak nevím-musím to zvednout a zjištovat dál.:mad: