Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 11.07.2002 22:36
od amex
Mám jeden zajímavý problém. U mé 325TD se stává to, že když se motor pořádně prohřeje, tak mi někdy na volnoběh kolísají otačky zhruba (podle otáčkoměru) o 50-100 ot/min. Stačí jen zapnout klima aby se trošku zatížil motor a vše je O.K. Na diagnostice nic nezjistili a všechna čidla jsou v pořádku. Slyšel jsem názor, že by to mohl být některý ze vstřiků, ale vzhledem k tomu, že je to můj první diesel tak moc zkušeností nemám. Nemáte nekdo nějaký typ ?

Napsal: čtv 11.07.2002 22:55
od DaF
U benzinu tohle dela lambda sonda, ktera je pomalu (ale jiste) na odchodu... Ale velka diagnostika to odhali... Tak nevim.

Napsal: pon 15.07.2002 18:22
od Milo
Tak dik DaFe, prave si me dost potesil

Napsal: pon 15.07.2002 19:39
od Bureš
I mě

Napsal: úte 16.07.2002 01:12
od LOPOLO
amex: a kolisaji jen rekneme 30 - 90 vterin?

Napsal: úte 16.07.2002 07:26
od Anonym
Originál zaslal LOPOLO
[B]amex: a kolisaji jen rekneme 30 - 90 vterin?


Ano přesně tak. Pokud nesešlapnu plyn tak se srovnají. Jakmile přidám začne to dělat znuvu. Pokud přidám a pomalinku pouštím plyn až k nule tak to většinou neudělá.

Napsal: úte 16.07.2002 10:37
od DaF
U tech ctyrvalcu:
zkuste si nechat vycistit volnobezne ventily... Je take mozne, ze by to delala nejaka necistota. Volnobezak mate pod tim parozim - sani k motoru. Z toho parozi je k nemu naveden jeden vstup vzduchu a ze vzduchoveho vedeni za vzduchovou klapkou je veden vstup druhej. Tyto hadicky se vzduchem se sbihaji v takovem zarizeni po tim parozim a to je prave ten kyzeny volnobezak. Tak ten si nechte vyndat a procistit. Kdekoli v nejakem servisu, bude Vas to stat par korun (200-300). (staci ho vyndat, namocit v nejakem cisticim roztoku, trosku ho prostriknout a profouknout).
Pokud se ani pote otacky nesrovnaji, mate jistotu v postupne odchazejici lambda sonde... Po jeji vymene za funkcni by mely byt volnobezne otacky stale a presne. Krom toho Vam klesne spotreba a motor bude mit v celem svem rozsahu bezva chod.

Napsal: úte 16.07.2002 13:24
od LOPOLO
Originál zaslal Anonym
[B]

Ano přesně tak. Pokud nesešlapnu plyn tak se srovnají. Jakmile přidám začne to dělat znuvu. Pokud přidám a pomalinku pouštím plyn až k nule tak to většinou neudělá.


Hmmm .. tak to je neco jinyho nez sem myslel .. asi to bude nekde nasavat falesnej vzduch a nebo to bude opravdu volnobeznej ventil. U svyho auta bych vedel po navsteve p. Uhlika kam kouknout .. mel sem stejnej problem a bylo to volnobeznym sanim. Ja tam mam totiz jeste jednu mensi saci hadici ktera je prave na volnobeh. Byla lehce povytazena ( udelali mi to pri kontrole vzduchovyho filtru u Krotila) a po nastrceni z5 to zase slapalo jako hodinky. Tvuj motor bohuzel neznam :-(

Napsal: úte 16.07.2002 14:14
od DaF
Originál zaslal LOPOLO
[B]

Hmmm .. tak to je neco jinyho nez sem myslel .. asi to bude nekde nasavat falesnej vzduch a nebo to bude opravdu volnobeznej ventil. U svyho auta bych vedel po navsteve p. Uhlika kam kouknout .. mel sem stejnej problem a bylo to volnobeznym sanim. Ja tam mam totiz jeste jednu mensi saci hadici ktera je prave na volnobeh. Byla lehce povytazena ( udelali mi to pri kontrole vzduchovyho filtru u Krotila) a po nastrceni z5 to zase slapalo jako hodinky. Tvuj motor bohuzel neznam :-(


Jojo, ta mensi saci hadicka o ktere mluvis, to je prave ten jeden privod do volnobezneho saciho ventilu. Druhej privod do nej je prave zezadu z toho parozi... Pokud je nejaky privod uplne rozpojen, ten motor nemuze normalne fungovat, protze je narusene cele sani. A nikdy si to nemuze brat spravne mnozstvi vzduchu...

Napsal: stř 17.07.2002 07:51
od slunicko
Originál zaslal amex
[B]Mám jeden zajímavý problém. U mé 325TD se stává to, že když se motor pořádně prohřeje, tak mi někdy na volnoběh kolísají otačky zhruba (podle otáčkoměru) o 50-100 ot/min. Stačí jen zapnout klima aby se trošku zatížil motor a vše je O.K. Na diagnostice nic nezjistili a všechna čidla jsou v pořádku. Slyšel jsem názor, že by to mohl být některý ze vstřiků, ale vzhledem k tomu, že je to můj první diesel tak moc zkušeností nemám. Nemáte nekdo nějaký typ ?


Mela jsem stejny problem, kdyz jsem jela do servisu, tak rekl, to budou rozvody a serizeni vstriku. Po oprave to nepomohlo, nakonec zmeril tlak ve valcich a to bylo ono, v 5 valcich o 10 mensi tlaky a tak si to nech premerit taky...
Co kdyz to budes met to same???:eek:

Napsal: ned 21.07.2002 19:49
od Paul-c
Kluci jste mimo misu.Tohle je diesel.Ne benzin=jiny princip. Je pravda,ze to muze byt vstrik ale ne tlak na valcich. Spis bych ale vsadil na cerpadlo.Mas obehany regulator pod vickem.Rozhodne se v tom ale nekuchej sam.Vickem se serizuje davka paliva.Uz to mam za sebou a neni to prdel.

Napsal: pon 22.07.2002 08:05
od slunicko
Originál zaslal Paul-c
[B]Kluci jste mimo misu.Tohle je diesel.Ne benzin=jiny princip. Je pravda,ze to muze byt vstrik ale ne tlak na valcich. Spis bych ale vsadil na cerpadlo.Mas obehany regulator pod vickem.Rozhodne se v tom ale nekuchej sam.Vickem se serizuje davka paliva.Uz to mam za sebou a neni to prdel.


Tak zaprve - ja nejsem kluk, za druhe - vim o cem mluvim mam diesel taky, za treti - stejnym problemem sem trpela taky, tak jsem ho tu popsala. Taky jsem si myslela, ze to bude cerpadlo a pak ze je spatna hlava, ve finale to byly male tlaky ve valcich a na to dosly v servisu a ne ja... :nastvany:
Vis je to pouze nazor a popsana zkusenost, a jak rikas Ty, nevrhat se do toho sam, ale zajet do servisu, kde mu to napichnou a zjisti kde je problem!!!

Napsal: pon 22.07.2002 09:47
od d.aemon
Originál zaslal slunicko
[B]...nevrhat se do toho sam, ale zajet do servisu, kde mu to napichnou a zjisti kde je problem!!!

:D :D Ono to bohužel taky mockrát nefunguje. Zacáluješ jim X stováků za diagnostiku a nezjistí nic. Hlavně ne do značkovýho. :fuckoff:

Napsal: pon 22.07.2002 09:52
od slunicko
Originál zaslal d.aemon
[B]
:D :D Ono to bohužel taky mockrát nefunguje. Zacáluješ jim X stováků za diagnostiku a nezjistí nic. Hlavně ne do značkovýho. :fuckoff:


NO u znackovyho neeeeeeeee!!! Tam vazne se jen plati a nekona!!! To jsem taky uz zjistila... ale padl od servisaka napad co zmerit tlaky a bylo to, tehdy se na to doslo. Je to jen navrhla, protoze jsem mela stejny problem ale at se zaridi sam jak uzna za vhodne, byl to jen navrh nebo pokus o radu...:95:

Napsal: úte 23.07.2002 10:44
od Paul-c
Originál zaslal slunicko
[B]

Tak zaprve - ja nejsem kluk, za druhe - vim o cem mluvim mam diesel taky, za treti - stejnym problemem sem trpela taky, tak jsem ho tu popsala. Taky jsem si myslela, ze to bude cerpadlo a pak ze je spatna hlava, ve finale to byly male tlaky ve valcich a na to dosly v servisu a ne ja... :nastvany:
Vis je to pouze nazor a popsana zkusenost, a jak rikas Ty, nevrhat se do toho sam, ale zajet do servisu, kde mu to napichnou a zjisti kde je problem!!!


Tak za prve nikdo nepsal, ze zrovna ty si kluk a za druhy ja jsem automechanik.A jestli nekdy kolisani volnobehu zapricinuje tlak na valcich, tak se mam asi co ucit, protoze jsem delal krouzky na spouste motoru (spatny tlak na valcich) a pri tom jim volnobeh nikdy nekolisal.

Napsal: úte 23.07.2002 11:27
od Shrek
Tady jsem vám našel v TISu všechny články k problému.

Napsal: úte 23.07.2002 11:46
od d.aemon
Originál zaslal Shrek
[B]Tady jsem vám našel v TISu všechny články k problému.

Safra, škoda že neumím dojč. :(

Napsal: úte 23.07.2002 14:11
od slunicko
Originál zaslal Paul-c
[B]

Tak za prve nikdo nepsal, ze zrovna ty si kluk a za druhy ja jsem automechanik.A jestli nekdy kolisani volnobehu zapricinuje tlak na valcich, tak se mam asi co ucit, protoze jsem delal krouzky na spouste motoru (spatny tlak na valcich) a pri tom jim volnobeh nikdy nekolisal.


Ja Ti verim, ja tomu nerozumim to je fakt, jen jsem psala co me bylo receno servisakem, mozna me to podal jen tak lehce ze jsem zenska a tezko me vysvetlovat funkci motoru... nevim proste jsem napsala jen to, co me rekl.:ucta:

Napsal: pon 05.08.2002 11:45
od Paul-c
Jasne.Zadny problem:)

Napsal: pon 05.08.2002 12:33
od slunicko
:hopici: jeeeeeeeee diky :bigok: