Stránka 1 z 3

Napsal: úte 01.10.2002 20:33
od TURBO_KrteK
nesmejte se , jen by me zajimalo zakolik by bylo do e36 a jestli by vubec bylo

chtel bych ho dat do 1,8 nebo 1,6, podle toho co sezenu . .

Napsal: stř 02.10.2002 07:17
od Lukas H.
To si kup radsi Skoda 120L, nebo TD, TDS

Napsal: stř 02.10.2002 11:55
od LOPOLO
DAFe, votazka pro tebe

Napsal: stř 02.10.2002 12:05
od mcfil
Když už bys musel mít LPG tak si kup aspoň 2,5 litr a víc. A? to trochu jede. Alr to už radši vem TD nebo TDS jak radí Lukas H.

Napsal: stř 02.10.2002 14:08
od TURBO_KrteK
njn tak asi zustanu u te 318i :bezzub:

Napsal: stř 02.10.2002 14:24
od LOPOLO
Daf to mel v 318 a nestezoval si ... rozdil je naprosto minimalni .. ja bych rekl skoro nepostrehnutelnej

Napsal: stř 02.10.2002 14:28
od TURBO_KrteK
a alespon pribliznou cenu nevite ?? jeslti 20 - 30 - 40 nebo kolik papirku to bude stat


jde mi o to, ze ne porad potrebuju mit plyn na podlaze :-)

Napsal: stř 02.10.2002 14:38
od Lukas H.
Kup si sestival a nediskutuj... :-) Stejne by jsi u nej skoncil... :-)

Napsal: stř 02.10.2002 14:49
od TURBO_KrteK
:bigok:

Napsal: stř 02.10.2002 16:35
od Lukáš
všechny bawory kromě eMek, žerou stejně +- 2litry, viz starší diskuze

Napsal: stř 02.10.2002 18:17
od DaF
Hele Krtku...
316 ani 318 nekupuj... To je opravdu BaWo bez srdce a bez duse. Nema to vubec vyznam a jestli jenom malinko okusis, co umeji BMW 6ti valce, budes z toho strasne nestastnej a zklamanej! To je moje rada, ja si tohle vsechno prozil se svoji 318i... Jojo, mel jsem v ni LPG montaz - privod byl proveden "starym zpusobem" - pres klapku sani - pred ni byla priruba s privodem LPG od smesovace. Mel jsem velike problemy se sanim, volnobeznym ventilem, vzduchovym filtrem atd... Jinak u kazdeho LPG systemu Ti proste trpi komplet vyfuk (lambda, kat, svody, koncovka)...
Jak jsem jiz nekde v propadlisti dejin psal... LPG jedine primym vstrikovanim s pripravou a privodem smesi pocitacem - pro kazdy valec individualne. No a tento system bych si nechal namontovat do sestivalce. Pochopitelne legalne. Vyjde to na strasny prachy a ty nez se vratej, musel bys opravdu hodne jezdit, aby Ti v tom dlouho nelezely...
To bych sel radeji do toho TDSka. Auto bez problemu, na naftu jiz bylo vyrobene. Jezdi to oproti benzinu proste levneji (a to bez debat, ktere ctes vsude tady okolo), a jdou s tim delat opravdu slusne veci (chiptuning, intercooler, polazeni turbiny atd...)

Co se tyce ceny toho meho systemu v te 318i (byla to M43ka). Nadrz stoji 8.000,-Kc (toroid misto rezervy), smesovac vyjde na 6-7.000,-Kc (klasicke Lovato) Mel jsem tam pojistou klapku proti vracenemu tlaku z valcu, smesovac byl pohanen vodou z topeni, privod LPG byl pod autem v uzke kovove trubicce, pod palubkou jsem mel elektronicky prepinac (benzin/startbenbin-jizdaplyn/plyn). Ty malickosti uz nestaly nijak velke castky (veslo se to do par dalsich tisicovek - uz je to delsi doba) Mno a neco by stala taky prace (3-4tis)... Nemel jsem to homologovany, pochopitelne.
Tak tohle si do auta hlavne nedavej, je to levne LPG reseni s velkym mnozstvim problemu. Musis se s tim hodne naucit a pak to pouzivat... Radeji bych totalne bezstarostnou jizdu s tim primym vstrikem. Prijedes k LPG stojanu - natankujes a jezdis, jezdis, jezdis....

prostuduj to jeste tady:
http://forum.bmwklub.cz/showthread.php?s=&threadid=78&perpage=15&pagenumber=1

Napsal: stř 02.10.2002 18:34
od TURBO_KrteK
njn ale na nic jineho nez 318i asi mit nebudu, precijen 150 :-/ neni pulmilionu . . . nejsem ted zrovna pri penezich . .

ale bawo mi ucarovalu, kamarad mel e30 v dvoulitru, letelo mu to jako das :-D :banan:

Napsal: stř 02.10.2002 18:39
od DaF
Originál zaslal TURBO_KrteK
[B]njn ale na nic jineho nez 318i asi mit nebudu, precijen 150 :-/ neni pulmilionu . . . nejsem ted zrovna pri penezich . .

ale bawo mi ucarovalu, kamarad mel e30 v dvoulitru, letelo mu to jako das :-D :banan:


Vubec to neres! 150 je pohoda... Za to sezenes 320, nebo 325 v pohode. Bude to M50ka. Horsi je, kde pak splasit tech 60litru na LPG montaz... Krom toho to auto bude vyzadovat taky nejakou udrzbu a nejake jemne "uvedeni do Tvych predstav"... (Nerikam tezkej tuning Tvych snu, ale jemne se pokusit na nem udelat dle moznosti neco, co bys chtel mit jinak - podle sebe...)

Napsal: stř 02.10.2002 18:45
od TURBO_KrteK
no kdyz sem se podival na spotrebu 7,5L, tak tam asi lpg ani cpat nebudu :-)

ale tenhle tak z roku 91 - 93 by mi uplne stacil

http://bmwklub.cz/fotky/2002_09_06_sec005.jpg

nechci kulaty svetla, jako maji stre modely

Napsal: stř 02.10.2002 18:46
od Béďa
318i je dobrý auto když to budeš porovnávat se škodovkama a fiatkama atd.!!!
Ale když přijedeš na sraz a uvidíš a uslyšíš ty 6ti válce, tak budeš akorát tak hodně nasranej, žes koupil takovou slabou, hlučnou, pojebanou děvku!! :bang2:
A navíc do toho dát plyn? To už pak bude fakt vopruz!!

Věř mi! Tý jebky se snažim zbavit!

Napsal: stř 02.10.2002 18:50
od TURBO_KrteK
vsak jeste uvidim, skouknu parkrat anonci apod. a uvidi se :dabel4:

ale od lpg upoustim :-)

Napsal: stř 02.10.2002 18:52
od Milo
SOUHLASIM s Bedou a Dafem, kdyz jsem si svoji 318i M40 koupil, taky jsem si myslel ze jsme nejlepsi a nejrychlejsi na silnici. Ale ted uz vim, ze to neni pravda a proto se ji snazim prodat a koupit neco jineho (325). Takze jestli muzes tak se tomu (318) vyhni.

Napsal: stř 02.10.2002 18:53
od Kriznik
Originál zaslal DaF
[B]Vubec to neres! 150 je pohoda... Za to sezenes 320, nebo 325 v pohode. Bude to M50ka. .....


tak to ani nahodou za 150 to bude fakt jebka a dalsich xy tisic do toho nasazis jenom aby to bylo v poradku....

muze se objevit auto, ktery za tyhle prachy bude v relativnim poradku, ale je to cena kdy musis pocitat s tim ze 320,325 budou uz opravu "jety"

Napsal: stř 02.10.2002 18:54
od Béďa
Kua!!! To všichni teď budou kupovat 325? Doufám že se na mě taky dostane!!!!

Napsal: stř 02.10.2002 18:54
od TURBO_KrteK
no ja prechazim z fiata tipo :bezzub: takze myslim ze tak rok dva s tim vyziju :kladivko:

pak se teprv uvidi :-D