Stránka 1 z 2
Napsal: pon 03.03.2003 20:32
od thief
Proč mi kolísají otáčky Svíčky,kabely,rozdělovač a olej nové...
A proč mi kolísají hodně když hodně rychle točím volantem úplně na jakoukoli stranu?????
Napsal: pon 03.03.2003 20:33
od Shrek
Protože máš slabý motorek (1.6) a servo je poháněné právě tím slabým motorkem....

Napsal: pon 03.03.2003 20:35
od thief
to jako opravdu, nebo je to zase nějaká narážka na muj NITRO MOTOR???

Napsal: pon 03.03.2003 20:49
od Shrek
Opravdu... ten motor prostě nemá moment v tak malých otáčkách na to, aby bez ztráty květinky poháněl naplno pracující servo...
Napsal: pon 03.03.2003 20:58
od thief
supr díkec

:cuz:

:drive:
Napsal: pon 03.03.2003 21:48
od TT
Napsal: pon 03.03.2003 21:56
od thief
hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců

))
Napsal: pon 03.03.2003 21:57
od thief
tak to asi nééé, to by mi asi utrhlo půl autítka...

Napsal: pon 03.03.2003 22:01
od TT
Originál zaslal thief [B]hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců

))

....... další bombarďáááák:D

:gobeer:
Napsal: pon 03.03.2003 22:52
od LOPOLO
sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny

jedine ctyri nebo osum

Napsal: pon 03.03.2003 23:21
od TT
Originál zaslal LOPOLO [B]sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny

jedine ctyri nebo osum

když máš 4 tak máš tak lehkej předek , že čucháš náklaďákum k saitnám, a zase když máš 8 tak dřeš břicho:D

, právě proto je 6 optimum:D :gobeer:
Napsal: pon 03.03.2003 23:25
od lubosh
Napsal: úte 04.03.2003 00:08
od LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.

Napsal: úte 04.03.2003 05:15
od JFK
Originál zaslal LOPOLO [B]TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.
A nepřekoukl jsi se ? Nepsali "těžší"???:)
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila
Napsal: úte 04.03.2003 05:23
od JFK
Napsal: úte 04.03.2003 07:53
od Kriznik
Originál zaslal LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.
nez bych neco takovyho rekl, mrknul bych na net, co je vlastne pravda... :bigok:
link1 : link2
[b]All this with a fairly decent weight distribution of 53 percent up front and 47 percent in the rear.Originál zaslal JFK
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila
link1
[b]The weight bias is 51 percent front and 49 percent rear, so this is not a design problem.
Napsal: úte 04.03.2003 10:19
od LOPOLO
Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.
".. Vysledkem zasahu je dokonalejsi jizdni chovani M3. A to navzdory narustu hmotnosti na predni ose o 30 kg ktery prinesl osmivalcovy agregat. Zlepsila se vsak poloha teziste. Z jakeho duvodu? Diky usporadani do tvaru pismene V je motor v podelnem smeru jako ctyrvalec a teziste je tedy posunuto dozadu. Sestivalec oproti tomu vpredu zasahuje az k chladici. Tato skutecnost tedy kompenzuje vyssi hmotnost. Jizda s takto vyvazenym vozem ....
procenta teda asi nebudou uplne vsechno.
Napsal: úte 04.03.2003 16:16
od Klakson
Originál zaslal LOPOLO [B]sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny

jedine ctyri nebo osum
jo jo jo, :ucta: :ucta:

Napsal: úte 04.03.2003 17:09
od JFK
Napsal: úte 04.03.2003 18:38
od lubosh
Originál zaslal JFK [B]No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok:

... jo jo s tou vahou mas asi pravdu. V celkove vaze muze byt tak stokilovej rozdil, ale taky stokonovej:cry: a vetsi rozdil.:ucta: :ucta: :ucta::ucta: :ucta: