Stránka 1 z 2

Napsal: pon 03.03.2003 20:32
od thief
Proč mi kolísají otáčky Svíčky,kabely,rozdělovač a olej nové...

A proč mi kolísají hodně když hodně rychle točím volantem úplně na jakoukoli stranu?????

Napsal: pon 03.03.2003 20:33
od Shrek
Protože máš slabý motorek (1.6) a servo je poháněné právě tím slabým motorkem.... :)

Napsal: pon 03.03.2003 20:35
od thief
to jako opravdu, nebo je to zase nějaká narážka na muj NITRO MOTOR??? :mad:

Napsal: pon 03.03.2003 20:49
od Shrek
Opravdu... ten motor prostě nemá moment v tak malých otáčkách na to, aby bez ztráty květinky poháněl naplno pracující servo...

Napsal: pon 03.03.2003 20:58
od thief
supr díkec :-D :cuz: :D :drive:

Napsal: pon 03.03.2003 21:48
od TT
Originál zaslal Shrek
[B]Protože máš slabý motorek (1.6) a servo je poháněné právě tím slabým motorkem.... :)



:D :D motóóóóórek k ostřííííkovačůůům :D :D

Napsal: pon 03.03.2003 21:56
od thief
hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců :-)))

Napsal: pon 03.03.2003 21:57
od thief
tak to asi nééé, to by mi asi utrhlo půl autítka... :-(

Napsal: pon 03.03.2003 22:01
od TT
Originál zaslal thief
[B]hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců :-)))


:D :D ....... další bombarďáááák:D :D :D :gobeer:

Napsal: pon 03.03.2003 22:52
od LOPOLO
sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny :-) jedine ctyri nebo osum :-)

Napsal: pon 03.03.2003 23:21
od TT
Originál zaslal LOPOLO
[B]sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny :-) jedine ctyri nebo osum :-)


:D když máš 4 tak máš tak lehkej předek , že čucháš náklaďákum k saitnám, a zase když máš 8 tak dřeš břicho:D :) , právě proto je 6 optimum:D :gobeer:

Napsal: pon 03.03.2003 23:25
od lubosh
:) Ale s tim servem ma Shrek pravdu, ja mam uplne stejnej problem taky u :D nadupany 1,6-ky:D . A s tim vyvazenim je to asi tak ze 6-ti val s je asi tak dvakrat tezssi nez muj :D :D zminenej nadupanej motor:D :D :D . (ale uz je to tak) :cry:

Napsal: úte 04.03.2003 00:08
od LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru. :-)

Napsal: úte 04.03.2003 05:15
od JFK
Originál zaslal LOPOLO
[B]TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru. :-)

A nepřekoukl jsi se ? Nepsali "těžší"???:)
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila

Napsal: úte 04.03.2003 05:23
od JFK
Originál zaslal lubosh
[B]:) Ale s tim servem ma Shrek pravdu, ja mam uplne stejnej problem taky u :D nadupany 1,6-ky:D . A s tim vyvazenim je to asi tak ze 6-ti val s je asi tak dvakrat tezssi nez muj :D :D zminenej nadupanej motor:D :D :D . (ale uz je to tak) :cry:

No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok: :D :D

Napsal: úte 04.03.2003 07:53
od Kriznik
Originál zaslal LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.

nez bych neco takovyho rekl, mrknul bych na net, co je vlastne pravda... :bigok: ;)

link1 : link2

[b]All this with a fairly decent weight distribution of 53 percent up front and 47 percent in the rear.



Originál zaslal JFK
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila


link1

[b]The weight bias is 51 percent front and 49 percent rear, so this is not a design problem.

Napsal: úte 04.03.2003 10:19
od LOPOLO
Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.

".. Vysledkem zasahu je dokonalejsi jizdni chovani M3. A to navzdory narustu hmotnosti na predni ose o 30 kg ktery prinesl osmivalcovy agregat. Zlepsila se vsak poloha teziste. Z jakeho duvodu? Diky usporadani do tvaru pismene V je motor v podelnem smeru jako ctyrvalec a teziste je tedy posunuto dozadu. Sestivalec oproti tomu vpredu zasahuje az k chladici. Tato skutecnost tedy kompenzuje vyssi hmotnost. Jizda s takto vyvazenym vozem ....

procenta teda asi nebudou uplne vsechno.

Napsal: úte 04.03.2003 16:16
od Klakson
Originál zaslal LOPOLO
[B]sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny :-) jedine ctyri nebo osum :-)



jo jo jo, :ucta: :ucta: :D :D

Napsal: úte 04.03.2003 17:09
od JFK
Originál zaslal Klakson
[B]jo jo jo, :ucta: :ucta: :D :D


Klaksone, už to svinstvo nehul:bigok: :D :D :D

Napsal: úte 04.03.2003 18:38
od lubosh
Originál zaslal JFK
[B]No, váhově je rozdíl na celém autě asi 90 kg a to počítej i takové vymoženosti jako zadní brzdy, lepší výbava v základu ap. Takže motor zase o tolik těžší nebude, tipuju max 70 kg:):bigok: :D :D


:)... jo jo s tou vahou mas asi pravdu. V celkove vaze muze byt tak stokilovej rozdil, ale taky stokonovej:cry: a vetsi rozdil.:ucta: :ucta: :ucta::ucta: :ucta: