Stránka 1 z 1

Napsal: sob 27.09.2003 22:26
od Jawak
Nevíte někdo, jestli je natažená kabeláž u e36 coupé(07/92) k mlhovkám, když tam nebyly objednaný z fabriky? Vypínač má jen spodní knoflik na zadní mlhovku.
Neřešil někdo z vás už tenhle problém?

Napsal: ned 28.09.2003 10:52
od patras
bmw ma vetsinou veskerou kabelas natahanou (co se tyce svetel a zrcatek) kdo by to pak dostaval do svazku.. Tam nemas ani konektory ???

Napsal: ned 28.09.2003 19:13
od Jawak
Nemám... Koupil jsem mlhovky s rámečky, jinak by tam nedržely, ale bez konektorů (z eBay). Už tak bylotěžký je sehnat.
Co jsem předpokládal, že ty konektory budou na těch drátech. Ale ty dráty nemůžu najít. Nejsou tam někde schovaný? Hlavně je tam blbě vidět, to abych sundal nárazník..


Prosím vás, kdo si dodělával mlhovky, kde jsou ty dráááty???

Napsal: stř 07.01.2004 15:49
od Dande
To bych taky rad vedel mam tam mlhovky ale na palubce neni ovladani takze nevim jestli musim kompletne nak natahovat kabelaz nebo jak rika Patras mozna to uz tam maj natazeny ale kde ze.Sem taky zvedavej.

Napsal: stř 07.01.2004 16:29
od Hanz
kazdopadne koupit ten panel s tlacitkem i na predni /vrakoviste?/...

Napsal: stř 07.01.2004 20:26
od iforak
Kabeláž tam připravená není, páč sada mlhovek na dodělání dle ETK mimo jiné obsahuje i kabeláž.

Napsal: čtv 08.01.2004 00:11
od beemwex
MUJ NAZOR,JE ŽE SICE KABELAŽ DOKOUPIT MUSÍŠ,ale jen kousek,od mlhovek nekam do motorovyho prostoru,kde se napojí na na-už nataženou kabelaž od vyroby.-typnul bych si,že když sundaš stavajíci vypinač na zad.mlhovku,,,,bude tam dratu víc,nebo nejakej volnej konektor.---tim bych začal..

Napsal: čtv 08.01.2004 20:37
od patras
beemwex píše:MUJ NAZOR,JE ŽE SICE KABELAŽ DOKOUPIT MUSÍŠ,ale jen kousek,od mlhovek nekam do motorovyho prostoru,kde se napojí na na-už nataženou kabelaž od vyroby.-typnul bych si,že když sundaš stavajíci vypinač na zad.mlhovku,,,,bude tam dratu víc,nebo nejakej volnej konektor.---tim bych začal..


taky mam pocit, ze to bude tak jak rikas

Napsal: čtv 08.01.2004 22:07
od gelty
něco natažené tam určo bude, já měl taky v E30 natažené pro digi hodiny
a měl sem tam orig. odkládací schránku, bylo to stáhlé stah.páskou ve svazku i s konektorama, jen hledej! :twisted:

Napsal: čtv 08.01.2004 22:30
od Jawak
Už jsem to vychytal. Je rozdíl mezi kárama, co mají Check-control, ty mají drátů víc a kárama bez Check-c.
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-) :)
Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný :)
U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky :mrgreen:

Napsal: pát 09.01.2004 05:34
od Lukas H.
Jawak píše:Už jsem to vychytal. Je rozdíl mezi kárama, co mají Check-control, ty mají drátů víc a kárama bez Check-c.
Ze zadu na vypínači mlhovek jsou v konektoru napíchnutý 3 dráty (u mé káry bez Check). 2 logicky do zadní mlhovky a jeden jakoby do přední, i když tam není knoflik. Tyhle dráty jdou do pojistkové skříně, k pojistkám a relátkům. Tam je to napojený na + (pod kastlíkem pojistek) a odsá? vedou žlutohnědý? (žlutošedý) kabely ke konektorům mlhovek. Pak je tam u každé ještě jeden hnědej drát, kostra pochopitelně, ta se píchne kamkoliv pod nějakej šroub (-) :)
Co jsem kupoval (z káry s Check): 2x konektor s výše uvedenými barvami, relátko se 3ma kabelama, 2 se musí spojit (pokud je kára bez Check-c), 1x vypínač se 2ma knoflíkama a 1 drátem, pokud má někdo náladu, může vykuchat komplet kabely, ale je to zbytečný :)
U káry s Check-c. se musí ještě nějaký dráty píchnout do takovýho kulatýho štekru, jak od diagnózy (s těma kulatýma pinama) - ten je tuším, někde pod palubovkou, na řidičově straně, nevím ale už přesně. Já sem ty dráty kuchal z káry s Check-c.
Nakonec jsem z těchto věcí použil pouze ty konektory do mlhovek s drátama, napojil na stálý +, narval na to pojistku 10A a dotáhl dovnitř k extra vypínači. Důvod: Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama a to není možné, pokud nejsou zapnutý aspoň parkovačky :mrgreen:


No ty pico Jawaku, kdyby jsi to napsal pozpatku tak jsem na tom uplne stejne, chapu z toho akorat vetu "Rád jezdím se samotnýma předníma mlhovkama" jinak asi nic... :)

Napsal: pát 09.01.2004 09:16
od patras
presne tak, asi budu muset pouzit nejakej separator prutokovych poznatku abych se ftom vyznal. Dej to do encyklopedie, at je nas zpitomelejch vic :D :shock: :D :shock: :D :lol: :? :? :?

Napsal: pát 09.01.2004 13:07
od Jawak
Je to úplně jednoduchý, stačí se nad tím trochu zamyslet :D

Napsal: pát 09.01.2004 17:19
od adam
Jawak píše:Je to úplně jednoduchý, stačí se nad tím trochu zamyslet :D


Jo mozna to je jednoduche, ale komu by se chtelo v patek odpoledne myslet? :lol: :wink: