Stránka 1 z 1
Napsal: pon 20.10.2003 16:50
od paul
Pozdravujem Vas vsetkych,
Mam takyto problem: vzdy ked je teply motor, min. po 10-15 minutach to nechce "chytit" na prvy raz. Az na druhy, no vacsinou na treti raz. Nikdy nie vsak na prvy!!!!
Vzdy to nastartuje na prvy raz len: ked je studeny, resp. poriadne vychladnuty motor alebo startovanie tepleho do 10 minut.
Inac po nastartovani "bezi" pravidelne a bez akychkolvek problemov.
V com je pes zakopany?
Spravil som uz cokolvek sa dalo(sviecky,benz.filter,vstrekovace...)!!!!!
Paul
Napsal: pon 20.10.2003 19:15
od patras
a nechyti vubec, nebo chytne a spadne dolu tak ze chcipne ???
Pokud chcipne tak to muze byt vaha nebo ventil volnobehu, nebo saje falesnej vzduch hadicka od ventilu volnobehu, nebo odvareny sdruzeny cidlo na teplotu motoru pro pocitac
Napsal: pon 20.10.2003 20:59
od Martinéz
mne tohle vyresila nova baterka..
Napsal: pon 20.10.2003 22:02
od tomhrb
Me tohle dela presne taky, motor chytne ale chcipne. Prave si myslim ze mi to sajeten vzduch ,protoze uz sem tu psal ze mam diru v plynu... Ale najit to nemuzu sakra.. Asi service
Napsal: pon 20.10.2003 22:35
od patras
Originál zaslal Martinéz
[B]mne tohle vyresila nova baterka..
baterku bude muset na zimu taky vymenit ...

Napsal: úte 21.10.2003 11:48
od darmon
takze znovu a znovu, tohle je typicky BMW problem, kterej ma navine za a tekouci benzinova pumpa, za be kdyz uz to je olitanejsi auto tak spatny tlakovy ventil palivove listy. Jeste mi teda lidi rikali ze to muzou bejt tekouci vstriky, ale to se mi jednak zda jako pikacovina, a druhak vim o cca peti pripadech kde vymena vstriku nepomohla.
Paklize tam toho teda nemas rozmrdano vic

Napsal: úte 21.10.2003 13:12
od paul
praveze mne ked uz to chyti, tak NIKDY neskape. Potom uz motor bezi ako hodinky. Ale tie starty su hrozneee...
Napsal: stř 22.10.2003 09:05
od kofa
Tenhle problem sem mel taky.Vymenil sem kupu veci a nakonec to delalo unaveny palivovy cerpadlo.Takze jestli na nem udrzis prst pri zaplym klicku zkusil bych ho vymenit.

Napsal: čtv 23.10.2003 13:49
od paul
...tak som to vcera skusal. Odpojil som hadicku privodu benzinu co ide do benzinovej listy vstrkovacov. Prve co uz bolo podozrive,ze ziaden benzin resp. natlakovanz benzin tam nebol (rozoberal som to asi po 1 hod. odstaveneho auta v garazy).
Potom som zavolal bracha nech ide startovat. Zapal klucik do druhej polohy,cerpadlo natlacilo ale nie az tam kde som to odpojil.
No a po "akoze nastartovani" (3 poloha klucika), zacalo cerpadlo tlacit. No poviem ti, ze som ho neudrzal v ziadnom pripade. Po takej druhej sekunde startovania to zacalo striekat vsade dookola. Takze som z toho vsetkeho pako. Co mam vlastne zle????
Cerpadlo? Vsak tlaci!!!
Napsal: čtv 23.10.2003 14:26
od darmon
dyt ti to rikam

cerpadlo bezi poradne az na treti polohu klicku, a spatne mas presne ten tlakovej regulator na ty liste,
Napsal: čtv 23.10.2003 16:00
od kofa
Asi to bude fakt ten regulator.No aspon vis ze cerpadlo je v poradku.Jeste me napada ze v pojistkovy skrince je relatko na ovladani ty pumpy,tak jedine ze by obcas nespinalo.Ale urcite bych se nejdriv podival na regulator jak psal darmon.
Napsal: pát 24.10.2003 09:04
od paul
Regulator je O.K.
Napsal: pát 24.10.2003 09:10
od paul
Aky tlak ma byt v systeme? Resp. je to ulohou regulatora. Mne to ukazuje presne 3 atmosfery.
Napsal: pát 24.10.2003 14:36
od darmon
neni, neudrzi tlak po vypnuti motoru tak dlouho jak by mel.
Napsal: pát 24.10.2003 16:19
od darmon
uz mne to unavuje psat porad dokola tady nebo do posty, klidne si zmer tlaky, ale dulezity je o kolik poklesne po 20ti minutach, jak to je 0.5 a vic tak to je spatny, pak je spatny bud zpetny ventil na pumpe tak tam dej novej nebo kdyz to nepomuze tak je spatny regulator. Naposledy a uz se k tomu nebudu vyjadrovat. Jestli se ti na tom neco nezda tak si otevri servisni manual na kapitole 130 - Vstrikovani paliva a precti si tam to co ti pisu