Stránka 1 z 1
Napsal: stř 12.05.2004 10:08
od Bombarder
Má dávat něco mezy 0,2 - 0,8 V. Je 4 - drátová tak pozor kde ji budete měřit nebo? 2 dráty jsou k topnému tělísku které je uvnitř sondy.
Ale i to je dobrý změřit nebo? ohřeje sondu dřív na pracovní teplotu a když ne může to dělat problémy u startování.
JE TO PRAVDA? NEBO SE TO MERI JINAK?
Napsal: stř 12.05.2004 12:15
od damon
Chtěl sem se optat,stalo se mi když jsem to vytočil při rozjezdu nadoraz,tak mi připadalo,že se to na chvíli přeplo do jakéhosi nouzového režimu a nechtělo to jet.Pak zase vše v poho. Teď občas když popojedu kousek a pak to chci nastartovat,tak mi to připadá jak když to jde na tři a vůbec to nedrží otáčky až to chcípne.Po tak cca třech pokusech je to dobrý.
Napsal: stř 12.05.2004 16:24
od svob
damon píše:Chtěl sem se optat,stalo se mi když jsem to vytočil při rozjezdu nadoraz,tak mi připadalo,že se to na chvíli přeplo do jakéhosi nouzového režimu a nechtělo to jet.Pak zase vše v poho. Teď občas když popojedu kousek a pak to chci nastartovat,tak mi to připadá jak když to jde na tři a vůbec to nedrží otáčky až to chcípne.Po tak cca třech pokusech je to dobrý.
Nevím, mě to stejné dělalo, ale neustále!, když jsem měl odpojenou hadici, která vrací vzduch z hlavy do sání. Taky to vypadalo, jakože to jede na pár válců a nedrželo to otáčky a výkon na prd.
Napsal: pát 14.05.2004 15:25
od damon
Help me,už to zase nešlo nastartovat.Dig za nápady.
Napsal: pon 31.05.2004 09:06
od Anonymous
Zdar chlapi,
Mám podobnej problem,takže budu rád za každou vaši zkušenost.
Auto mi párkrát škubalo,nebo spíš mělo při plynulé jízdě takovou díru.. Něco jako když u motorky dochází benzín.Vyměnil jsem svíčky,filtry,a dělá to stále.Ted mi to napojili na počítač,a hlási chybu lambda sonda.Vyčistili mi komplet pal soustavu a vstřiky,vymazali chybu, a auto jelo v poho..Asi po 20 km, to začlo zase zlobit..Dokonce mi příde že ještě víc..Předevšim to škubání při rozjezdu nebo lehkém přidání..Myslim že ve výkonu to nedělá.Tedy asi nad 4-5tis otáček.Myslíte že to bude ta sonda?? Jestli bych měl prověřit nejdřív něco jinýho,levnějšího,nebo jít rovnou na sondu..
Dík
Napsal: pon 31.05.2004 10:19
od skautik
Turek píše:Zdar chlapi,
Mám podobnej problem,takže budu rád za každou vaši zkušenost.
Auto mi párkrát škubalo,nebo spíš mělo při plynulé jízdě takovou díru.. Něco jako když u motorky dochází benzín.Vyměnil jsem svíčky,filtry,a dělá to stále.Ted mi to napojili na počítač,a hlási chybu lambda sonda.Vyčistili mi komplet pal soustavu a vstřiky,vymazali chybu, a auto jelo v poho..Asi po 20 km, to začlo zase zlobit..Dokonce mi příde že ještě víc..Předevšim to škubání při rozjezdu nebo lehkém přidání..Myslim že ve výkonu to nedělá.Tedy asi nad 4-5tis otáček.Myslíte že to bude ta sonda?? Jestli bych měl prověřit nejdřív něco jinýho,levnějšího,nebo jít rovnou na sondu..
Dík
nebo to nekde nasava vzduch (praskla hadice od vzduch filtru) nebo vadny cidlo teploty nasavaneho vzduchu
Napsal: pon 31.05.2004 21:52
od Anonymous
Nejsem Libuše ale přiklánělk bych se k labmda sondě. Někde jsem četl že to je dost častá závada u E36.
Prodávám jak jsem koupil
Napsal: úte 01.06.2004 08:40
od Anonymous
Jo jo,díky
Jsou tam ty sondy dvě,a diagnostika hlásila opět chybu jedné,takže jsem ji nechal vyměnit,a už to zas jezdí jak splašený koně:o)))))
Doufám že se mi ten problem nevrátí za pár kiláčků..
NESMÍÍ !!
Napsal: stř 02.06.2004 13:17
od kaso
Kolko stoji u vas nova lambda sonda?
Napsal: stř 02.06.2004 13:35
od Anonymous
Stála asi okolo 3500,-kč. Platil jsem ještě nějakou práci,takže nevim přesně. Jinak je to na M3/E36 a je tam pravá a levá. Jedna cca 3500,- druhá cca 3200,-
Chiao
Napsal: stř 02.06.2004 13:50
od damon
No jo,tak mi to kvůli ní neprošlo(teda pak prošlo

) na emisích.Budu ji muset vyměnit. Doufám že při mým tempu to stihnu do příští technický.

Napsal: stř 02.06.2004 21:24
od svob
Já měnil obě, s prací a ještě brdovou kapalinou si vzali necelých 6500, tady v Brně. - BMW Pařízek - Moravany u Brna. Můžu poskytnou i tel. číslo.