Napsal: úte 03.08.2004 21:48
jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
diky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
Francis píše:MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.
no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..
darmon píše:no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
MADmaniac píše:darmon píše:no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
protoze je nemame?![]()
popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
MADmaniac píše:... chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
darmon píše:nebo tak, a navic je voltmetr soucasti pocitace takze zadna prace.
darmon píše:v 540 ? nebo co to ma ?
skautik píše:darmon píše:v 540 ? nebo co to ma ?
no ma M3
540 ma nekdo jinej
Pavel 528 píše:skautik píše:darmon píše:v 540 ? nebo co to ma ?
no ma M3
540 ma nekdo jinej
ma M3 bez BC,no to je teda sila...
Lukas H. píše:Pavel 528 píše:skautik píše:[quote="darmon"]v 540 ? nebo co to ma ?
no ma M3
540 ma nekdo jinej
ma M3 bez BC,no to je teda sila...
Lukas H. píše:Check control neni BC...
skautik píše:Lukas H. píše:Check control neni BC...
jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitac
BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem
nevim jak e36, ale u e34 jsou CC a BC oddelene.... (BC vedle radia a CC pod budikama)Lukas H. píše:skautik píše:Lukas H. píše:Check control neni BC...
jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitac
BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem
Ja bych check controlu board computer fakt nerikal...