Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.08.2004 00:54
od tomhrb
Zdar,
Chci se zeptat jak je cerpadlo na klimu, co se deje kdyz zapnu cudlik na klimu? Myslim tim na cerpadle je remenice na remen co se toci furt a pred ni je jeste jedno kolo jakoby placka co se normalne neotaci. Podle me by se melo sepnout okamzite kdyz zapnu ten cudlik ne??
Mam ji teda ted totalne prazdnou protoze sem tam daval teprv to cerpadlo tak nevim prave jestli to ma sepnout hned nebo kdyz je az plna nebo jak??
dik
Napsal: čtv 05.08.2004 01:43
od darmon
tomhrb píše:Zdar,
Chci se zeptat jak je cerpadlo na klimu, co se deje kdyz zapnu cudlik na klimu? Myslim tim na cerpadle je remenice na remen co se toci furt a pred ni je jeste jedno kolo jakoby placka co se normalne neotaci. Podle me by se melo sepnout okamzite kdyz zapnu ten cudlik ne??
Mam ji teda ted totalne prazdnou protoze sem tam daval teprv to cerpadlo tak nevim prave jestli to ma sepnout hned nebo kdyz je az plna nebo jak??
dik
az kdyz je plna, resp od urciteho tlaku, kterej je docela malej, na vychlazeni nestaci, to kolo ta placka je elektromagneticka spojka, a cerpadlo bez naplne nebezi protoze napln obsahuje i mazivo....
Napsal: čtv 05.08.2004 09:40
od tomhrb
diky..
Jeste jedna vec, nekdo mi rikal ze prej neni uplne jedno jaka napln do klimy se tam da.. ze se prej to cerpadlo muze zadrit kdyz tam neni presne podle naky specifikace na to cerpadlo?? Je to pravda ? A kdyztak jaky naky "oznaceni" ta npln ma, nechci to nechat plnit v BMW...
Napsal: čtv 05.08.2004 10:52
od darmon
R12 nebo R143a, ty budes mit spis tu druhou, jedine ze by to byla naka prvni e36ka, vepredu nekde u svetel by mela bejt nalepka s typem naplne, hmotnosti a mnozstvim oleje do kompresoru
Napsal: čtv 05.08.2004 11:01
od tomhrb
Je to r.v. 92 325i bez vanosu. Jeste mrknu po ty nalepce ale pochybuju o tom ze tam naka bude..

Napsal: čtv 05.08.2004 12:43
od darmon
aha, tak to je stopro R134a, v tomhle roce se uz jiny naplne nedavaly, mnozstvi naplne nevim, to mam v tabulkach v praci a tam se mi dnes nechce, a olej nevim tuplem, to podle kompresoru co tam mas (bosh, seiko-seike, nippondisendo)
Napsal: pát 06.08.2004 07:34
od Freebooter
Na tom zeleným štítku je hmotnost náplně. Každýmu "chlaďařovi" by to mělo bý z toho štítku jasné. Jenom pro upřesnění, klima nemá čerpadlo, ale kompresor

. Jinak na
KRÁTKODOBÉ vyzkoušení jestli sepne kompresor lze přemostit tlakové čidlo, které je za pravým světlem. V konektoru se přemostí do kříže.
Napsal: pát 06.08.2004 11:22
od tomhrb
OK diky moc.
Kompresor je bosch, tak co tam patri za olej a kolik naplne uz snad poznaj oni ne?
dik
Napsal: pát 06.08.2004 12:08
od darmon
tomhrb píše:OK diky moc.
Kompresor je bosch, tak co tam patri za olej a kolik naplne uz snad poznaj oni ne?

dik
jo, paklize nepojedes k nakejm matlalum co to zapnou a nechaj to nasat co si to vezme (to uz jsem taky videl) tak v pohode.
Napsal: pát 06.08.2004 12:10
od darmon
mimochodem na vyzkouseni spojky je lepsi privest napeti rovnou na ni nez se srat do vysousece a tlakovyho spinace. nevim jak v trojce ale v sedme a petce to je pohodlnejsi.
Napsal: ned 08.08.2004 22:48
od Speedy
No, já bych tu spojku bez oleje v kompresoru nezkoušel, dokáže se to zadřít opravdu rychle... Pokud to budeš testovat, sundej řemen, sepni tu elmag spojku a otoč s řemenící ručně. Jinak co si pamatujuz Fáva, tak když jsem na tu elmag spojku přivedl napětí, tak v tom vždy trochu cvaklo. A když to cvakne, tak funguje.
Napsal: ned 23.01.2005 23:06
od Anonymous
tomhrb píše:Je to r.v. 92 325i bez vanosu. Jeste mrknu po ty nalepce ale pochybuju o tom ze tam naka bude..
