Stránka 1 z 2

Napsal: pon 09.08.2004 11:30
od Fatal Design
Pánové a dámy, moc by mě zajímalo tohle :

1) Dá se do mé výhledové E36 325i nacpat 6° převodovka z Mka ?? Nacpat, jak nacpat, ale jestli je to lepší, nebo horší ?? Máte někdo zkušenot ??

2) Má 325i omezovač otáček ?? A nemá-li, jde tam nějak dodělat ??¨

Díky moc za odpovědi ...

Napsal: pon 09.08.2004 11:41
od patras
1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)

Napsal: pon 09.08.2004 11:49
od M3maniac
patras píše:1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)


omezovač to má ikdyž někdo čipoval,ale posunutej....

Napsal: pon 09.08.2004 12:48
od patras
M3maniac píše:
patras píše:1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)


omezovač to má ikdyž někdo čipoval,ale posunutej....


tak jsem to myslel ... rene co myslis ta prevodovka bude velka stejne coz ??? ....

Napsal: pon 09.08.2004 13:03
od LOPOLO
M3maniac píše:
patras píše:1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)


omezovač to má ikdyž někdo čipoval,ale posunutej....


nemusi mit :-) da se odstanit uplne :-)

Napsal: pon 09.08.2004 13:04
od patras
LOPOLO píše:
M3maniac píše:
patras píše:1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)


omezovač to má ikdyž někdo čipoval,ale posunutej....


nemusi mit :-) da se odstanit uplne :-)


to by ale udelal snad jen kreten ... :D

Napsal: pon 09.08.2004 13:19
od Speedy
K čemu posouvat omezovač, když už to v 6500 vůbec netáhne? Když už tak jedině s vačkou, to pak možná má efekt. A taky dopad na životnost motoru. Převodovka by tam měla jít, taky by mi bodla, ale je to ranec, řekl bych tak 30k nejmíň.

Napsal: pon 09.08.2004 13:22
od Fatal Design
Takže standartně 325i omezovač má, a 318iS ??

Jak posunutej (omezovač) ?? Klik otáček je standard ??

-----------

S tím 6ti kvaltem v 325i má někdo skušenost ??

Kolik by asi stála 6° převodovka (+-) a práce ??

Napsal: pon 09.08.2004 13:23
od Fatal Design
Speedy píše:K čemu posouvat omezovač, když už to v 6500 vůbec netáhne? Když už tak jedině s vačkou, to pak možná má efekt. A taky dopad na životnost motoru. Převodovka by tam měla jít, taky by mi bodla, ale je to ranec, řekl bych tak 30k nejmíň.


Tak to byla superrychla odpověď. Ještě než jsem se zeptal :)

Napsal: pon 09.08.2004 13:30
od patras
vsechny bawa maj omezovace i ISo.... co se tyce zivotnosti motoru - viz precipovanej jawakuv dvoulitr cca 3mesice a slus ... a to mel posunuty myslim ze 6500 na 7500 ....

Napsal: pon 09.08.2004 13:42
od Lukas H.
Fatal Design píše:Takže standartně 325i omezovač má, a 318iS ??

Jak posunutej (omezovač) ?? Klik otáček je standard ??

-----------

S tím 6ti kvaltem v 325i má někdo skušenost ??

Kolik by asi stála 6° převodovka (+-) a práce ??


6ti kvalt z M3 stoji tak 40k...

Napsal: pon 09.08.2004 14:13
od Fatal Design
Lukas H. píše:
Fatal Design píše:Takže standartně 325i omezovač má, a 318iS ??

Jak posunutej (omezovač) ?? Klik otáček je standard ??

-----------

S tím 6ti kvaltem v 325i má někdo skušenost ??

Kolik by asi stála 6° převodovka (+-) a práce ??


6ti kvalt z M3 stoji tak 40k...


Hups :cry:

Napsal: pon 09.08.2004 14:15
od Speedy
patras píše:vsechny bawa maj omezovace i ISo.... co se tyce zivotnosti motoru - viz precipovanej jawakuv dvoulitr cca 3mesice a slus ... a to mel posunuty myslim ze 6500 na 7500 ....

Myslím, že tu Jawak psal že to má na 7100ot/min, ale taky tvrdil, že mu to neodešlo díky přetočení...Navíc ten motor těch 7500 asi utočí be problému(myšlenbo že se nepotkají písty s ventilama atd), ale životnost klesá rapidnějí, protože díly nejsou na to stavěný jako u M3. Já taky točil Fávo do 6500 a ten motor má v serii 5500. Ale je fakt, že jsem ten motor měl celej předělanej. :lol:

Napsal: pon 09.08.2004 14:28
od skautik
Fatal Design píše:Takže standartně 325i omezovač má, a 318iS ??

Jak posunutej (omezovač) ?? Klik otáček je standard ??

-----------

S tím 6ti kvaltem v 325i má někdo skušenost ??

Kolik by asi stála 6° převodovka (+-) a práce ??


vsechny bawa maji omezovac otacek :)

Napsal: pon 09.08.2004 14:53
od Fatal Design
patras píše:vsechny bawa maj omezovace i ISo.... co se tyce zivotnosti motoru - viz precipovanej jawakuv dvoulitr cca 3mesice a slus ... a to mel posunuty myslim ze 6500 na 7500 ....


Takže standartně je omezovač nastaven na 6500ot./min ??

Napsal: pon 09.08.2004 15:17
od Speedy
to přece záleží na motoru!!!!

Napsal: pon 09.08.2004 15:24
od Fatal Design
Speedy píše:to přece záleží na motoru!!!!


Jasně, myslel jsem 325i a 318iS ... o jiném neuvažuji ...

Napsal: pon 09.08.2004 19:20
od M3maniac
LOPOLO píše:
M3maniac píše:
patras píše:1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)


omezovač to má ikdyž někdo čipoval,ale posunutej....


nemusi mit :-) da se odstanit uplne :-)


dá,ale rozumnej to neudělá.... :D

Napsal: pon 09.08.2004 22:40
od patras
Fatal Design píše:
Speedy píše:to přece záleží na motoru!!!!


Jasně, myslel jsem 325i a 318iS ... o jiném neuvažuji ...


myslim ze je to jen omezovac na otacky, nevim o cidlech, ktery by zjistovaly jakou tam mas zrovna rychlost ... krome automatu :D

Napsal: úte 10.08.2004 09:11
od Fatal Design
M3maniac píše:
LOPOLO píše:
M3maniac píše:[quote="patras"]1.myslim ze prevodovka tam jde nacpat uplne v poho ...
2.omezovac to ma (pokud nekdo nechipoval)


omezovač to má ikdyž někdo čipoval,ale posunutej....


nemusi mit :-) da se odstanit uplne :-)


dá,ale rozumnej to neudělá.... :D[/quote]

Jasně, mě ale jde spíše o to, aby tam byl, než aby tam nebyl. Jednak proto, že s tím bude jezdit i moje skorožena a ta co by řidič amatér točí někdy naši Mazdu tak, že mi to rve uši a Mazdě ventily :) a taky proto, že s omezovačem to ma naprosto fantastický zvuk :!:

(nemáte někdo pěkný zvouček omezovače v MP3 ?? Dal bych si to do mobilu jako "nová SMS", to by bylo cool :) )