Stránka 1 z 1
Napsal: pon 15.11.2004 23:28
od Dada325i
Ahoj lidi,chtěl jsem se zeptat,mám teď krátce BMW 325i z 91 roku.První věc je,ze podle tabulek na této stránce by to neměl být Vanos,ale je,je to možný,že je dělali už v 91?Nevím jak si to vysvětlit.A dalsí věc je,že chlp od kterýho jsem to kupoval mi říkal že je to načípovaný(říkal dokonce 240HP což je si myslím blbost),ještě jsem s tím na diagnostice nebyl a tak bych potřeboval porovnat nějaký hodnoty.Jede to perfektně,ale připadá mi,že do 3500ot/min to je takovej normál a až od těchto otáček se to teprv pořádně zbírá.A taky spotřeba,nemůžu se dostat pod 11l

a to při naprosto klidný jízdě.Dík za info...
Napsal: úte 16.11.2004 09:33
od FrajerT
Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor

) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!

Napsal: úte 16.11.2004 10:47
od voTon
vanos se do e36 325i delal tusim od 9/92 ale zrejme se ta vyroba v tom roce bude prekrejvat. vanos poznas podle takovy boule pred vikem ventilu smerem k chladici
Napsal: úte 16.11.2004 18:57
od Speedy
Jj, Vanose se dával od 9/92, nicméně všechny 325i maj motor M50, tedy V6 24V.
Navíc není problém celé to přestavit, možností je mnoho:Dovoz auta s Vanosem přihlašený na papíry z 91, nebo výměna motoru.
Čip na 240koní...hmm...tak to asi ne, možná papírově, možná spíš tak max na 210koní. Jestli to má čip, tak ta spotřeba je myslím ještě docela dobrá.
Napsal: stř 17.11.2004 15:59
od cormier
Já si myslim že ta spotřeba ja tak akorát,přece jenom 13 let starej motor,velkej obsah, 6-válec. Můj táta má nový passat 2.8 a bere mu to kolem 13 litrů. U něj v práci to má asi dalších 5 lidí a všem to bere tak nějak stejně. Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!
Napsal: stř 17.11.2004 17:18
od Anonymous
cormier píše:Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!
Není to nějaký extra problém, mám dlouhodobý průměr 7.82 - 2.0 M50 vanos. Při hodně klidné jízdě se dá jet za cca 6.5l, ale na dálnici taky za 17l.
Napsal: stř 17.11.2004 17:59
od MIKI
P-J píše:cormier píše:Jen doufám že sis nekoupil tohle auto s tím že budeš jezdit kolem 8 litrů,to s 6 válcem opravdu nikdy nebudeš!!!
Není to nějaký extra problém, mám dlouhodobý průměr 7.82 - 2.0 M50 vanos. Při hodně klidné jízdě se dá jet za cca 6.5l, ale na dálnici taky za 17l.
7.82??

ty vole ja se nedostanu pod 10.....

mozna po dalnici jezdim tak za 7.5....

Napsal: stř 17.11.2004 18:27
od Anonymous
MIKI píše:7.82??

ty vole ja se nedostanu pod 10.....

mozna po dalnici jezdim tak za 7.5....

Prostě to jde. A to nejezdím jak posraný.

A abys viděl že nekecám:

Napsal: stř 17.11.2004 18:29
od gusto318is
FrajerT píše:Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor

) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!

Všetky 6 valce v E36 boli 24 ventilové..
Napsal: stř 17.11.2004 18:30
od Huska
mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice
Napsal: stř 17.11.2004 18:44
od Anonymous
Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
A až se s tím "naučíš jezdit", tak to bude ještě lepší. Teoreticky při shodném stylu ježdění měla 2.5 mít nižší spotřebu než 2.0, protože má těžší diferák a tedu nižší otáčky.
Napsal: stř 17.11.2004 19:03
od Huska
Napsal: stř 17.11.2004 20:55
od Anonymous
Huska píše:Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval

[/color]
Podívej se na
http://www.quickmoto.cz , tam se dozvíš víc.
Je to placený program, v současnosti ve verzi 2.7 a na netu jde někde najít i verzi 2.3, která má jenom několik nepodstatných omezení a je zdarma.
Napsal: stř 17.11.2004 23:25
od Speedy
Huska píše:mám 323i 96... mám ho asi 14 dní najeto něco přes 1400 km a to pořád zkouším, mám to ideální kombinaci město/dálnice... dle BC 8,5 l dle tankování 8,9 l/100km.
jinak prožen svůj VIN Vindecoderem a budeš vědět jaký rok je Tvoje auto. Pokud máš však auto původně bez vanosu tak problém se spotřebou bude v tom. Sám jsem variantu montáže motoru s vanosem do nevanosu uvažoval a není to pouze o výměně motoru, ale i o elektrice
No ty vo.e, to nechápu, jak to děláš, já jezdím kombinace město 80% mimoměsto 20% v průměru za 10,5l a toto moc nehonim. Ale je fakt, když to honím, tak se přes 12nedostanu

Napsal: čtv 18.11.2004 00:05
od RedBaron
Huska píše:Jinak co to bylo za tabulku na přepočet??? Pokud by jsi mohl ji nějak přeposlat tak bych ji rád požíval
To samé používám třetím rokem v excelu, navíc si to člověk udělá jak chce, já mám ještě na vedlejších listech údržbu a tak.
Napsal: čtv 18.11.2004 08:17
od FrajerT
gusto318is píše:FrajerT píše:Keď píšeš o Vanose, tak predpokladám, že to máš 24V a nie 12V. Tie sa myslím s Vanosom nerobili. Ale v 91 sa Vanos do 2,5 určite nedával, mal som chvíľu 525i 24V r.v.90 (teda pôvodne do bol 12V, bol tam menený motor

) a zis?oval som si o tom niečo, Vanos tam tuším začali dáva? až nejako od 93 alebo tak. Takže najskôr to tiež vyzerá na výmenu motora
Tá spotreba sa mi tiež veľmi nezdá, tá moja 5-ka nemala problém chodi? v zmiešanej prevádzke za 10L (a to je o 300Kg ?ažšia ako 3-ka), ale na druhej strane, pokiaľ to máš 12V, tak to je normálne, tie totiž paradoxne žrali viac ako 24V...
Ale na tých 240 koní zapomeň, to by si tam musel ma? aj turbo!

Všetky 6 valce v E36 boli 24 ventilové..
No dobre dobre, vychádzal som len z možnosti výmeny motora - tak ako to bolo pri tej mojej 5-ke. Nejaký ladič pijan mu tam kľudne mohol da? 2,5 12V...

Napsal: čtv 18.11.2004 08:32
od Anonymous
Speedy píše: 325i maj motor M50, tedy V6 24V.
už jsi někdy viděl v BMW motor
V 6 já teda ještě ne...
Napsal: čtv 18.11.2004 12:56
od Anonymous
RedBaron píše:já mám ještě na vedlejších listech údržbu a tak.
To je v tom programu taky.
