Stránka 1 z 2

Napsal: ned 15.05.2005 18:19
od petrp
nevíte jakej nejsilnější motor bych tam mohl nacpat,bez toho aby měli na technický kecy a aby to povolili??
a zakolik se tak pohybujou ty motory?

Napsal: ned 15.05.2005 18:25
od Pavel
Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)

Napsal: ned 15.05.2005 18:39
od Jawak
Pokud někdo mermomocí chce dělat psí kusy tak -musí sedět počet válců, to znamená že nejsilnější motor R4 z modelové řady e36 je buď z 318iS (coupé, později se dával i do saloona) nebo 318ti (Compact)

Napsal: ned 15.05.2005 18:44
od doxa
Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)

Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Napsal: ned 15.05.2005 19:26
od error-motohanz
Hele, ve chvili kdy tam das ISo nebo TI tak to bude chtit i update brzd, nemluvim o prevodovy skriny, kardance a diferaku a o komplet elektrice, ridici jednotce nemluve........nebudou ti delat problemky na technicky ale spis na homologaci u bmw bez ktery ti nedaj technickou....chce to dobre rozmyslet, to iso uz je treba lepsi nez zminovanej 2 litr ale zase kus od kusu....Motor muzes sehnat tak od 10-15 tisic..to mluvim o dobrejch motorech a ne vo vyhonkach...menil jsem ted 1,8 za 1,8 ale novejsi typ....neni tam o moc koni vic ale me spis slo o to ze ten motor mel najeto 40tkm....:)..takze docela fungl.....menil jsem to komplet s prevodovkou a spojkou z rozstreleny Z3 cabrio....

Napsal: ned 15.05.2005 20:03
od Slid
...nevím podle mě je to nesmysl přizovací cena + komplet upgrade na silnější.Jde to, ale za jakou cenu peněžní, bude lepší když tohle prodáš a to co by si dotoho teď nacpal přidáš a máš klid. :wink:

Napsal: ned 15.05.2005 20:08
od doxa
Ja sem tohle resil, kdyz jsem mel e30 320. Chtel jsem tam vrznout 2.5 a pak sem to vyresil tak, ze sem ji prodal a koupil 328...

Napsal: ned 15.05.2005 20:16
od Jawak
Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O

Napsal: ned 15.05.2005 21:19
od petrp
Jaká může být prodejní cena sedanu z 91?Je to základ verze bez klimy ...

Napsal: ned 15.05.2005 22:29
od Jawak
Tam je víc faktorů - najeto, vybavení, celkový technický stav a koneckonců i optika hraje velkou roli :wink:
Počítej tak když se toho chceš rychle zbavit tak 50-60k Kč, tady prodávali lidi 320ky a za 80 se toho nemohli zbavit...
Neviděl jsem to, co kilometry+celkový technický i optický stav?

Napsal: ned 15.05.2005 23:02
od error-motohanz
No jawaku ja ted skoncil na technicky na cislu motoru....byl tam typ E2 a ne E1...takze je to zase na primo na ty urcity stanici...

Napsal: ned 15.05.2005 23:10
od Jawak
Tady se ještě zapisují čísla motoru? :?
To si na západě už dávno odvykli... Já jsem si myslel že když jsme teď v té únii... :D

Napsal: ned 15.05.2005 23:33
od Vena
Tuším. že čísla motoru se už zapisovat nemusí, jde spíš o ten typ... Jestli je to jinak tak mě opravte. 8)

Napsal: ned 15.05.2005 23:47
od doxa
Vena píše:Tuším. že čísla motoru se už zapisovat nemusí, jde spíš o ten typ... Jestli je to jinak tak mě opravte. 8)
Je to tak

Napsal: pon 16.05.2005 00:19
od patras
fakt to neres a prodej to to je lejlevnejsi upgrade ....

Napsal: pon 16.05.2005 10:17
od Speedy
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O


V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.

Napsal: pon 16.05.2005 10:20
od George_D
Mam psáno že mohu použít chlazené i nechlazené :wink:

Napsal: pon 16.05.2005 10:21
od Speedy
George_D píše:Mam psáno že mohu použít chlazené i nechlazené :wink:


Jo, ale musíš vymeniř třmeny, jinak ho ta mnenarveš :D

Napsal: pon 16.05.2005 13:48
od error-motohanz
jo zapisuje se typ motoru....a u tech brzd se menej jen trmeny a kotouce ne?

Napsal: pon 16.05.2005 13:58
od Speedy
error-motohanz píše:jo zapisuje se typ motoru....a u tech brzd se menej jen trmeny a kotouce ne?

jo.