Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 09.06.2005 14:11
od error-motohanz
Lidi nevite co je to za klapku v sani motoru m43? Je umistena tak v polovine toho sani, na jeji spodni casti je jakejsi motorek kterej ji asi otervira a zavira....Nejak mi v ni bzuci a je slyset skoro vic nez motor....teda motor je hodne tichej....:) nejde to nejak maznout nebo tak?

Napsal: čtv 09.06.2005 14:42
od patras
neni to volnobeznej ventil ???? ...

Napsal: čtv 09.06.2005 18:39
od error-motohanz
nene ten to neni ten je nahore na sani...a ten slape dobre, tohle je klapka pres celej prumer sani.....

Napsal: pát 10.06.2005 08:12
od Hanz
asi myslis tu klapku, ktera meni delku-prurez sani, ne? imho bude utrzena osicka a ten moturek bezi porad ve snaze ji spravne nastavit, ne?

Napsal: pát 10.06.2005 20:50
od error-motohanz
jo to je ono ale funkcni asi bude, protoze to kdyz zmeni otacky prestava.....spis by chtel ten motorek asi prostriknout treb wdckem ne? Ten motor ma prd najeto....

Napsal: čtv 12.08.2010 16:03
od Tomik
Ahoj,chtěl jsem se zeptat,může tahle klapka o které se bavíte mít vliv na výkon.Chrastí mi,a resim ted ze pri plném plynu se mi motor jako by dusí a neakceleruje a když pomalu postupně pridávam auto jede lépe.

Napsal: pát 13.08.2010 16:19
od Calib
Tomik píše:Ahoj,chtěl jsem se zeptat,může tahle klapka o které se bavíte mít vliv na výkon.Chrastí mi,a resim ted ze pri plném plynu se mi motor jako by dusí a neakceleruje a když pomalu postupně pridávam auto jede lépe.

Má vliv na výkon, ale pouze ve smyslu, optimalizace v závislosti na otáčkách motoru. Zhruba řečeno, nad nějakými otáčkami (cca 4000 snad), otevře kratší/delší větev sání -> větší výkon... a pod těmito otáčkami zase naopak -> větší Nm. Ale nejsem si přesně jist kdy se otvírá, zavírá jo :) To co popisuješ by vypadalo spíše na díru v sání, případně svíčky, kabely, filtr benzínu...