Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 30.06.2005 11:45
od Ales320
Ahoj, stal jsem se nedávno štastným majitelem 320d a tak bych se chtěl zeptat vás zkušenějších na toto:
Mám dané gumy 255/35/18 na 9 palcových ráfcích, podle mě je to dost velká šířka na tak "slabé" auto, přemýšlím že bych tam dal 225/40/18, podle výrobců pneumatik se dá ještě dát 225 na 9 palcový ráfeka,ale projistotu jsem se chtěl zeptat někoho z vás jestli jste neřešili podobný problém

No a pokud by někdo z vás čirou náhodou měl doma na prodej ty 225 tak dejte vědět.
Dále mám na tomto autě nezávislé topení,ale odpojené, původní majitel ho údajně odpojil aby se v létě nezapínal, poradí ti mi někdo z vás jak vůbec to nezávislé topení funguje a jak se zapíná a vypíná ?
No jestli jde někde na netu najít nějaká příručka uživatele nebo tak něco?
Díky všem za rady !!
Napsal: čtv 30.06.2005 11:56
od RuDoSh
s tema gumama je to rozumne
s tim odpojenim NT je to dost divne.... samo se nezapina (pokud tak neni nastavene).... v e39 mam ovladani "na radiu" jako BC....
Napsal: čtv 30.06.2005 11:57
od Ales320
Jo a zapoměl jsem ještě, jsou tam dávané xenony, když mám zaplý klíček a světla jsou vyplá tak se na palubce svítí jako že jsou v poruše ale pokud je zapnu tak se i vypne indikace na palubce nevíte čím to může být ?
Napsal: čtv 30.06.2005 11:59
od Ales320
to RuDoSh: díky, takže na rádiu ríkáš, no asi by to chtělo ten manuál...
Napsal: čtv 30.06.2005 12:14
od darmon
Ales320 píše:to RuDoSh: díky, takže na rádiu ríkáš, no asi by to chtělo ten manuál...
a kde je problem si ho koupit ?
Napsal: čtv 30.06.2005 12:20
od Vlasta
Ales320 píše:Ahoj, stal jsem se nedávno štastným majitelem 320d a tak bych se chtěl zeptat vás zkušenějších na toto:
Mám dané gumy 255/35/18 na 9 palcových ráfcích, podle mě je to dost velká šířka na tak "slabé" auto, přemýšlím že bych tam dal 225/40/18, podle výrobců pneumatik se dá ještě dát 225 na 9 palcový ráfeka,ale projistotu jsem se chtěl zeptat někoho z vás jestli jste neřešili podobný problém

No a pokud by někdo z vás čirou náhodou měl doma na prodej ty 225 tak dejte vědět.
Dále mám na tomto autě nezávislé topení,ale odpojené, původní majitel ho údajně odpojil aby se v létě nezapínal, poradí ti mi někdo z vás jak vůbec to nezávislé topení funguje a jak se zapíná a vypíná ?
No jestli jde někde na netu najít nějaká příručka uživatele nebo tak něco?
Díky všem za rady !!
Pokud máš tenhle rozměr jen na zadní nápravě, tak bych to tak nechal, je to v pořádku. Na přední by měly být ty 225/40. Vpředu budou určitě i užší disky.
Napsal: čtv 30.06.2005 18:54
od abdul
jedna OT, nekoupil si nahodou stribrnou 320d od Smida? tusim ze ji mel tady vpsanou...
Napsal: čtv 30.06.2005 20:33
od P-J
Ales320 píše:Jo a zapoměl jsem ještě, jsou tam dávané xenony, když mám zaplý klíček a světla jsou vyplá tak se na palubce svítí jako že jsou v poruše ale pokud je zapnu tak se i vypne indikace na palubce nevíte čím to může být ?
Právě tím, že jsou doděláváne. Ale jde to "odstranit".
Napsal: čtv 30.06.2005 20:45
od 320Miafie
to Abdul: jjo, je to od něj, povíš mi něco co nevím ??

Napsal: čtv 30.06.2005 20:46
od 320Miafie
to P-J : tak poraď plíz
Napsal: pát 01.07.2005 07:07
od Jawak
Prodám na e46 320d '99 novou českou dokumentaci kromě servisky
1) "Návod k obsluze autorádia BMW Business."
2) "Záruční podmínky"
3) "Příručka pro majitele-Rejstřík pro rychlou orientaci-Perfektní vůz"
Cena dohodou
Napsal: pát 01.07.2005 07:38
od bpytlik
320Miafie píše:to Abdul: jjo, je to od něj, povíš mi něco co nevím ??

chudaku, uz ted te lituju.....po nem jsem jeste auto ve stavu alespon 4+ nevidel

vzdycky totalni srot.
Napsal: pát 01.07.2005 07:46
od michal
taky jsem se pidil po tom jestli to nez.topeni muzu nejak ovladat(nacasovat)
v Renocaru mi technik rikal,ze u e46 to vetsinou nejde,zapina to samo po startu v zavislosti na venkovni teplte
je to hlavne u diselu pro rychlejsi ohrev vody,docela dobra vec,jen kdyby to tak nesmrdelo kdyz to bezi

Napsal: pát 01.07.2005 08:02
od RuDoSh
michal píše:taky jsem se pidil po tom jestli to nez.topeni muzu nejak ovladat(nacasovat)
v Renocaru mi technik rikal,ze u e46 to vetsinou nejde,zapina to samo po startu v zavislosti na venkovni teplte
je to hlavne u diselu pro rychlejsi ohrev vody,docela dobra vec,jen kdyby to tak nesmrdelo kdyz to bezi

zapina se samo po startu? A k cemu to je

TDSo mi v zime topilo dost slusne(rychle....asi tak rychle jako kdyz ted vlezu do auta a zapnu nezavisle).... ale kdyz ho zapnu nez vylezu ven a sednu do vyhrateho auta, je to o necem jinem

Napsal: pát 01.07.2005 08:12
od michal
RuDoSh píše:michal píše:taky jsem se pidil po tom jestli to nez.topeni muzu nejak ovladat(nacasovat)
v Renocaru mi technik rikal,ze u e46 to vetsinou nejde,zapina to samo po startu v zavislosti na venkovni teplte
je to hlavne u diselu pro rychlejsi ohrev vody,docela dobra vec,jen kdyby to tak nesmrdelo kdyz to bezi

zapina se samo po startu? A k cemu to je

TDSo mi v zime topilo dost slusne(rychle....asi tak rychle jako kdyz ted vlezu do auta a zapnu nezavisle).... ale kdyz ho zapnu nez vylezu ven a sednu do vyhrateho auta, je to o necem jinem

ja taky nevim,na co je nezavisle topeni,ktery si nemuzu zapnou a nastavit nezavisle na tom jestli bezi motor nebo ne
proste to nejde...
Napsal: pát 01.07.2005 08:22
od RuDoSh
michal píše:ja taky nevim,na co je nezavisle topeni,ktery si nemuzu zapnou a nastavit nezavisle na tom jestli bezi motor nebo ne
proste to nejde...
jmenuje se to urcite nezavisle topeni?
Napsal: pát 01.07.2005 08:42
od michal
RuDoSh píše:michal píše:ja taky nevim,na co je nezavisle topeni,ktery si nemuzu zapnou a nastavit nezavisle na tom jestli bezi motor nebo ne
proste to nejde...
jmenuje se to urcite nezavisle topeni?
to nevim,
je to na naftu,ma to svuj vyfuk stejne jako nez.topeni,vetsinou to bezi jeste nejakou dobu povypnuti motoru,to taky nechapu proc
presnej nazev a ucel tohoto zarizeni by mozna vycet jawak v tom manuale...
Napsal: pát 01.07.2005 12:34
od Vlasta
michal píše:ja taky nevim,na co je nezavisle topeni,ktery si nemuzu zapnou a nastavit nezavisle na tom jestli bezi motor nebo ne
proste to nejde...
Prostě to není nezávislé topení. Do naf?áků se to montovalo proto (v E39 530d mám 5 kW Webasto), aby se v zimě rychleji ohřálo chladící médium a eliminovalo se praskání hlav - tak jak to u dřívějších modelů bylo obvyklé. Aby to mohlo fungovat jako nezávislé, je třeba domontovat časovač - hodinky, popř. ovládání např. přes GSM modul.
Napsal: pát 01.07.2005 15:33
od matal
Tak to asi nebude topit vůbec.. NT by mělo jít načasovat nebo se pletu?
Napsal: sob 02.07.2005 00:28
od Jawak
Jinak to v létě taky dochlazuje, je to prostě využití zbytkového tepla/chladu po vypnutí motoru