Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.07.2005 23:02
od Daniel
Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!

Napsal: úte 26.07.2005 00:11
od patras
super tuning je prodat 328 a koupit M3 ..... z hlediska zvysovani vykonu je to fuckt nejefektivejsi varianta

Napsal: úte 26.07.2005 00:17
od major
Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!
Poladit jednotku a "nacpat" :lol: do toho můžeš třeba ostré vačky,kovaný odlehčený písty,titanová klika,laděný svody a výfuk,sportovní filtr aj..Bohužel nevím co jsou pro tebe rozumný peníze,ale úprava jednotky stojí asi 12K a přírústek je cca +19PS a 28Nm.Sportovní KN filtr asi 2K.U ostatního jsou ceny "poněkud" vyšší :wink:No ale jak tu čtu tvý příspěvky tak přenech raději veškerou práci odborníkům a to včetně toho filtru :) .

Napsal: úte 26.07.2005 01:25
od Miki_JI
major píše:No ale jak tu čtu tvý příspěvky tak přenech raději veškerou práci odborníkům a to včetně toho filtru :) .


8O :D .... však beckař :lol: Co takhle koupit jednu klubovou Alfu at jsme áčkaři ??? Co na to rada a rozpočet ? :D

Napsal: úte 26.07.2005 06:49
od kosh
Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3

Napsal: úte 26.07.2005 09:19
od bpytlik
kosh píše:Pokud se pustíš do opravdového zvyšování výkonu tak musíš šáhnout na vačky. Když uděláš svody,sání... tak ten přírustek bude minimální. A když sáhneš na vačky tak ti zase poroste spotřeba. Nejlepší volbou je opravdu koupit M3, která se pohybuje do těch 300 000 Kč. Dostaneš vanos 286 koní, sériový motor, který vydrží déle než upravovaný, o poznání lepší brzby, podvozek, sedačky v M3 taky nejsou k zahození. A nemusíš si lámat hlavu s nějakou náročnou úpravou, kterou tady v Čechách je schopno realizovat jen pár lidí. Takže směle do M3

jestli mu staci sedan, za 300k sou krasne m3 saloony 321ps

Napsal: úte 26.07.2005 09:32
od matej
prodej 328i kup M3

Napsal: úte 26.07.2005 09:53
od darmon
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte 26.07.2005 10:52
od patras
darmon píše::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


tebe to rozesmalo co :) .... se nedivim

Napsal: úte 26.07.2005 10:56
od darmon
jo jo, nektery nazory mne fakt pobavily

Napsal: úte 26.07.2005 12:10
od LOPOLO
Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!


http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3

Napsal: úte 26.07.2005 13:05
od Filozof
LOPOLO píše:
Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!


http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3


zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...

Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min 8O

To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min

Napsal: úte 26.07.2005 13:11
od Filozof
http://www.kramsky.cz/Tuning/K6.php3

Myslim, že tohle je ta správná úprava 328i 8)

Napsal: úte 26.07.2005 13:12
od RuDoSh
Filozof píše:
LOPOLO píše:
Daniel píše:Za rozumni penize naslapnout motor, hlavne co do toho nacpat a priblize jak na to. Ty jo ale musim vas pochvalit jen cumim fakt vite o cem mluvite!!!


http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3


zajimavé ale nějak mi tam nesedí tato hodnota ...

Kroutící moment: cca 265Nm/4900 ot./min 8O

To jako šel krou?ák dolů na úkor výkonu ? Nebo je tam překlep?
základ je přece 280Nm/3950 ot./min


:-)

Napsal: úte 26.07.2005 13:17
od LOPOLO
Filozof píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K6.php3

Myslim, že tohle je ta správná úprava 328i 8)


Jenze to uz je jinej motor .. k tomu kroutaku, mno myslim ze to preklep neni ....

Napsal: úte 26.07.2005 13:23
od Hanz
presne podle vzorecku :-)))

Napsal: úte 26.07.2005 14:11
od kosh
V K4 co dělal kramsky byl nakonec 3,0 z M3 tak nevim co si to tam napsal za pohadky