Stránka 1 z 2

Napsal: pát 28.10.2005 10:37
od CharlitoCZ
máte? :)

Napsal: pát 28.10.2005 14:03
od Honza-net
ne :cry:

Napsal: pát 28.10.2005 15:34
od Lukas H.
Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...

Napsal: pát 28.10.2005 15:45
od papyk
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.

Napsal: pát 28.10.2005 16:17
od CharlitoCZ
papyk píše:
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.


- já si myslim, že pokud to opravdu přidá těch 10kW, tak to poznat bude když máš 75, nebo 85, to podle mě jo, ale nevim jestli je to reálný.. :?

Napsal: pát 28.10.2005 16:23
od papyk
CharlitoCZ píše:
papyk píše:
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.


- já si myslim, že pokud to opravdu přidá těch 10kW, tak to poznat bude když máš 75, nebo 85, to podle mě jo, ale nevim jestli je to reálný.. :?
Mno, já měl kdysi dávno Golfa GTI 8ventil 85kw a pak jsem ho čipnul o 15kw (tvrdil borec co to dělal) a znát to nebylo ani trochu, tak nevím. Ale pokud je tam ta možnost že to jde na týden vyzkoušet....zkus a uvidíš sám 8)

Napsal: pát 28.10.2005 16:31
od CharlitoCZ
To je fakt.. zkusit to můžu :D

Napsal: pát 28.10.2005 16:46
od papyk
Ale je teda fakt že u např. 100PS auta těch 20PS by mělo jít poznat, u 300PS nějakých těch 20PS už ani nevnímáš. Myslel jsem to tak, že konkrétně ta 1,6 a +10Kw za 5k.....asi blbost, to si za to kup radši třeba vejfuck :wink:

Napsal: pát 28.10.2005 17:12
od CharlitoCZ
papyk píše:Ale je teda fakt že u např. 100PS auta těch 20PS by mělo jít poznat, u 300PS nějakých těch 20PS už ani nevnímáš. Myslel jsem to tak, že konkrétně ta 1,6 a +10Kw za 5k.....asi blbost, to si za to kup radši třeba vejfuck :wink:

proč zrovna vejfuk? Na tom když budu chtít tech 10kW tak mě to vyjde (od oka) tak na 10-15k? To radši nejdřív zkusim ten chip a když to nebude ono, tak to vyreklamuju... :?

Napsal: pát 28.10.2005 17:44
od peef
CharlitoCZ píše:To je fakt.. zkusit to můžu :D

A až to vyzkoušíš dej sem určitě vědět. Mě by to taky zajímalo :wink:

Napsal: pát 28.10.2005 17:51
od papyk
CharlitoCZ píše:
papyk píše:Ale je teda fakt že u např. 100PS auta těch 20PS by mělo jít poznat, u 300PS nějakých těch 20PS už ani nevnímáš. Myslel jsem to tak, že konkrétně ta 1,6 a +10Kw za 5k.....asi blbost, to si za to kup radši třeba vejfuck :wink:

proč zrovna vejfuk? Na tom když budu chtít tech 10kW tak mě to vyjde (od oka) tak na 10-15k? To radši nejdřív zkusim ten chip a když to nebude ono, tak to vyreklamuju... :?
Vejfuk za 5k myšleno tak že bude pěkný, třeba nerezový a pěkný sound, ne že ti přidá 10kw :wink:

Napsal: pát 28.10.2005 18:19
od Lukas H.
papyk píše:
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.


Kdyz nepoznas tak ti vrati prachy a puvodni soft... :)

Napsal: pát 28.10.2005 18:48
od CharlitoCZ
Papyk:
aha, no, možná jo, ale nejprve musim vykoumat nějakej, co ten sound nezprasí ale udělá ho opravdu hezčí.. :D a nerez určitě (přecejen už mám asi 1 m potrubí v nerezu) :D

Napsal: pát 28.10.2005 19:46
od Bilstein
Jj.Urcite dej vedet.Uz sem o tom taky premejslel. 8)

Napsal: pát 28.10.2005 20:53
od Huska
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...


Ahoj Lukáši. Jak by to bylo s cenou na 323i? Už jsem o tom uvažoval, ale ceny byly moc vysoké. Jinak jsou věci které je nutno vyměnit aby byl správný efekt chipu ??? ... myslím filtr, svíčky apod..

Napsal: pát 28.10.2005 20:59
od CharlitoCZ
Huska píše:
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...


Ahoj Lukáši. Jak by to bylo s cenou na 323i? Už jsem o tom uvažoval, ale ceny byly moc vysoké. Jinak jsou věci které je nutno vyměnit aby byl správný efekt chipu ??? ... myslím filtr, svíčky apod..


- samotnej chip ti moc nepřidá, aby to mělo ten efekt kterej je naprogramovanej bys měl mít i vačku, fitr, výfuk a další věci, když budeš mít více úprav, pak se můžeš těšit opravdového zlepčení, tachle samotnym chipem jen přicmrndáváš pár kobilek :(

Napsal: pát 28.10.2005 21:11
od Lukas H.
Huska píše:
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...


Ahoj Lukáši. Jak by to bylo s cenou na 323i? Už jsem o tom uvažoval, ale ceny byly moc vysoké. Jinak jsou věci které je nutno vyměnit aby byl správný efekt chipu ??? ... myslím filtr, svíčky apod..


Ahoj, 323i + 17kw 25Nm cena opet 5000,- Neni je nutne vymenit pokud nemaji nalitano 100tis, staci kdyz budou zanovni nebo nove... A motor diadnostika musi bejt samo komplet vporadku... Tezko ti to neco prida kdyz budes mit treba v haji cidlo skrtici klapky... Takze bych pred tim doporucil navstivit Alpa s diagnostikou...

Ale ted koukam ze jezdis na nitro, to nevim co by ti na to Marek rekl... :)

Napsal: pát 28.10.2005 21:11
od CharlitoCZ
no, uvedu na pravou míru o co mi v tomhle příspěvku jde..
mám možnost nechat zkopírovat z EPROM paměti (čipu) software na jinej. Jde jen o to, vyndat chip s tim tolik žádanym softwarem a nechat ho nakopírovat na chip novej, EPROM stojí cca 200Kč (+/-) kopírování softwaru bych viděl tak do 100Kč. Do řj si to dosadim sám, u některejch modelů je jen vytahovací a u starších bývá přiletovanej, no tak tu tak zjiš?uju situaci, kdyžtak bychom to mohli dát nějak dohromady, koupit jeden, jestli to bude v pohodě, tak vyrobit kopie.. co vy na to? :wink:

Napsal: pát 28.10.2005 21:18
od Lukas H.
CharlitoCZ píše:no, uvedu na pravou míru o co mi v tomhle příspěvku jde..
mám možnost nechat zkopírovat z EPROM paměti (čipu) software na jinej. Jde jen o to, vyndat chip s tim tolik žádanym softwarem a nechat ho nakopírovat na chip novej, EPROM stojí cca 200Kč (+/-) kopírování softwaru bych viděl tak do 100Kč. Do řj si to dosadim sám, u některejch modelů je jen vytahovací a u starších bývá přiletovanej, no tak tu tak zjiš?uju situaci, kdyžtak bychom to mohli dát nějak dohromady, koupit jeden, jestli to bude v pohodě, tak vyrobit kopie.. co vy na to? :wink:


Tohle pujde jen za predpokladu ze ta epromka neni chranena proti okopirovani a jen tehdy pokud budes mit dve identicke ridici jednotky...

Napsal: pát 28.10.2005 21:50
od Huska
Lukas H. píše:[qu
Ahoj, 323i + 17kw 25Nm cena opet 5000,- Neni je nutne vymenit pokud nemaji nalitano 100tis, staci kdyz budou zanovni nebo nove... A motor diadnostika musi bejt samo komplet vporadku... Tezko ti to neco prida kdyz budes mit treba v haji cidlo skrtici klapky... Takze bych pred tim doporucil navstivit Alpa s diagnostikou...

Ale ted koukam ze jezdis na nitro, to nevim co by ti na to Marek rekl... :)


na diagnostice jsem byl nedávno, protže jsem potřeboval zablokovat ztracené klíče, tak jsem při tom nechal udělat kopletní test. Vše je absolutně OK (i technici v Enseladu se divili). výfuk je koplet od svodů M-tech, vzduchový filtr jsem měnil před 10tis za nový leč obyčejný champion, svíčky mám asi 3tis km Bosch motor podle servisky 133tis. S LPG by neměl být problém protože mám šestibodové vstřikování a toi se programuje stejně jako řídící jednotka na benzím a LPG mechanik s chipováním souhlasil a tvrdil, že nebude problém. 5tis.. je přesně polovina než jsem zatím zjistil taky mě zaujala možnost vrácení když nepoznám rozdíl, což je asi nejdůležitější. Nerad bych vyhodil lowe a pak to bylo opravdu zanetbatelné.
Na levné každodenní cestování mám "NITRO" :lol: , ale když se chci projet tak chci aby vše šlapalo jak hodinky. Na jaře se ozvu a uděláme chipping.

PS: potřebuji přidat tolik abych natřel 325i :twisted: