Stránka 1 z 2
Napsal: pát 28.10.2005 10:37
od CharlitoCZ
máte?

Napsal: pát 28.10.2005 14:03
od Honza-net
ne

Napsal: pát 28.10.2005 15:34
od Lukas H.
Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Napsal: pát 28.10.2005 15:45
od papyk
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.
Napsal: pát 28.10.2005 16:17
od CharlitoCZ
papyk píše:Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.
- já si myslim, že pokud to opravdu přidá těch 10kW, tak to poznat bude když máš 75, nebo 85, to podle mě jo, ale nevim jestli je to reálný..

Napsal: pát 28.10.2005 16:23
od papyk
CharlitoCZ píše:papyk píše:Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.
- já si myslim, že pokud to opravdu přidá těch 10kW, tak to poznat bude když máš 75, nebo 85, to podle mě jo, ale nevim jestli je to reálný..

Mno, já měl kdysi dávno Golfa GTI 8ventil 85kw a pak jsem ho čipnul o 15kw (tvrdil borec co to dělal) a znát to nebylo ani trochu, tak nevím. Ale pokud je tam ta možnost že to jde na týden vyzkoušet....zkus a uvidíš sám

Napsal: pát 28.10.2005 16:31
od CharlitoCZ
To je fakt.. zkusit to můžu

Napsal: pát 28.10.2005 16:46
od papyk
Ale je teda fakt že u např. 100PS auta těch 20PS by mělo jít poznat, u 300PS nějakých těch 20PS už ani nevnímáš. Myslel jsem to tak, že konkrétně ta 1,6 a +10Kw za 5k.....asi blbost, to si za to kup radši třeba vejfuck

Napsal: pát 28.10.2005 17:12
od CharlitoCZ
papyk píše:Ale je teda fakt že u např. 100PS auta těch 20PS by mělo jít poznat, u 300PS nějakých těch 20PS už ani nevnímáš. Myslel jsem to tak, že konkrétně ta 1,6 a +10Kw za 5k.....asi blbost, to si za to kup radši třeba vejfuck

proč zrovna vejfuk? Na tom když budu chtít tech 10kW tak mě to vyjde (od oka) tak na 10-15k? To radši nejdřív zkusim ten chip a když to nebude ono, tak to vyreklamuju...

Napsal: pát 28.10.2005 17:44
od peef
CharlitoCZ píše:To je fakt.. zkusit to můžu

A až to vyzkoušíš dej sem určitě vědět. Mě by to taky zajímalo

Napsal: pát 28.10.2005 17:51
od papyk
CharlitoCZ píše:papyk píše:Ale je teda fakt že u např. 100PS auta těch 20PS by mělo jít poznat, u 300PS nějakých těch 20PS už ani nevnímáš. Myslel jsem to tak, že konkrétně ta 1,6 a +10Kw za 5k.....asi blbost, to si za to kup radši třeba vejfuck

proč zrovna vejfuk? Na tom když budu chtít tech 10kW tak mě to vyjde (od oka) tak na 10-15k? To radši nejdřív zkusim ten chip a když to nebude ono, tak to vyreklamuju...

Vejfuk za 5k myšleno tak že bude pěkný, třeba nerezový a pěkný sound, ne že ti přidá 10kw

Napsal: pát 28.10.2005 18:19
od Lukas H.
papyk píše:Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Hmm, řekl bych zbytečně vyhozených 5k, těch +10Kw ani nepoznáš.
Kdyz nepoznas tak ti vrati prachy a puvodni soft...

Napsal: pát 28.10.2005 18:48
od CharlitoCZ
Papyk:
aha, no, možná jo, ale nejprve musim vykoumat nějakej, co ten sound nezprasí ale udělá ho opravdu hezčí..

a nerez určitě (přecejen už mám asi 1 m potrubí v nerezu)

Napsal: pát 28.10.2005 19:46
od Bilstein
Jj.Urcite dej vedet.Uz sem o tom taky premejslel.

Napsal: pát 28.10.2005 20:53
od Huska
Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Ahoj Lukáši. Jak by to bylo s cenou na 323i? Už jsem o tom uvažoval, ale ceny byly moc vysoké. Jinak jsou věci které je nutno vyměnit aby byl správný efekt chipu ??? ... myslím filtr, svíčky apod..
Napsal: pát 28.10.2005 20:59
od CharlitoCZ
Huska píše:Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Ahoj Lukáši. Jak by to bylo s cenou na 323i? Už jsem o tom uvažoval, ale ceny byly moc vysoké. Jinak jsou věci které je nutno vyměnit aby byl správný efekt chipu ??? ... myslím filtr, svíčky apod..
- samotnej chip ti moc nepřidá, aby to mělo ten efekt kterej je naprogramovanej bys měl mít i vačku, fitr, výfuk a další věci, když budeš mít více úprav, pak se můžeš těšit opravdového zlepčení, tachle samotnym chipem jen přicmrndáváš pár kobilek

Napsal: pát 28.10.2005 21:11
od Lukas H.
Huska píše:Lukas H. píše:Cip od diesel-technik pro cleny 316i + 10Kw 19Nm, 318is +10Kw 16Nm oboje za 5000Kc... Tyden na vyzkouseni...
Ahoj Lukáši. Jak by to bylo s cenou na 323i? Už jsem o tom uvažoval, ale ceny byly moc vysoké. Jinak jsou věci které je nutno vyměnit aby byl správný efekt chipu ??? ... myslím filtr, svíčky apod..
Ahoj, 323i + 17kw 25Nm cena opet 5000,- Neni je nutne vymenit pokud nemaji nalitano 100tis, staci kdyz budou zanovni nebo nove... A motor diadnostika musi bejt samo komplet vporadku... Tezko ti to neco prida kdyz budes mit treba v haji cidlo skrtici klapky... Takze bych pred tim doporucil navstivit Alpa s diagnostikou...
Ale ted koukam ze jezdis na nitro, to nevim co by ti na to Marek rekl...

Napsal: pát 28.10.2005 21:11
od CharlitoCZ
no, uvedu na pravou míru o co mi v tomhle příspěvku jde..
mám možnost nechat zkopírovat z EPROM paměti (čipu) software na jinej. Jde jen o to, vyndat chip s tim tolik žádanym softwarem a nechat ho nakopírovat na chip novej, EPROM stojí cca 200Kč (+/-) kopírování softwaru bych viděl tak do 100Kč. Do řj si to dosadim sám, u některejch modelů je jen vytahovací a u starších bývá přiletovanej, no tak tu tak zjiš?uju situaci, kdyžtak bychom to mohli dát nějak dohromady, koupit jeden, jestli to bude v pohodě, tak vyrobit kopie.. co vy na to?

Napsal: pát 28.10.2005 21:18
od Lukas H.
CharlitoCZ píše:no, uvedu na pravou míru o co mi v tomhle příspěvku jde.. mám možnost nechat zkopírovat z EPROM paměti (čipu) software na jinej. Jde jen o to, vyndat chip s tim tolik žádanym softwarem a nechat ho nakopírovat na chip novej, EPROM stojí cca 200Kč (+/-) kopírování softwaru bych viděl tak do 100Kč. Do řj si to dosadim sám, u některejch modelů je jen vytahovací a u starších bývá přiletovanej, no tak tu tak zjiš?uju situaci, kdyžtak bychom to mohli dát nějak dohromady, koupit jeden, jestli to bude v pohodě, tak vyrobit kopie.. co vy na to?

Tohle pujde jen za predpokladu ze ta epromka neni chranena proti okopirovani a jen tehdy pokud budes mit dve identicke ridici jednotky...
Napsal: pát 28.10.2005 21:50
od Huska
Lukas H. píše:[qu
Ahoj, 323i + 17kw 25Nm cena opet 5000,- Neni je nutne vymenit pokud nemaji nalitano 100tis, staci kdyz budou zanovni nebo nove... A motor diadnostika musi bejt samo komplet vporadku... Tezko ti to neco prida kdyz budes mit treba v haji cidlo skrtici klapky... Takze bych pred tim doporucil navstivit Alpa s diagnostikou...
Ale ted koukam ze jezdis na nitro, to nevim co by ti na to Marek rekl...

na diagnostice jsem byl nedávno, protže jsem potřeboval zablokovat ztracené klíče, tak jsem při tom nechal udělat kopletní test. Vše je absolutně OK (i technici v Enseladu se divili). výfuk je koplet od svodů M-tech, vzduchový filtr jsem měnil před 10tis za nový leč obyčejný champion, svíčky mám asi 3tis km Bosch motor podle servisky 133tis. S LPG by neměl být problém protože mám šestibodové vstřikování a toi se programuje stejně jako řídící jednotka na benzím a LPG mechanik s chipováním souhlasil a tvrdil, že nebude problém. 5tis.. je přesně polovina než jsem zatím zjistil taky mě zaujala možnost vrácení když nepoznám rozdíl, což je asi nejdůležitější. Nerad bych vyhodil lowe a pak to bylo opravdu zanetbatelné.
Na levné každodenní cestování mám "NITRO"
, ale když se chci projet tak chci aby vše šlapalo jak hodinky. Na jaře se ozvu a uděláme chipping.
PS: potřebuji přidat tolik abych natřel 325i