Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 09.02.2006 10:49
od jordeeman
pri 2500 otackach (jedno co je zaradene aky prevodovy stupen) dost vsetko vybruje vo vnutri ..palubovka
predne celne sklo zrkadlo na nom ... presne len pri 2500otackach +/- 100
co by to mohlo byt ?? E36 318 TDS touring ???
diky za rady
Napsal: čtv 09.02.2006 10:53
od patras
silentbloky motor/prevodovka ???
Napsal: čtv 09.02.2006 10:56
od koutnyp
Nazdar, dotaz ty vybrace dou od motoru? 2,3az 2,5 tis. ot. je tak kvalitní otáčky na to kdy se ti projeví lágry na klice. Pokud to cinká ze spodu tak lágry nazdar a klina na výbrus ale to by ni nevybrovalo. Může to dělat špatněj předstih.
Napsal: čtv 09.02.2006 10:56
od jordeeman
patras píše:silentbloky motor/prevodovka ???
moze bejt ... nie som od fachu tak skuste popisat presnejsie ktore a kde su ...
dik
Napsal: čtv 09.02.2006 11:02
od Pepin
koutnyp píše:Nazdar, dotaz ty vybrace dou od motoru? 2,3az 2,5 tis. ot. je tak kvalitní otáčky na to kdy se ti projeví lágry na klice. Pokud to cinká ze spodu tak lágry nazdar a klina na výbrus ale to by ni nevybrovalo. Může to dělat špatněj předstih.
Ty si cukrář?

Napsal: čtv 09.02.2006 11:13
od jordeeman
Pepin píše:koutnyp píše:Nazdar, dotaz ty vybrace dou od motoru? 2,3az 2,5 tis. ot. je tak kvalitní otáčky na to kdy se ti projeví lágry na klice. Pokud to cinká ze spodu tak lágry nazdar a klina na výbrus ale to by ni nevybrovalo. Může to dělat špatněj předstih.
Ty si cukrář?

nie elektrikar ... pani mam ho pol roka ... my first real car
Napsal: čtv 09.02.2006 11:18
od Pepin
To bylo adresované pro koutnyp.
Napsal: čtv 09.02.2006 12:34
od koutnyp
Proč bych byl cukrář? Co to je za kravinu?

Napsal: čtv 09.02.2006 12:48
od castro
můj šéf má nový Ford Focus s 1,8TDS. Najeto asi 40k. A taky mezi nějakejma 2500-3000 to tam tak všelijak vibruje do pedálů, řadičky, volantu.
Mno hrůza. Pak jsem jel ještě s novym mondeem 2.2TDS bo co to mělo a hrůza běs. To jsou strašný auta.
Napsal: čtv 09.02.2006 13:13
od RuDoSh
castro píše:můj šéf má nový Ford Focus s 1,8TDS. Najeto asi 40k. A taky mezi nějakejma 2500-3000 to tam tak všelijak vibruje do pedálů, řadičky, volantu.
Mno hrůza. Pak jsem jel ještě s novym mondeem 2.2TDS bo co to mělo a hrůza běs. To jsou strašný auta.
ano ford dela motory TDS..... ty fakt muzes rikat neco o lidech z acek, ze nevi co je VANOS...
Napsal: čtv 09.02.2006 13:58
od castro
RuDoSh píše:castro píše:můj šéf má nový Ford Focus s 1,8TDS. Najeto asi 40k. A taky mezi nějakejma 2500-3000 to tam tak všelijak vibruje do pedálů, řadičky, volantu.
Mno hrůza. Pak jsem jel ještě s novym mondeem 2.2TDS bo co to mělo a hrůza běs. To jsou strašný auta.
ano ford dela motory TDS..... ty fakt muzes rikat neco o lidech z acek, ze nevi co je VANOS...
čekal sem kdo se chytne. neni to jedno? tdi, tds, chceš-li teda TDCi mě je to fuk. Puntíčkáři...
Máš dneska blbej den nebo tě chytli ty 3A???

Napsal: čtv 09.02.2006 14:03
od marek26
Vidim ze tema sa roztahuje na siroky obzor
Napsal: čtv 09.02.2006 14:12
od jordeeman
marek26 píše:Vidim ze tema sa roztahuje na siroky obzor
okej lidicky neriesim rozdiel medzi TD TDS TDCI TDI .. ale
VYBRACIE pri 2500 otackach .... tak prosim k tomu ..
d
Napsal: pon 13.02.2006 11:15
od lenoch
jordeeman píše:marek26 píše:Vidim ze tema sa roztahuje na siroky obzor
okej lidicky neriesim rozdiel medzi TD TDS TDCI TDI .. ale
VYBRACIE pri 2500 otackach .... tak prosim k tomu ..
d
mrkni na všechny silentbloky, jak říkaly. Dva drží dole motoru a dva převodku. To uvidíš!! je to jediný místo, kde je motor spojenej s kastlí:) Pak by to mohl být třebas rozhozenej setrvák atd. (jestli jsi tomu dal někdypěknej štospřes spojku... ) Ale zkus nejdřív silentbloky:)