Stránka 1 z 2

Napsal: pon 13.02.2006 02:21
od Bilstein
Ahoj. Chci si pořídit filtr od Green...twistra...abych tu svouji 1.6 aspoň trochu rozhejbal. Chtěl bych vědět co se stane se spotřebou...Díky :?

Napsal: pon 13.02.2006 03:19
od Pepin
Nestane se vůbec nic a 1.6 tím nerozhejbeš. :(

Napsal: pon 13.02.2006 11:02
od patras
presne tak .... z vlastnich skusenosti vim, ze se stalo akorat to, ze to v lete jelo min pac to salo teplo od motoru a chladice, ale nemel jsem ten "twister se stinenim :) " ... :) .. ... a melo to hlubsi zvuk ... jinak placebo efekt :)

Jediny co ma trosku smysl je dat vlozku do airboxu a trosku zkratit tu rouru co je v nem ... asi o 10cm ...

Napsal: pon 13.02.2006 11:13
od CharlitoCZ
kromě zvuku ne nestane nic, což neni tim že máš 1,6, ale prostě tim že to nic znatelnýho neudělá, pokud to nedáš blbě (to bys ještě o pár koní přišel)...
ale jinak ten zvuk je dobrej 8)

Napsal: pon 13.02.2006 11:47
od castro
radši si po půl nebo po roce vyměň normální sériovou vložku. Ten filtr někdy žene líp do otáček ale je strašně důležitý, abys to měl dobře odstínění nebo si zbytečně ubereš pár koníčků...

Ale plánuju ho taky vyzkoušet, mám obyč EURFAB za 800,- a práší se mi na něj na televizi....

Napsal: pon 13.02.2006 12:24
od koutnyp
Mno pomoct by ti to něco mělo, protože ty sport. filtry mají daleko lepší propustnost než normální vložky. Kor u motoru jako IS by změna měla bejt otázka je jestli citelná. Ve vyších otáčkách by to pocítit bejt mohlo.

Napsal: pon 13.02.2006 12:31
od castro
koutnyp píše:Mno pomoct by ti to něco mělo, protože ty sport. filtry mají daleko lepší propustnost než normální vložky. Kor u motoru jako IS by změna měla bejt otázka je jestli citelná. Ve vyších otáčkách by to pocítit bejt mohlo.


To všechno pokud tam nepůjde teplej vzduch od motoru a chladiče...

Podle mě stejně půjde znát třeba když vyndáš rezervu (jako že se to nesmí) a auto odlehčíš.... a vubec když vyhážeš přebytečný krámy a sedačky.... tomu se žádnej filtr nevyrovná :D

Napsal: pon 13.02.2006 12:34
od Bilstein
Hmmm. Tak jak to vidim, tak se na to vybodnu...bylo by to 6k v hajzlu... :?

Napsal: pon 13.02.2006 12:40
od patras
Bilstein píše:Hmmm. Tak jak to vidim, tak se na to vybodnu...bylo by to 6k v hajzlu... :?


kup jen sport vlozku ...

Napsal: pon 13.02.2006 12:44
od castro
Ty co prodává HANZ za 800,- by na to vyzkoušení na tu 1.6 bohatě stačili. Ale musíš to nějak odstínit, jinak je to k ho***! Je to čistě filtr bez potrubí (myslim)

Napsal: pon 13.02.2006 12:45
od dargon
myslim ze toho tady se uz o filtru psalo strasne moc i na e30.cz tam testovali a zjistili ze zadny zlepseni neni .. jen tvuj vlastni pocit :) nejlepsi a nejlevnejsi zvyseni vykonu je dat vetsi obsah motoru .. nejaky dreky za strasny prachy a papir snese hodne :)

Napsal: pon 13.02.2006 12:52
od Bilstein
A jakej máte názor na svíčky Denzo Iridium?

Napsal: pon 13.02.2006 12:59
od Bilstein
Jo a ještě mě zajimalo jak obtížný by bylo dát dozadu kotoučový brzdy místo bubnů. :?: :?

Napsal: pon 13.02.2006 13:18
od psena
Jak tak ctu Tvoje otazky, tak myslim, ze pro Tebe vylozene plati rada:prodej a kup vetsi obsah..
Protoze, jen kdyz udelas o co jsi vyjmenoval tak jsi kdesi nad 10K a to je jen zacatek...az upgrady udelas, tak zjistis, ze jsi za ty prachy mohl mit o 100koni vic a kotouce v zakladu, tedy 325,323,328

Filtr Ti nic neresi, jen castecne a u 1,6 neni ten objem nasavanyho vzduchu tak velky.Sport filtr se predevsim musi dost dobre udelat, odstinit a namerit delku privodni trubice k sani.
Vlozka do stavajiciho filtru jsou vyhozeny penize uplne.Radsi opravdu dvakrat rocne novej filtr.Auto zustava original, nemusis nic bastlit, prat a jede to stejne.

Napsal: pon 13.02.2006 14:14
od koutnyp
Takovou vraždu ani nezkoušej, jako rvát do zadu kotouče, protože by ti taky mohli čvachtnout silenbloky atd. a jinej kardan je toho moc a rozhodně se ti to nevyplatí. Mno fakt rači kup aspoň 2 litr tam už máš všechno a motor tam lupneš dle výběru.

Napsal: pon 13.02.2006 14:29
od patras
ja nechci rejpat ale ty jsi v tom aute nejel nez jsi ho koupil ???? ....
podle me si 316 nebo 318 muze koupit jen nekdo kdo fakt vubec neresi jak rychle by chtel jezdit ....

318is uz "docela" jede, pokud budes resit povinny ...

Napsal: pon 13.02.2006 14:34
od koutnyp
Heh, dobrý jen bych chtěl připomenout že se blíží bodový systém, takže 2 litry vejš si asi budou muset zalít od 4 týho hrnku vejš betonem. Mám 1,8i už 4 roky a musím říct že to jezdí velmi slušně a to i přesto že sem měl 219 kobyl v e30.

Napsal: pon 13.02.2006 14:36
od Bilstein
No jel. Ale dost sem řešil spotřebu a povinny. Chtěl sem Compacta a těch 1.8 je docela malo. No na motor se vybodnu a pořídim si asi nějaky křídlo a soobwoofer. Jinak díky za rady.

Napsal: pon 13.02.2006 14:43
od koutnyp
Ikdyž je pravda, že kdysi sem psal s nějakou firmou, které dělala na 1,8 kompresory a úpravy na 270k. :) Ale byly jiný priority.

Napsal: pon 13.02.2006 18:40
od Speedy
koutnyp píše:Ikdyž je pravda, že kdysi sem psal s nějakou firmou, které dělala na 1,8 kompresory a úpravy na 270k. :) Ale byly jiný priority.


Jo, ale za ty prachy by byla slušná M3 s 286koněma :-)