Stránka 1 z 1

Napsal: úte 04.04.2006 22:13
od arnig
Nazdárek.Někde mezi 2 až 3 t. otáček při jemně sešláplém plynu začne mé autí jít na pět,aspoň to tak vypadá .Začlo se to stávat někdy když jsem začal tankovat místo 98 oktanu 95.Stává se to za studena i za tepla.Je možne aby to blblo kvůli benzinu? Já spíš myslel že to bude zap.cívka?Jde zjistit jaká cívka to je bez toho abych šel na diagnostiku?Je někde poblíž Plzňe diagnostika?Svíčky jsem vyměnil.Jak šlápnu pořadně na plyn tak to přestane.Vím že to neni žadná velká závada ,ale už mi to s... :evil:

Napsal: úte 04.04.2006 22:46
od CharlitoCZ
tak, jestli máš předepsanou 98, tak rozhodně neber 95tku, no a jestli to je cívkou je nejlepší zkusit výměnnym způsobem..
nicméně si počkej na místní profesory, kteří ti to řeknou přesně :wink:

Napsal: úte 04.04.2006 23:16
od Speedy
Pokud do toho nenaleješ nějakou sra.ku, tak to tim určo nebude, to bys musel mít nějakej speciální motor :-) jak píše Charlito, nejspíš nějaká cívka. Popiš blíže co to dělá, jeslti je ta mdíra vplynu, nebo se začne motor třást atd...

Napsal: úte 04.04.2006 23:51
od arnig
Nastartuju-volnoběh v poho,rozjedu se na málo plynu motor se nijak netřese ani díra v plynu jak na něj šlapnu tak začne rozjíždět ,ale proste někdy jde na pět :cry: .Když si stoupnu k motoru a přidam ručo tak to neni nijak zvlášt rospoznat ale při jízdě jo.Nevim no budu to muset vyskoušet výměným spusobem ,že holt koupim novou cívku(doufam že to dělá cívka, chtí za ní 2t.) a budu je měnit než to přestane :? .S tim benzinem nevim, co tam lejou místní Emkaři?

Napsal: stř 05.04.2006 00:02
od DC
no nejjednodušší tam máš nalejt zase 98 a uvidíš co potom, taky by to mohly bejt klíďo svíčky - jak je tam máš dlouho?

Napsal: stř 05.04.2006 00:22
od arnig
No ono to začlo blbnout,tak jsem vyměnil svíčky a pořad to dělalo to samí.Tak snad svíčkama to snad nebude.Jedině že byla nějaká nová špatná a to snad ne.Ještě jedině vyndat všechny svíčky dat je vedle sebe jestli tam by se něco nepoznalo jenže to udělá občas a myslím že ta chvilka toho nejiskření nebude na barvě znát. :(

Napsal: stř 05.04.2006 17:59
od Pavel H
Asi Ti stejne nic jineho nez diagnostika nezbyde. Alespon budes vedet hned co to je a nebudes muset laborovat, kdyz to civkou nebude. Nakonec treba zjistis, ze diagnostika za par stovek ti mohla usetrit tisice za veci, ktere jsi nemusel kupovat jen tak na zkousku.

Napsal: stř 05.04.2006 18:31
od Doktor1
vytáhni ještě jednou všechny civky a podívej se do gumovejch konců,jestli tam neuvidíš nejaký černý stopy,jakoby napálený místa.Pokud bys něco našel,tak vyměň jen tu gumovou koncovku... Jinak diagnostika a test cívek nebo vyměňování pokus-omyl...

Napsal: stř 05.04.2006 22:04
od arnig
Děkuji vyskouším. :lol:

Napsal: stř 05.04.2006 23:19
od CharlitoCZ
Pavel H píše:Asi Ti stejne nic jineho nez diagnostika nezbyde. Alespon budes vedet hned co to je a nebudes muset laborovat, kdyz to civkou nebude. Nakonec treba zjistis, ze diagnostika za par stovek ti mohla usetrit tisice za veci, ktere jsi nemusel kupovat jen tak na zkousku.


k tomuhle se připojuji, klidně dej za motormanagement v bmw litr, ale rozdhodně se pak vyvaruješ těch 100procentních rad, a nevyměníš půlku auta jako já :lol: :(

na druhou stranu mám povyměňovaný ty dražší části, tak mě to snad toho ušetří :)

jinak určitě ty cívky, zkus je někde půjčit a případně je pak koupit, ale jinak než bych je kupoval tak... viz nahoře..