Stránka 1 z 1

Napsal: ned 28.05.2006 17:09
od IKE
Kamarád má e46 320d a nedá se tam vypnout protiprokluz.Je to normální,nebo je někde chyba?

Napsal: ned 28.05.2006 20:46
od Patrik
a má tlacitko na vypnutí??? protože normálně co sem viděl já tak má bejt po vypnutí je vypllý

Napsal: ned 28.05.2006 20:52
od Martinéz
musi se podrzet 5s a vypne se vse..

Napsal: ned 28.05.2006 20:59
od 3nge
Nemusi se drzet 5s , staci ho zmacknout a na palubce se ti rozsviti kontrolka , kdyz je off. Jinak to tlacitko je pod klimou.

Napsal: ned 28.05.2006 21:24
od Patrik
no dulezity je aby tam bylo to tlacitko :lol:

Napsal: ned 28.05.2006 21:26
od IKE
Já mám e36 a tam se to dá vypnout a zapnout tlačítkem.Ale kámoš má e46 kde vyhořel kompet interiér a v autě zůstala pouze nepoškozená kabeláž.Po nastrojení všech věcí jako palubka,budíky,sedačky...atd tam není nic na připojení tlačítka na protiprokluz.Tím pádem se nedá vypnout.Zajímá mě jestli jsou třeba podle stupně výbavy e46 kde se to prostě vypnout nedá?

Napsal: ned 28.05.2006 21:28
od Patrik
nevim jak u E46 ale u E36 jak to ma protikluz de to vypnout..spis bych to videl na proble ty kabelaze :roll:a ses si jistej ze to protilkuz ma!

Napsal: pon 29.05.2006 12:16
od 3nge
IKE píše:Já mám e36 a tam se to dá vypnout a zapnout tlačítkem.Ale kámoš má e46 kde vyhořel kompet interiér a v autě zůstala pouze nepoškozená kabeláž.Po nastrojení všech věcí jako palubka,budíky,sedačky...atd tam není nic na připojení tlačítka na protiprokluz.Tím pádem se nedá vypnout.Zajímá mě jestli jsou třeba podle stupně výbavy e46 kde se to prostě vypnout nedá?


Co ja vim , tak e46 maj antiprokluz vsechny , bez toho se to poridit nedalo. A vypnout to asi musi jit , jsou situace (snih) kde s tim je problem , kdyz to nevypnes.

Napsal: pon 29.05.2006 14:31
od Dave
Martinéz píše:musi se podrzet 5s a vypne se vse..


Přesně tak, nestačí ho jen zmáčknout - to se rozsvítí kontrolka (vypne se jenom napůl) ale jakmile dojde k větší zátěži hned se zase zapne!
Pro úplné vypnutí je zapotřebí tlačítko chvíli podržet.

Napsal: pon 29.05.2006 21:09
od Sandál
na staré e 46 co má ASC, pouze krátce zmáčknout, na novějších verzích co mají DSC po krátkém zmáčknutí dojde k vypnutí trakce ( tzn. že je možné si zahrabat ), v případě že tlačítko podržíte asi 6 s tak se rozvítí další kontrolka a je odpojená i stabilizace,

Napsal: pon 29.05.2006 22:33
od Martinéz
Sandál píše:na staré e 46 co má ASC, pouze krátce zmáčknout, na novějších verzích co mají DSC po krátkém zmáčknutí dojde k vypnutí trakce ( tzn. že je možné si zahrabat ), v případě že tlačítko podržíte asi 6 s tak se rozvítí další kontrolka a je odpojená i stabilizace,


proste vim ze kdyz sem s ni lital na snehu, trvalo mi asi pul hodky, nez mi doslo jak ten kram maka. pokud to nepodrzis dyl, nezablbnes si...

Napsal: úte 30.05.2006 00:46
od Sandál
proste vim ze kdyz sem s ni lital na snehu, trvalo mi asi pul hodky, nez mi doslo jak ten kram maka. pokud to nepodrzis dyl, nezablbnes si...[/quote]

nechá se lítat bokem i s zapnutou stabilizací ale dá to podstatně víc práce
:-)), elektronika to má stále snahu rovnat

Napsal: úte 30.05.2006 17:06
od IKE
IKE píše:Já mám e36 a tam se to dá vypnout a zapnout tlačítkem.Ale kámoš má e46 kde vyhořel kompet interiér a v autě zůstala pouze nepoškozená kabeláž.Po nastrojení všech věcí jako palubka,budíky,sedačky...atd tam není nic na připojení tlačítka na protiprokluz.Tím pádem se nedá vypnout.Zajímá mě jestli jsou třeba podle stupně výbavy e46 kde se to prostě vypnout nedá?

Asi vůbec nechápete na co se ptám.To tlačítko není vůbec zapojené ke kabelům,tak že nějaký mačkání 5sekund mi je na houby :roll:

Napsal: úte 30.05.2006 19:52
od Sandál
každá E46 má vypínání ASC nebo DSC ( dle osazení )

Napsal: úte 30.05.2006 20:28
od IKE
Sandál píše:každá E46 má vypínání ASC nebo DSC ( dle osazení )
Přesně to jsem potřeboval vědět :wink: