Stránka 1 z 2
Napsal: sob 10.06.2006 07:10
od CharlitoCZ
mám v řiti visku, zatim blbla když bylo vedro a stál jsem v zácpě, před pár dněma byla v červenym, tak jsem stál a pak už to bylo ok, no, včera jsem byl blbnout na Srahově a koukám teplota zase vysoko, tak jsem zkoušel uchladit to za jízdy a nic (to dycky zabralo), tak jsem zastavil a uplně to chcípnul, otevřel kapotu a nechal to větrat, v nádobce bylo slyšet, že to vaří.. pak to vystydlo, jel jsem domu klidnou jízdou a po chvilce teplota opět v červenym, tak jsem nějak dojel. Dneska ráno, když jsem vyjel, kouknul jsem že doleju kapalinu atd... no, něco jsem dolil, když jsem jel dál, tak jsem koukal že zase stoupá teplota, zastavil jsem a pootevřel odvzdušnovací šroub, pak mi to přišlo jak papiňák, chvilku jsem dolejval, ale furt to bylo stejný.. po chvilce upouštění teplota trochu spadla ale když jsem jel, tak byla furt zvednutá, jel jsem tedy dál s tim, že jsem měl pootevřenej odvzd. šroub a čekal jsem co dál.. nic, do práce jsem dojel se zvýšenou teplotou a otevřenym odvzdušněnim, odcházel jsem od auta, ze kterýho syčel vzduch, co s tim? Je to jen zavzdušněné, nebo to bude něco vážnějšího??
Děkuji

Napsal: sob 10.06.2006 11:20
od Lukas H.
Zkus Reneho, to je specialista na diagnostiku po netu...

Napsal: sob 10.06.2006 11:59
od Kail
Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!

Napsal: sob 10.06.2006 12:15
od LOPOLO
Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!

zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.
Napsal: sob 10.06.2006 12:18
od CharlitoCZ
tohle mi je jasný, ale rozhodně bych to chcípnul, kor když mám v dupě visku
jinak teď zkoušim dolejvat, ono tim vařenim se to asi dost hustě zavzdušnilo a netopilo ani topení.. akorát se modlim aby mi neufouklo těsnění..

Napsal: sob 10.06.2006 13:02
od TURBO_KrteK
co vodni pumpa ?
Napsal: sob 10.06.2006 13:14
od Martinéz
a voda se ztraci? ja bych se bal takhle houpat s tou teplotou, to si rika o pruser s hlavou..
jinak z my zkusenosti je nejlepsi chcipnout a samozrejme topeni na max.. nebo treba nechat to dojet z kopce s kvaltem..
Napsal: sob 10.06.2006 15:14
od CharlitoCZ
Martinéz píše:a voda se ztraci? ja bych se bal takhle houpat s tou teplotou, to si rika o pruser s hlavou..
jinak z my zkusenosti je nejlepsi chcipnout a samozrejme topeni na max.. nebo treba nechat to dojet z kopce s kvaltem..
voda nemizí, zrovna jsem to s kámošem vypustil, napustil, odvzdušnil a nic..
1. topení netopí
2. když stojim a mám otevřenej odvzdušňovák, tak je teplota lehce nad půlkou (i při otáčkách)
3. když ho zavřu a jedu tak je teplota během 1km v červenym..
co by to mohlo bejt? Hádám že palice je v poho, ve vodě neni olej a ve výčku od oleje neni nic jinak než bejvá
Je mi divný i to, že vůbec nejde topení, ani když je to v červenym, fouká furt chladně, termostat bude v poho, protože je cítit jak na jedný straně je hadice horká a na druhý "studená"
Napsal: sob 10.06.2006 17:45
od speedfred
nedavno mal kamos podobne problemy(po chvili mu to slo do cerveneho)na 535-prdol mu radiator na topeni.to mu ale voda tiekla do interieru.
Napsal: sob 10.06.2006 17:47
od CharlitoCZ
přepokládám (doufám, že nic vážnějšího) že to bude pumpa, tu bych si asi dokázal sám vyndatt a dát zpět, poznám na ni jestli je v háji?

Napsal: sob 10.06.2006 19:39
od starML
Podívej se na
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
Napsal: sob 10.06.2006 20:28
od Kail
LOPOLO píše:Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!

zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.
Protože je samozřejmně lepší nechat chladnout motor pomalu...Proč bys ho hned vypnul?Když poběží na volnoběh tak se ti už víc nezahřeje,tudíš není důvod...
Napsal: sob 10.06.2006 21:18
od JaraX
nejspíše pumpa
Napsal: sob 10.06.2006 23:20
od CharlitoCZ
starML píše:Podívej se na
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35.
(Engine Cooling)
Ale nevím , jestli je to přesně Tvůj motor. Po vyndání čerpadla se podívej, jestli je v pořádku vrtulka čerpadla = nepoškozená a upevněná na hřídeli, nesmí se protáčet. Spíše to vidím na zaseklý termostat - píšeš, že na jedné straně je hadice teplá, na druhé studená. Kdyby se otevřel, budou teplé hadice na obou stranách. Funkci vyzkoušíš po vymontování v hrnci s vodou, kterou ohříváš na sporáku a uvidíš, jestli se otvírá a zavírá podle teploty. Malý nános vodního kamene a usazenin je možno odstranit přidáním trošku octa - přímo do hrnce. Jinak je termostat neopravitelný. Přeji hodně úspěchů.
no a neni to tak, že jedna studená jedna teplá = z chladiče pouští studenou vodu do motoru a teplá - voda z motoru??
Na tu vrtulku se mrknu, díky

Napsal: sob 10.06.2006 23:39
od LOPOLO
Kail píše:LOPOLO píše:Kail píše:Co by to mohlo bejt nevim,ale jen pro příště : Když zastavíš a vaříš - je lepší to nechat klapat na volnoběh,než to chcípnout,a když chceš dolejvat vodu - tak v žádném případě ne studenou!

zajimalo by me, proc je lepsi nechat klapat varici motor na volnobeh? Ja bych ho okamzite vypnul.
Protože je samozřejmně lepší nechat chladnout motor pomalu...Proč bys ho hned vypnul?Když poběží na volnoběh tak se ti už víc nezahřeje,tudíš není důvod...
Ja myslim ze v tomhle pocasi je rozhodne vyhodnejsi varici motor ihned vypnout ... pokud tam neni voda nebo ji netlaci pumpa nebo cokoli jinyho tak se proste nechladi a bude prehratej i na volnobeh, coz mu rozhodne neprospeje. Nevim jak si prisel na to ze se na volnobeh vic nezahreje? Copak si nikdy nevidel varici auta na volnobeh v zacpe kdyz jim nefunguje vetrak - tak jako v tomhle pripade Charlitovi?

.. Nechtel bych bejt tvym motorem

Napsal: ned 11.06.2006 11:06
od Kail
LOPOLO píše:Nechtel bych bejt tvym motorem

To se ti nedivim - žral bys naftu parchante

Napsal: ned 11.06.2006 16:28
od smaky
Dělalo mě to semé e byla to zlomená lopatka na vodní pimpě cca 2200,-kč originál.Po výmněně je vše ok
Napsal: ned 11.06.2006 22:15
od CharlitoCZ
smaky píše:Dělalo mě to semé e byla to zlomená lopatka na vodní pimpě cca 2200,-kč originál.Po výmněně je vše ok
"záhada" odhalena, vyndal jsem po celkem dlouhém boji pumpu (bojoval jsem s viskou) a pumpa jaksi nemá vůbec kolečko s lopatkama, to jsem po chvilce našel v motoru
Zejtra jedu pro novou do elitu, zkoušel jsem rovnou i termík, ten je v pohodě, takže zítra nezapomenout těsněníčka a hurá na to

Napsal: ned 11.06.2006 22:41
od CharlitoCZ
tady ještě mobil fotka

Napsal: pon 12.06.2006 01:03
od Martinéz
jj, presne tohle sem resil nedavno...