Stránka 1 z 1
Napsal: úte 05.09.2006 23:17
od TOMKO1
chtel jsem se zeptat mam e36 1.6 a chtel bych tam dat motor 2.0 v6 nebo 2.5 v6a jaky tam jsou upravy?vcetne elektriny,ulozeni do prevodovky a drzaky a spojky,dekuji
Napsal: úte 05.09.2006 23:29
od Slid
TOMKO1 píše:chtel jsem se zeptat mam e36 1.6 a chtel bych tam dat motor 2.0 v6 nebo 2.5 v6a jaky tam jsou upravy?vcetne elektriny,ulozeni do prevodovky a drzaky a spojky,dekuji
Nesmysl, nejlevnější je: prodat to a kup silnější.
Napsal: úte 05.09.2006 23:50
od dsvatos
Přesně jak píše slid... Nesmysl.. Zbytečná hokna. A bylo by to i o průser..
Policajtům a na technické bys asi marně vysvětlovat, že ta šestiválcová kráva je jen šestnáctistovka.. To bys neokecal.. Kdybys tam chtěl dát motor 1,8, to by zas takovej problém nebyl.. A nikdo by to ani nepoznal..
Napsal: stř 06.09.2006 00:25
od patras
kdyz si spocitas co vsechno musis vymenit vcetne brzd a hlavne zadnich, prevodovka difec .... podvozek vejfuk ... prepis atd atd ...tak se na to fakt vyser

prodej to .... prijde te to o mooooooooooooooc levnejc a bez prace ...
Napsal: stř 06.09.2006 12:21
od TOMKO1
tak diky za radu,to bude asi nejlepsi

a kdybych teda tam dal 1.8is?slo by to?
Napsal: stř 06.09.2006 12:28
od dsvatos
Tak určitě by to bylo jednodušší, než šestiválec.. Ale bude se ti blbě shánět, zadalší se dá taky snadno poznat podle 16V hlavy.. A nebudou ti stíhat brzdy - iS má podvozek jako šestiválce.. Musel bys dát dopředu ventilovaný kotouče a dozadu místo bubnů kotouče, tvrší pružiny z iS.. Jestli teda chceš tak nutně měnit motor, sežeň si normální 1,8.. Ten seženeš snadno, na první pohled není poznat, úpravy okolo něj by měly být minimální a zbytek auta ti zůstane jak byl, tam by se nic měnit myslím nemuselo..
Napsal: stř 06.09.2006 13:28
od eko
dsvatos píše:Tak určitě by to bylo jednodušší, než šestiválec.. Ale bude se ti blbě shánět, zadalší se dá taky snadno poznat podle 16V hlavy.. A nebudou ti stíhat brzdy - iS má podvozek jako šestiválce.. Musel bys dát dopředu ventilovaný kotouče a dozadu místo bubnů kotouče, tvrší pružiny z iS.. Jestli teda chceš tak nutně měnit motor, sežeň si normální 1,8.. Ten seženeš snadno, na první pohled není poznat, úpravy okolo něj by měly být minimální a zbytek auta ti zůstane jak byl, tam by se nic měnit myslím nemuselo..
To uz je ale zas skoro zbytecny menit. Proste z blata do louze

Napsal: stř 06.09.2006 16:45
od dsvatos
eko píše:dsvatos píše:Tak určitě by to bylo jednodušší, než šestiválec.. Ale bude se ti blbě shánět, zadalší se dá taky snadno poznat podle 16V hlavy.. A nebudou ti stíhat brzdy - iS má podvozek jako šestiválce.. Musel bys dát dopředu ventilovaný kotouče a dozadu místo bubnů kotouče, tvrší pružiny z iS.. Jestli teda chceš tak nutně měnit motor, sežeň si normální 1,8.. Ten seženeš snadno, na první pohled není poznat, úpravy okolo něj by měly být minimální a zbytek auta ti zůstane jak byl, tam by se nic měnit myslím nemuselo..
To uz je ale zas skoro zbytecny menit. Proste z blata do louze

No jo, máš recht..

Takže jsme se oklikou zase dostali na začátek... Takže prodej 316 a kup si šestivál

Napsal: čtv 07.09.2006 09:32
od eko
IMHO je takova vymena relevantni pro nekoho, kdo si to chce po praci pripadne o dovolenych bastlit v garazi sam nebo s pomoci manzelky ci pritelkyne, protoze by ho to jednoduse bavilo a mel to misto televize. Ale nechat si to nekde delat, tak to je asi fakt lepsi koupit celek.
Napsal: ned 10.09.2006 21:12
od TOMKO1
diky za radu,ale asi tam dam 1.8 a je to znat mezi tou 1.6 a 1.8 o dost?s tou svoji 1.6 jsem jel 210km/h a uz brzdil omezovac ale musel jsem to roztahnout po dalnici jinak tak 200km/h a spotrebu mam prumer tak 7.5l a k tomu mam na tom 17"kola

Napsal: ned 10.09.2006 21:26
od Slid
Fakt se na to vykašli, copak ten motor máš v řiti, že to řešíš nebo chceš jen silnější?Pokud ano to prodej a kup silnější.
Napsal: pon 11.09.2006 08:44
od JaraX
navíc bmw V6 motor nedělá co vím, kdyžtak už R6

Napsal: pon 11.09.2006 22:21
od TOMKO1
motor mam ok a jsem s nim spokojen, jen uz je to na me slabi,tak to na jare prodam a pudu urcite do bmw a neco silnejsiho,zatim

Napsal: pon 11.09.2006 22:28
od TOMKO1
jeste jsem se chtel zeptat,ze kdyz vjedu du diry nebo na kanal tak mi zadek uskakuje a dela to rany do karoserie,nebudou na zadni naprave spatny silentbloky?protoze se mi i sjizdi hodne zadni kola

Napsal: pon 11.09.2006 22:49
od Slid
TOMKO1 píše:jeste jsem se chtel zeptat,ze kdyz vjedu du diry nebo na kanal tak mi zadek uskakuje a dela to rany do karoserie,nebudou na zadni naprave spatny silentbloky?protoze se mi i sjizdi hodne zadni kola

Pokud Ti to bouchá, při přejetí nerovnosti tak koukni na silenbloky, ty hlavní co jsou v podlaze.
Napsal: pon 11.09.2006 23:21
od Smet
ja bych řekl spíš na rameni před zadním kolem
Napsal: úte 12.09.2006 23:49
od Biadge
nebo praskly pruziny

- delalo me to neco podobny pak jsem zjistil ze je na 3x v pi*ci
Napsal: stř 13.09.2006 11:58
od TOMKO1
jasne dik

Napsal: pon 18.09.2006 12:23
od TOMKO1
ale pruziny jsem vymenil.protoze byli zkraceny a zadni levy kolo mam ted trochu sikmy
Napsal: pon 18.09.2006 13:20
od castro
měli by to být ty přední silentbloky zadního podélnýho ramene.
v ETK č. 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
pokud už to dělá velký rány tak by to mělo jít poznat i zvenku jak je vymletej. cena cca 350/ks Taky jsem je nedávno měnil.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ilentbloku