Stránka 1 z 2
Napsal: stř 06.09.2006 22:45
od Birkov
Mám e36 a problem takovi, ze se auto pres 5000 otacek nedostane, chova se jako by zasahnul omezovac, jakmile v techto otackach preradim a otacky klesnou o 1000 chvili se nic nedeje a teprve po chvilce auto zacne znovu zrychlovat pricemz se vzdy zastavi na stejnych otackach.
V cem muze byt problem?
Odhali problem diagnostika? Nikdy jsem na ni nebyl.
Napsal: stř 06.09.2006 23:09
od Slid
Diagnostiku bych dal jako první věc.Jinak cuká vtom při těch 5tis?, nebo to jde v klidu jako normálně a na 5tis prostě konec.
Bych typnul lambdu.
Napsal: čtv 07.09.2006 09:23
od Birkov
necuka, v 5tis otackach je proste konec.
Napsal: čtv 07.09.2006 12:53
od Fx
Nemuze to bejt vacka?
Napsal: čtv 07.09.2006 12:58
od Slid
To je divné....

pokud to jede do 5tis normálně a pak konec. A když přidáváš plyn ručně na motoru taky to jde jen do 5tis?
Napsal: čtv 07.09.2006 13:03
od Birkov
rucne na motoru jsem to nezkousel, nejsem zrovna moc pres auto...
jeste dalsi takova zvlastni vec, kdyz to pretocim na tu "magickou" hranici a preradim, udela to takovej divnej zvuk, skoro mi to prijde jako opak lupnuti vyfuku u wrc, takova jakoby imploze

ale to je nejspis dost subjektivni....
Napsal: čtv 07.09.2006 13:18
od Maslista
Birkov píše:Mám e36 a problem takovi, ze se auto pres 5000 otacek nedostane, chova se jako by zasahnul omezovac, jakmile v techto otackach preradim a otacky klesnou o 1000 chvili se nic nedeje a teprve po chvilce auto zacne znovu zrychlovat pricemz se vzdy zastavi na stejnych otackach.
V cem muze byt problem?
Odhali problem diagnostika? Nikdy jsem na ni nebyl.
Typuju to na vačku nebo hydroštel... 99%

Napsal: čtv 07.09.2006 13:32
od Slid
hmm bych řekl taky ta vačka, ale takhle přes PC se prd pozná.Budeš muset zajet do servisu.
Napsal: čtv 07.09.2006 13:32
od Birkov
to maslista: jak to zjistim na 100%? Kolik me to bude stat?
Stane se neco, kdyz treba zkusim v 80 podradit na 2ku? Jestli tam skoci otacky nad 5tis.
Napsal: čtv 07.09.2006 13:34
od Slid
Birkov píše:to maslista: jak to zjistim na 100%? Kolik me to bude stat?
Stane se neco, kdyz treba zkusim v 80 podradit na 2ku? Jestli tam skoci otacky nad 5tis.
Být tebou tak nedělám pičo*iny a odvezu to do servisu zkouknout, protože taky tohle podřazení by mohlo být poslední.
Napsal: čtv 07.09.2006 13:36
od eko
Akorat nechapu, jestli jsi to teda zkousel i na neutral nebo jen za jizdy...
Napsal: čtv 07.09.2006 14:10
od Birkov
zkousel jsem to jen za jizdy
Napsal: čtv 07.09.2006 14:49
od Fx
Dělá to na všechny kvalty stejně, nebo to na nižší jde vytočit víc a na vyšší míň?
Napsal: čtv 07.09.2006 15:02
od RuDoSh
neni to 318tds?

Napsal: čtv 07.09.2006 15:22
od Birkov
dela to na vsechny kvalty, je to 318i
Napsal: čtv 07.09.2006 16:45
od CharlitoCZ
to muže bejt od řj po lambdu cokoliv, tachle to je zbytečná ztráta času a mohl bys do toho zahučet za mnohem víc, než kdybys zajel na diagnostiku, zajeď si tam a oni ti řeknou co a jak
Napsal: čtv 07.09.2006 16:53
od Slid
Napsal: čtv 07.09.2006 17:38
od TomasX
A co palivovej filtr? Když jsem míval 318i E30 tak mě to víc jak 5500ot. neudělalo, jako by omezovač a když jsem přeřadil tak se to ještě trošku zadusilo a pak to zase do těch 5500 jelo normálně, potom jsem vyměnil palivovej filtr a pak už to šlo na skutečnej omezovač 6500ot. 100kč a lítáš.

Napsal: čtv 07.09.2006 20:43
od Birkov
tomasx: dela to presne to co popisujes. ten filtr zkusim nechat vymenit. A na diagnostiku si taky zajedu.
Napsal: pát 08.09.2006 14:33
od TomasX
Birkov píše:tomasx: dela to presne to co popisujes. ten filtr zkusim nechat vymenit. A na diagnostiku si taky zajedu.
Tak pak dej vědět
